Probleme incredibile la Mitsubishi Colt 1,3 SAM Safety!
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
ceva info in legatura cu o toba sport? surprinzator nu se aude deloc rau motorul la drum, mai tare se aude prin oras. sincer eram putin speriat la pornire, facea ca toate visele, dar baietii de la mcar au gasit protectia termica putin indoita si atingea de motor. se auzea destul de rau. acum e chiar linistit. totusi la rece are un zgomot care mi se pare cam brut. un soi de zbarnait. motorul asta din cate am inteles echipeaza si smart. parca pe smart nu se aude asa de tare. o fi mai bine insonorizat? ai dracu elvetieni. in fine cred ca o toba sport o sa estompeze zornaiala. in schimb miaunelul are un comportament foarte misto pe autostrada. sta bine pe roti si e sprinten. talonul mic iti rupe fundul pe drumurile cu denivelari. ar trebui sa ne mutam pe drumuri mai bune. . pace fratilor.
Domnule Todea,
Va multumesc pentru aprecieri. Ma bucur ca va place din nou masinuta si va doresc sa va bucurati cat mai mult timp si cat mai multi kilometri de ea fara evenimente neplacute.
Si ca o mica paranteza, sunt pe acest forum de o perioada destul de lunga de timp, ca pasionat de Mitsubishi.
Cu stima,
Bogdan Lacatus
Va multumesc pentru aprecieri. Ma bucur ca va place din nou masinuta si va doresc sa va bucurati cat mai mult timp si cat mai multi kilometri de ea fara evenimente neplacute.
Si ca o mica paranteza, sunt pe acest forum de o perioada destul de lunga de timp, ca pasionat de Mitsubishi.
Cu stima,
Bogdan Lacatus
QUOTE (DeBogdan)Domnule Todea,
Va multumesc pentru aprecieri. Ma bucur ca va place din nou masinuta si va doresc sa va bucurati cat mai mult timp si cat mai multi kilometri de ea fara evenimente neplacute.
Si ca o mica paranteza, sunt pe acest forum de o perioada destul de lunga de timp, ca pasionat de Mitsubishi.
Cu stima,
Bogdan Lacatus
d-nul Bodgan Lacatus, technical trainer Mitsubishi Motors?
Va multumesc pentru aprecieri. Ma bucur ca va place din nou masinuta si va doresc sa va bucurati cat mai mult timp si cat mai multi kilometri de ea fara evenimente neplacute.
Si ca o mica paranteza, sunt pe acest forum de o perioada destul de lunga de timp, ca pasionat de Mitsubishi.
Cu stima,
Bogdan Lacatus
d-nul Bodgan Lacatus, technical trainer Mitsubishi Motors?
- Mishulika79
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 18, 2008 9:29 am
Din cate observ, s-a poluat topicul.
Pana la urma, dupa cca. 2000 km, masina merge oarecum ok. E oarecum, deoarece la plecarea din rampa - Doamne!... cat le evit pe cele de peste 7% - masinuta trebuie turata pana la 2000 rot/min, apoi usor umbalt din ambreiaj. Pe langa faptul ca demareaza lent, iar cu 4 persoane trebuie altfel condusa - ca mi-a murit motorul de treo 3 ori (fapt extrem de rar, am si uitat cand s-a petrecut ultima data evenimentul), deci la 2 persoane se conduce intr-un fel, la 4 altfel. Ideea e ca am fortat-o pe cateva rampe pe Valea Prahovei si a dat randament.
Oricum, ii voi mai face o verificare.
Ceea ce ma ingrijoreaza este ca acceleratia a devenit mai "moale". Intr-un fel, e aceeasi simptoma ca atunci cu cateva saptamani inainte de a se buli complet kitul de ambreiaj.
Cand am luat-o de la M Car Otopeni, atat ambreiajul cat si acceleratia erau foarte rigide.
Cand mi-a livrat-o cel de la Expozitiei - dupa inlocuirea totala a pieselor de ambreiaj, acceleratia si ambreiajul erau de nerecunscut: erau foarte "moi".
Acum, parca s-a rigidizat putin ambreiajul, iar acceleratia s-a inmuiat.
Poate ca devin paranoic, dar pot sa merg la poligraf daca cineva nu ma crede.
In fine, masina nu face probleme... ACUM.
Ca sa adaug si eu ceva la nivelul de consum.
Cel mai mic: 4,4 l consum mediu (nu instantaneu) cu a treia si la mers constant cu 80km/h, fara AC.
Cel mai mare: 16,1 l consum mediu la bara-la-bara, cu a-ntaia si 5 km/h, cu AC.
La 150 km /h pe DN1 dupa Floresti Prahova spre Metro Ploiesti am avut cam 13 l.
