Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Dec 11, 2010 10:59 pm

so...porneste tot naspa
mai bine, dar tot naspa. plus ca am un cod de eroare, care este activ.
din pacate este un cod cam generic si inseamna CAN BUS off.
poate fi de la ecranul computerului de bord (care la mine da semne ca cedeaza nervos - adica cateodata nu mai afiseaza nimic si nu ia nici comenzi de la butoane, nic computerul nici radioul)
poate fi de la abs
poate insemna si ca nu comunica bine cu senzorul de temperatura (dar scangaugele imi indica corect temperatura, am facut proba si cu mufa scoasa imi indica -40 de grade)
poate insemna ca am o problema cu instalatia electrica
poate fi si de la faptul ca am scangaugele infipt (dar si cu el scos si cu testerul "oficial", tot am codul activ)
cod activ inseamna ca il sterg si in secunda urmatoare apare din nou.
probabil ca nu e ceva foarte grav, ca nu imi apare check engine aprins si masina merge bine. nici nu aflam de el daca nu aveam scangaugele si nu dadeam cu el o scanare de plictiseala.
in alta ordine de idei, am dat la masurat senzorul masini, si..............merge in parametrii. mentionez ca pentru a masura cum functioneaza la temperaturi scazute, a fost bagat in congelator, s-a folosit termometru special pentru a compara datele.
trebuie sa inlatur si problema displayului computerului de bord, dupa care merg mai departe. (adica tre sa inlatur defectiunea care stiu ca o am clara, dupa care continuam). la mine ma gandesc ca e posibil sa fie si din cauza umiditatii mai mari decat la oras, si mai am si ceva soricei care umbla pe sub capota.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Dum Dec 12, 2010 8:01 am

naspa moment. . imi pare sincer rau coobra. . la mine nu a mai avut treaba nici cu umezeala si nici cu temperaturile scazute dupa ce l-am schimbat. . .

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Dum Dec 12, 2010 6:21 pm

fiiuu... naspa veste...
soricei sub capota... iti trebuie o pisica neaparat...

(facem si noi haz de necaz)

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Dec 12, 2010 11:35 pm

Nu mai are voie la pisicutze ca s-a 'nsorat!

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Joi Dec 16, 2010 9:09 am

Bai, inebunesc... Azi dimineata la -9 grade a pornit iar prost.... Ce_ _ _ mea si pi_ _ _ si crus_ _ ?
Nush ce sa mai fac.. Iar schimb senzorul?...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Dec 16, 2010 9:58 am

Mie nu-mi mai face figuri, dar n-am schimbat senzorul.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Dec 16, 2010 10:29 am

Adica ai schimbat senzorul, dar problemele au reaparut? Asta inseamna ca nu senzorul e problema... doar nu se strica iar atat de repede.

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Joi Dec 16, 2010 10:51 am

Pai am schimbat senzorul, a disparut problema. Numai ca in dimineata asta a reaparut. Zic eu ca mai e ceva pe langa senzor...

Avatar utilizator
ionutkrech
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 03, 2008 9:56 am

Mesaj de ionutkrech » Joi Dec 16, 2010 11:52 am

Salutare, am si eu aceasi problema, care a aparut in aceasi perioada (octombrie 2010). La inceput am zis ca e ceva aiurea pentru ca in momentul in care temperatura de afara a crescut nu a mai facut asa, deci am zis ca poate trece. Acum ca a venit frigul bine de tot imi face la fiecare pornire dupa ce se raceste bine de tot motorul. Daca am mers cu masina si sta 30 de minute sau o ora porneste fara probleme. Am citit tot ce s-a scris pe problema asta dar vad ca nu s-a ajuns la o concluzie.
In plus fata de ceea ce ati obsv voi eu am mai obsv urmatorul aspect:
- bag cheia, dau contact si se aprinde bordul (martori de bord, radio, etc.)
- dau prima cheie si se chinuie sa porneasca
- opresc motorul si iau contactul (fara sa scot cheia)
- dau contact si de data asta nu se mai aprind toti martorii de bord (din cadranul de turatii) ci numai cel pentru baterie si pt motor, si numai dupa vreo 2 - 3 sec se aprinde si cel de ulei
- pornesc motorul si atunci o ia fara probleme
Sper ca poate ajuta la ceva aspectul asta.
Ionut

Am uitat sa specific: M Colt 1.3, an prod 2008, 31K km

P.S. Tiborg, tu la 22K km de ce schimbi singur senzori? Nu mergi cu ea la service? Nu mai esti in garantie?
COObra, am vazut ca lucrezi la MCar Expozitiei, noutati ceva? Daca merg cu ea in service, eu locuiesc mult mai aproape de Metalurgiei, se rezolva problema?

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Joi Dec 16, 2010 12:06 pm

Nu mai sunt in garantie ptr ca nu am mai fost la ei la revizie (ptr ca sunt exagerat de scumpi fata de alte service-uri).
Si nici n-o sa ma mai duc vreodata la ei. Prefer alte service-uri autorizate dotate si cu preturi de bun simt.
Am fost la un service si mi-a zis sa-mi schimb bujiile ptr ca am o bujie care aprinde greu la rece (zicea el).
Eu am preferat sa cumpar senzorul ptr era mai ieftin si pentru o perioada se parea ca am reparat buba.
Acum se pare ca mai e ceva in afara de senzor...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori