NOUL COLT, un facelift sau ceva mai mult ?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Feb 06, 2009 10:05 pm

Materialele de la interior mi s-au parut sa fie la fel ca la coltul "vechi".
Usile parca se inchid cu un sunet mai... ermetic sa-i spunem - placut, mai bine ca la cel "vechi"
Bordul redesenat...hmm parca e mai sarac , are un display mic in centru, ca la Logan. Cel multifunctional a disparut dar are un display ingust la sistemul audio(nu stiu dc s-au comutat si functiile computerului acolo) dar imi placea mai mult celalalt.
Volanul e dragut dar are mai multa aderenta cel cu pielea perforata (care este pe SAM si CZT)
In rest e uratica saracuta de ea - parere personala. Pretul este mai mic decat fostul model dar la cat este euro acum tot acolo ajunge ca valoare.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Feb 07, 2009 1:16 am

E uratica, nu incape indoiala.
Niste poze, ceva ?

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Sâm Feb 07, 2009 9:15 pm

Din pacate nu am avut aparat foto la mine.
Nici nu ma gandeam sa dau peste el acolo iar tel meu face niste poze de tot .... si era riscul sa iasa mai rau decat este )
AAA si am mai vazut niste butoane cu semn de telefon pe ele, langa schimbator.
O avea "dinte albastru" incorporat ?... este ceva in + , nu ar fi rau.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Feb 07, 2009 11:59 pm

QUOTE (VooN @ Feb 7 2009, 09:15 PM) ...
si era riscul sa iasa mai rau decat este )
...

Nu cred! )

Avatar utilizator
petreals
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:48 pm

Mesaj de petreals » Dum Feb 08, 2009 2:44 am

QUOTE (Cristi @ Feb 5 2009, 11:53 PM) Deci cat costa + investitia suplimentara = se merita!

depinde...trebuie ca ce vine dupa = sa nu fie mai mare de 20.000...pt ca deja de acolo sunt variante mult mult mai performante in clasa asta (sti tu care :P)

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Feb 08, 2009 6:46 pm

QUOTE (petreals @ Feb 8 2009, 02:44 AM) depinde...trebuie ca ce vine dupa = sa nu fie mai mare de 20.000...pt ca deja de acolo sunt variante mult mult mai performante in clasa asta (sti tu care :P)

stiu, dar ala nu e "varful-de-lance" si nici nu e dotat cu falci de rechin.
eu as vrea sa intreb daca se vand si falcile separat, ca vreau sa le pun pe perete, in salonu' unde primesc oaspetii.
am inteles ca falcile de rechin sperie duhurile rele.
asa sa fie ?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Feb 16, 2009 5:00 pm

A aparut si pe siteul Mitsubishi RO. Spor la cumparat

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Feb 16, 2009 5:20 pm

O sa ma bag la un drivetest de colt ralliart.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Feb 16, 2009 6:11 pm

QUOTE (cix @ Feb 16 2009, 05:00 PM) A aparut si pe siteul Mitsubishi RO. Spor la cumparat

Looks like shit. Arata ca un Colt la care s-au chinuit sa ii indese un bot de Lancer X. Din cauza ca au impins tare tare in bot ca sa se potriveasca cumva, s-a schimbat unghiul capotei ridicandu-se putin si astfel a rupt de tot linia cu restul masinii.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Feb 16, 2009 6:28 pm

Eh, important e ca oamenii s-au scuzat oarecum pentru acest design...
...noul design fiind opera celor de la Mitsubishi Design Europe...

Se pare ca si in cazul acestui model s-a aplicat aceeasi strategie, aceea a "saritului in ochi".
...noul Colt sare in ochi de la prima privire gratie grilei complete ?Jet Fighter? ...

Eu zic ca le-a reusit...

Later Edit:

Noua generatie Colt ofera pe langa recunoscutele sale calitati, precum manevrabilitate sau dinamism, o mai buna utilizare a spatiului interior, un echipament superior care include pilot automat, semnal vizual la franarea de urgenta, sistem iluminare ?coming home?, indicator al treptelor de viteza sau conectori auxiliari pentru echipamente audio. Gratie eforturilor depuse de catre inginerii Mitsubishi Motors, placerea de a conduce Noul Colt este marita si de nivelul mai mic al zgomotului si al vibratiilor.

Foarte tare!
Ma refer la nivelul mai mic al zgomotului...restul conteaza, dar mai putin la o masina din clasa asta.

Pe de alta parte vazand fraza:

Renuntand la apariţia tip MPV a predecesorului in favoarea uneia sportive (mai joasa si sugerand amplitudine laterala), ...

am zis sa ma uit comparativ la specificatiile noului si vechiului colt.

Nu reusesc sa-mi dau seama care e aparitia MPV si care e aparitia sportiva pentru ca diferentele de performanta nu prea exista si cele care sunt, nu avantajeaza noul colt.
Daca sportiva inseamna emisii un pic mai mari si o viteza maxima o idee mai mica la noul colt...atunci au dreptate.

Varianta ralliart insa e ok ca raport pret/performante.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori