Pagina 1 din 1
Scris: Joi Dec 04, 2014 8:20 am
de alinutza-colt1.5
Salutare.
Am si eu o problema la sistemul de ventilatie.
Am un COlt 1.5 109cp 2008.
Zilele acestea am dat drumul la caldura si am observat ceva ciudat.
Am dat drumul la caldura in masina pe maxim, 29 de grade si pe ventilatie la 4, Toate la maxim.
In dreapta, acolo unde sta pasagerul pe gurile de ventilatie de sus dar si in jos la picioare vina caldura, ok.
In stanga la sofer Pe gurile de ventilatie de sus dar si la picioare cu toate pornite la maxim baga frig. In dreapta cald si in stanga frig.
Aveti idee care ar putea fi cauza?
Mersi
Scris: Joi Dec 04, 2014 8:40 am
de Alex44
S-au decalibrat clapetele de aer, cred ca se poate face pe tester la reprezentata.
Alternativ...Anunt autovit, colt cu clima bizonica.
Scris: Mar Dec 09, 2014 11:21 am
de LaurB
salutare,
Coltul nu are clima automata, asa ca clapetele de aer nu se pot desincroniza din motorase . Parerea mea e ca degeaba baga testerul ca nu o sa iasa nimic. Ce are Coltul e un climatic, doar temperatura e controlata electronic, plus clapeta de recirculare.(poate aici se vede eva pe tester, insa din descrierea problemei nu pare a fi de aici).
Cred ca au ramas blocate vreo clapeta de directionare a aerului, insa verificarea se face prin demontare. Si la mine cand schimb zonele unde sa bata aerul (din butonul din dreapta), merge din ce in ce mai greu daca aerul e pornit. Cred ca ceva clapete se blocheaza mecanic, ca legatura e cu cabluri.
sporuri.
Scris: Mie Oct 26, 2016 8:20 pm
de eduardd
Salut!
Am aceeasi problema si eu.Imi poti spune te rog cum ai rezolvat?
Scris: Lun Oct 31, 2016 1:44 pm
de cristi.min20
Salutare! Am o problema sa zicem asemanatoare, mie imi baga aer caldut cand dau caldura pe maxim (max 30C la gura de ventilatie), dar uniform stanga/dreapta.
Am pus-o pe tester si am descoperit urmatoarele:
Air mixing damper potentiometer (din cate am inteles este clapeta care ghideaza aerul inspre calorifer) ajunge la maxim 40%, insa am vazut ca un alt indicator Air mixing damper potentiometer TARGET este tot 40%, deci acel motoras deschide cat ii este comandat. Din interfata am dat pe 100% si imediat temperatura care intra in habitaclu la gura de ventilatie a sarit la 60-61C, deci clapeta functioneaza corect si nu e blocata. Mentionez ca butonul de selectie al temperaturii indica o valoare pe tester de 94% cand era dat pe caldura maxim.
Stie cineva care este cauza? Multumesc
Scris: Mar Noi 01, 2016 9:51 am
de Alex44
Incearca sa dai la minim si inapoi la maxim temperatura, vezi daca atunci iti baga fierbinte.
A mea, pana nu scade temperatura bine sub 10C nu baga caldura cum trebuie chiar daca e lasat pe maxim...dau pana la minim si inapoi maxim si voila, ma usuca cu aer fierbinte.
Scris: Mar Noi 15, 2016 1:48 pm
de eduardd
A gasit cineva rezolvarea la acest caz?
MUltumesc!
Scris: Mie Noi 23, 2016 12:32 am
de cristi.min20
E tare ciudat calculatorul de clima. Nu aveam freon in instalatia de AC, am bagat, apoi a bagat foarte cald pentru cateva zile. Compresorul de clima nu face si cald, astfel nu am inteles legatura, dar a fost evidenta diferenta (buton AC oprit).
Astazi, observ ca iar imi baga aer usor rece cand e pe maxim temperatura si jucandu-ma, apas butonul de clima, se simte la turatia motorului cum ca a pornit ceva si imi baga aer extraordinar de fierbinte. Nu pot intelege care-i legatura intre toate astea, maine verific daca mai e freon in instalatie sau l-a pierdut deja
Scris: Vin Ian 06, 2017 12:38 pm
de GenuLozneanu
Si care e rezultatul pana la urma?