Probleme incredibile la Mitsubishi Colt 1,3 SAM Safety!
- Mishulika79
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 18, 2008 9:29 am
QUOTE (robbycar)Am facut proba.Prind 65/h in prima la 7500 rot/min.
Am efectuat o noua reparatie de schimbare a intregului ansamblu de ambreiaj.
Trebuie sa recunosc faptul ca in acel moment - 01.08.2008 eram dispus sa merg pana la judecata, pentru a-mi face dreptate.
Masina am dus-o in bd. Metalurgiei si acolo trebuie sa recunosc ca am intalnit niste oameni extrem de profesionisti.
Dl. Florin Borcan - sef de service mi-a demonstrat la propriu cum se conduce si lucrul asta m-a ajutat. Recunosc greseala mea in conducerea masinii si imi cer scuze pe aceasta cale tuturor celor care au in posesie masini Mitsubishi precum si firmei producatoare ca am avut o pozitie agresiva fata de modelul Mitsubishi Colt 1,3 pe benzina.
Masina s-a comportat ulterior impecabil la un drum in strainatate de cca. 1400 km. Pot spune ca in acest moment nu mai am probleme de nicio natura.
Masina a consumat cca. 6,3-6,4 litri la suta, nu mai mirosit ambreiajul si demarajul a fost prompt.
Mi-am schimbat parerea despre marca. Si asta se datoreaza unui singur om: dnul. Florin Borcan.
Ii multumesc inca odata.
Si in incheiere: dupa ce trag frana de mana (cu motorul pornit - indiferent de pozitia schimbatorului de viteze) se aprinde led-ul de control al stabilitatii. Ulterior, dupa ce las frana de mana si plec de pe loc, led-ul nu se mai stinge. Oricum, indiferent de acest fapt, masina se comporta bine.
Sper sa nu cumva sa o fi laudat prea mult. De-abia astept sa vad cum o sa se comporte in continuare.
Un sfat tuturor: daca aveti probleme si sunteti in Bucuresti, indreptati-va catre Bd. Metalurgiei nr. 70, caci desi este un service mic, o sa va ofere calitate.
Sper sa nu mai fie decat cuvinte de lauda despre aceasta masina. Am fost la tara pe niste coclauri cu ea si s-a comportat bine. Imi doresc un L200 caci acolo unde am petrecut vacanta s-ar fi pretat mai bine un 4x4.
Salutari tuturor.
Am efectuat o noua reparatie de schimbare a intregului ansamblu de ambreiaj.
Trebuie sa recunosc faptul ca in acel moment - 01.08.2008 eram dispus sa merg pana la judecata, pentru a-mi face dreptate.
Masina am dus-o in bd. Metalurgiei si acolo trebuie sa recunosc ca am intalnit niste oameni extrem de profesionisti.
Dl. Florin Borcan - sef de service mi-a demonstrat la propriu cum se conduce si lucrul asta m-a ajutat. Recunosc greseala mea in conducerea masinii si imi cer scuze pe aceasta cale tuturor celor care au in posesie masini Mitsubishi precum si firmei producatoare ca am avut o pozitie agresiva fata de modelul Mitsubishi Colt 1,3 pe benzina.
Masina s-a comportat ulterior impecabil la un drum in strainatate de cca. 1400 km. Pot spune ca in acest moment nu mai am probleme de nicio natura.
Masina a consumat cca. 6,3-6,4 litri la suta, nu mai mirosit ambreiajul si demarajul a fost prompt.
Mi-am schimbat parerea despre marca. Si asta se datoreaza unui singur om: dnul. Florin Borcan.
Ii multumesc inca odata.
Si in incheiere: dupa ce trag frana de mana (cu motorul pornit - indiferent de pozitia schimbatorului de viteze) se aprinde led-ul de control al stabilitatii. Ulterior, dupa ce las frana de mana si plec de pe loc, led-ul nu se mai stinge. Oricum, indiferent de acest fapt, masina se comporta bine.
Sper sa nu cumva sa o fi laudat prea mult. De-abia astept sa vad cum o sa se comporte in continuare.
Un sfat tuturor: daca aveti probleme si sunteti in Bucuresti, indreptati-va catre Bd. Metalurgiei nr. 70, caci desi este un service mic, o sa va ofere calitate.
Sper sa nu mai fie decat cuvinte de lauda despre aceasta masina. Am fost la tara pe niste coclauri cu ea si s-a comportat bine. Imi doresc un L200 caci acolo unde am petrecut vacanta s-ar fi pretat mai bine un 4x4.
Salutari tuturor.
- catalinboldeanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 24, 2008 7:03 pm
sal am un colt 1.3 sam din 2007 si nu am decat cuvinte de lauda. vreau sa va spun ca il cocosez si la viteza mai car cu el diverse cateodata. inafar de revizii nu am dece sa merg cu el la service. am 32000 km si nu am nici o problema. ,asina este chiar foarte buna. un singur lucru ma deranjeaza la ea atunci cand pornesc AC face un zgomot care mi s-a spus ca este de la o curea.
Aproape tot personalul care relationeaza cu clientii in Expozitiei sunt aroganti, deranjati, sictiriti! Am asistat la meciul unui client cu primul receptioner din stanga, de langa casierie, pe motiv ca omul de la vopsitorie a plecat in concediu si (sic) nu a lasat ornamentul de oglinda ai clientului intr-un loc vizibil (afirmatia asta m-a lasat mut). Clientul pentru acest ornament era purtat de cateva zile pe drum. Alaturi, ma in stanga, unul dintre vanzatori, Mihai, arogant din cale afara si preocupat de cele doua fete de la receptie, avea treaba in oras, de ce sa mai serveasca un client, care astepta sa cumpere. Norocul acelui client a fost primul vanzator, din stanga, mai solid si cu mult bun simt!
In ordinea fireasca a lucrurilor de la service, primul receptioner al tarii, a concluzionat visceral: s-a racit cafeaua! Nu sunt singurele aspecte observate in acest loc uitat de lume, dar nu e cazul sa stric aici thead-ul omului. Am totusi impresia ca unitatea din Expozitiei este facuta sa strice imaginea Mitsubishi in Romania!
In ordinea fireasca a lucrurilor de la service, primul receptioner al tarii, a concluzionat visceral: s-a racit cafeaua! Nu sunt singurele aspecte observate in acest loc uitat de lume, dar nu e cazul sa stric aici thead-ul omului. Am totusi impresia ca unitatea din Expozitiei este facuta sa strice imaginea Mitsubishi in Romania!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 64 vizitatori