Pagina 1 din 2

Scris: Sâm Ian 11, 2014 8:21 pm
de bogdand1
La plecarea din parcare, dimineata, s-a aprins martorul ABS impreuna cu cel pentru frana de mana. Masina a plecat mai greu de pe loc, ca si cum ar fi avut o piatra sub roata... Daca a mai intanit cineva situatia asta rog o parere.

Multumesc

Scris: Joi Ian 16, 2014 5:50 pm
de jules
Posibile chestii:
1. Au inghetat placutele pe disc sau etrierii.
2. Daca ai vsc/esp si s-a aprins si ala e posibil sa vreo valva din pompa de vacuum sa se fi dus.
3. Se mai aprinde ABS-ul cind treci prin balti.

Ceva noutati pe subiect?

Scris: Vin Ian 17, 2014 8:12 pm
de bogdand1
Acum se aprinde si martorul de la baterie, intermitent in functie de acceleratie, pana se incalzeste motorul. Timp de 15 minute se aprinde pentru cateva secunde cand accelerez sau cand decelerez... Bateria are 1 an o masurasem cu putin timp in urma si era OK. Martorul ABS la repornire face check-ul se stinge si se aprinde din nou dupa 10 secunde si ramane aprins pana opresc motorul... Nu are ESP.

Scris: Sâm Ian 18, 2014 1:22 pm
de avy
Verifica sa nu ai bornele oxidate la baterie,eventual incearca sa le cureti, preventiv. SI masoara si incarcarea in timpul functionarii motorului. Poate e tensiunea mica in instalatie si da eroare ECU ABS.

Scris: Dum Ian 19, 2014 2:28 pm
de bogdand1
Incarca la 15.01-15.5V. Foarte mult. O sa merg sa repar alternatorul, dupa care poate se rezolva si eroarea de ABS.

Scris: Mar Ian 21, 2014 12:16 pm
de bogdand1
Problema era de la o siguranta arsa la borna + a bateriei. De aici se pare ca porneau toate problemele cu martorii si cu incarcarea prea mare a alternatorului. Am fost la un atelier pentru reparatii electrice si s-a rezolvat.

Scris: Mar Ian 21, 2014 12:40 pm
de Alex44
Bine ca ai rezolvat problema. Este de retinut cauza, nu este prima data cand aud de asa ceva, se pare ca e o problemuta comuna. Daca aveti erori inexplicabile, verificati si sigurantele de la borna + a bateriei!

Dar mai spune-ne ceva: Ce proteja siguranta aia, si din ce cauza s-a ars?

Scris: Mie Ian 22, 2014 10:40 am
de bogdand1
Nu stiu ce proteja. Pot spune ca e siguranta cu pozitia nr.2 de la dreapta spre stanga. Cauza este umezeala probabil.

Scris: Joi Ian 30, 2014 10:50 am
de jules
Sa le ia dracu de sigurante.
Prima din dreapta spre stinga s-ar putea sa fie AC-ul. Sau a doua. Nu mai stiu.
Problema e ca sigurantele alea nu se schimba in mod normal. E un rahat care trebuie schimbat cu totul. SI costa vreo 800 lei o cutie noua.
Cauzele pot fi umezeala sau posibili vapori de la la baterie. Oricum ar fi e gindit aiurea panoul ala.

Scris: Joi Ian 30, 2014 2:21 pm
de andrei
Eu am patit-o zilele trecute, intr-o urcare pe un drum acoperit serios de zapada, dupa 2-3 minute in treapta a doua cu turatie intre 2500-3000. Am oprit si repornit motorul si a fost ok dupa.