In fine, am observat ca daca folosesc mai mult timp doar a-taia, a doua si maxim a treia - ca de'... asa e in Bucuresti (bine, nici in Brasov nu e mare diferenta, e chiar mai rau), ei bine cand ajung pe drum liber si drept, nu intra din prima si lin intr-a patra. Trebuie sa mai incerc din nou, apasand usor ambreiajul pana la fund si doar dupa aia, dupa a doua sau a treia apasare a pedalei de abreiaj intra intr-a patra.
Ma tot intreb cum o fi cand voi avea 85 000 km sau 7 ani cu masinuta asta, care sincer - la 150 km la ora... o cam ia pe sus vantul (apropos, e o senzatie pentru cei cu pulsul mic - cred ca daca ar avea aripi, Coltul si-ar lua zborul la 150 km /h)...
Nu stiu cum puteti unii dintre voi sa ziceti ca mers calm la 3000 rot/min. Pai la turatia aia - motorul da sa scoata niste sunete destul de zdravene. Eu folosesc in medie 2000 - 2500 rot/min. La 4000 rot/min am ajuns cand mergeam cu 110 km /h... asa ca nu cred ca mers calm inseamna 80 km /h. Mers calm e in oras, acolo unde esti nevoit sa o tii la 1500 rot/min si 40-50 km /h.
In fine, nu conteaza atat timp cat fiecare e multumit. Cu toate astea, am vazut ca mersul bara-la-bara e mai al dracu' decat plecarea din rampa. Am invatat masina si cand am pus piciorul pe un VW Caddy tdi, am avut senzatia ca sunt intr-un tractor. Cam zgomotos dieselul ala, dar oricum doar asa mi-am dat seama cat de simpatik e Coltul. Oricum, stilul de condus a fost subiect de gluma - caci intr-adevar Coltul mi-a deformat modul de conducere.
Ei bine, in curand... adik in week-end sa mai dati pe aici ca veti avea imagini...
QUOTE (tchay)QUOTE (DeBogdan)Domnule Todea,
Va multumesc pentru aprecieri. Ma bucur ca va place din nou masinuta si va doresc sa va bucurati cat mai mult timp si cat mai multi kilometri de ea fara evenimente neplacute.
Si ca o mica paranteza, sunt pe acest forum de o perioada destul de lunga de timp, ca pasionat de Mitsubishi.
Cu stima,
Bogdan Lacatus
d-nul Bodgan Lacatus, technical trainer Mitsubishi Motors?
Pana la urma, dupa cca. 2000 km, masina merge oarecum ok. E oarecum, deoarece la plecarea din rampa - Doamne!... cat le evit pe cele de peste 7% - masinuta trebuie turata pana la 2000 rot/min, apoi usor umbalt din ambreiaj. Pe langa faptul ca demareaza lent, iar cu 4 persoane trebuie altfel condusa - ca mi-a murit motorul de treo 3 ori (fapt extrem de rar, am si uitat cand s-a petrecut ultima data evenimentul), deci la 2 persoane se conduce intr-un fel, la 4 altfel. Ideea e ca am fortat-o pe cateva rampe pe Valea Prahovei si a dat randament.
Oricum, ii voi mai face o verificare.
Ceea ce ma ingrijoreaza este ca acceleratia a devenit mai "moale". Intr-un fel, e aceeasi simptoma ca atunci cu cateva saptamani inainte de a se buli complet kitul de ambreiaj.
Cand am luat-o de la M Car Otopeni, atat ambreiajul cat si acceleratia erau foarte rigide.
Cand mi-a livrat-o cel de la Expozitiei - dupa inlocuirea totala a pieselor de ambreiaj, acceleratia si ambreiajul erau de nerecunscut: erau foarte "moi".
Acum, parca s-a rigidizat putin ambreiajul, iar acceleratia s-a inmuiat.
Poate ca devin paranoic, dar pot sa merg la poligraf daca cineva nu ma crede.
In fine, masina nu face probleme... ACUM.
Ca sa adaug si eu ceva la nivelul de consum.
Cel mai mic: 4,4 l consum mediu (nu instantaneu) cu a treia si la mers constant cu 80km/h, fara AC.
Cel mai mare: 16,1 l consum mediu la bara-la-bara, cu a-ntaia si 5 km/h, cu AC.
La 150 km /h pe DN1 dupa Floresti Prahova spre Metro Ploiesti am avut cam 13 l.
In fine, am observat ca daca folosesc mai mult timp doar a-taia, a doua si maxim a treia - ca de'... asa e in Bucuresti (bine, nici in Brasov nu e mare diferenta, e chiar mai rau), ei bine cand ajung pe drum liber si drept, nu intra din prima si lin intr-a patra. Trebuie sa mai incerc din nou, apasand usor ambreiajul pana la fund si doar dupa aia, dupa a doua sau a treia apasare a pedalei de abreiaj intra intr-a patra.
Ma tot intreb cum o fi cand voi avea 85 000 km sau 7 ani cu masinuta asta, care sincer - la 150 km la ora... o cam ia pe sus vantul (apropos, e o senzatie pentru cei cu pulsul mic - cred ca daca ar avea aripi, Coltul si-ar lua zborul la 150 km /h)...
Nu stiu cum puteti unii dintre voi sa ziceti ca mers calm la 3000 rot/min. Pai la turatia aia - motorul da sa scoata niste sunete destul de zdravene. Eu folosesc in medie 2000 - 2500 rot/min. La 4000 rot/min am ajuns cand mergeam cu 110 km /h... asa ca nu cred ca mers calm inseamna 80 km /h. Mers calm e in oras, acolo unde esti nevoit sa o tii la 1500 rot/min si 40-50 km /h.
In fine, nu conteaza atat timp cat fiecare e multumit. Cu toate astea, am vazut ca mersul bara-la-bara e mai al dracu' decat plecarea din rampa. Am invatat masina si cand am pus piciorul pe un VW Caddy tdi, am avut senzatia ca sunt intr-un tractor. Cam zgomotos dieselul ala, dar oricum doar asa mi-am dat seama cat de simpatik e Coltul. Oricum, stilul de condus a fost subiect de gluma - caci intr-adevar Coltul mi-a deformat modul de conducere.
Ei bine, in curand... adik in week-end sa mai dati pe aici ca veti avea imagini...
QUOTE (tchay)QUOTE (DeBogdan)Domnule Todea,
Va multumesc pentru aprecieri. Ma bucur ca va place din nou masinuta si va doresc sa va bucurati cat mai mult timp si cat mai multi kilometri de ea fara evenimente neplacute.
Si ca o mica paranteza, sunt pe acest forum de o perioada destul de lunga de timp, ca pasionat de Mitsubishi.
Cu stima,
Bogdan Lacatus
d-nul Bodgan Lacatus, technical trainer Mitsubishi Motors?
Mishulika79, vino la intalnirea saptamanala sa-ti vedem si noi masina, sa vezi/conduci si tu alte colturi.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.ph ... &start=100
OK ?
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.ph ... &start=100
OK ?
Mishulica,
Evita mersul subturat, sub 2000 rpm, ci utilizeaza motorul de la 2500 rpm in sus si pe partea cealalta evita sa mai patinezi ambreiajul.
Sa stii ca motorului nu-i dauneaza turatiile de la 2500 in sus, ba din contra ii fac bine, si in plus de asta va consuma si mai putin. Unde mai pui ca nu va mai fi asa de lenta cum spui tu.
Chiar , vino la intalnirile coltistilor. Sa-ti aratam cum se conduce cu adevarat.
Evita mersul subturat, sub 2000 rpm, ci utilizeaza motorul de la 2500 rpm in sus si pe partea cealalta evita sa mai patinezi ambreiajul.
Sa stii ca motorului nu-i dauneaza turatiile de la 2500 in sus, ba din contra ii fac bine, si in plus de asta va consuma si mai putin. Unde mai pui ca nu va mai fi asa de lenta cum spui tu.
Chiar , vino la intalnirile coltistilor. Sa-ti aratam cum se conduce cu adevarat.
Nu stiu ce sa mai zic.Cand vad cum va plangeti,nu-mi vine sa cred.Eu am participat la niste curse si s-a dovedit cea mai tare masina din clasa ei.Sunt mai mult decat multumit.Nu am fost pregatit f bine la curse si am iesit pe locul 2(m-a batut un Audi A3 quatro superpreparat).Daca pista era mai lunga cu 20 m as fi castigat.As fi castigat si daca accelaram mai putin la plecare de pe loc.
Cu alte cuvinte......Coltul a uimit lumea.
Peste o saptamana particip la Buzau.Mai vedem si acolo.....
Masina e bestiala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cu alte cuvinte......Coltul a uimit lumea.
Peste o saptamana particip la Buzau.Mai vedem si acolo.....
Masina e bestiala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu stiu ce sa va spun ..si eu la inceput cam imi prima luna mi-a murit motoru de vro 3 ori dar asta ca nu eram obisnuit cu ambreiaju trecand de la o octavia 2 si un peugeot 207. acum e chiar super ,cat despre viteza .. eu am turat-o in a 1-a pana la 6.5 rpm si am prins 60km/h . am ramas masca :evil: am motorul 1.3
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 66 vizitatori