Sfat Achizitie Mitsubishi Colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
detrei
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 01, 2015 7:07 pm

Mesaj de detrei » Joi Iun 11, 2015 12:13 pm

Sambata ma duc sa o vad si pe cea rosie din BV. Am facut programare si la reprezentata Mitsubishi pentru o verificare generala. Din pacate pe partea electrica, au zis ca nu au pe nimeni sambata in service, deci va trebui sa ma multumesc cu o verificare a partilor "mecanice".

O sa tin cont si de sfaturile voastre si o sa incerc sa verific cat mai amanuntit toate aspectele. Pana la urma 2006 si 125.000 km nu suna f. rau. Sper sa arate OK si masina. Buba mare este ca nu are carte de service

Avatar utilizator
detrei
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 01, 2015 7:07 pm

Mesaj de detrei » Sâm Iun 13, 2015 7:18 pm

mersi tuturor pentru sfaturi! am intrat si eu in randul Coltistilor cu un CZT rosu.

probabil acum urmeaza sa ii fac o revizie completa + schimbare curea distributie + schimbare rulment deoarece huruie(dreapta spate)
imi puteti recomanda ce fel de curea si rulment sa iau? ce producator/site/pret?

aveti cumva un manual pentru masina asta? in engleza sau romana? se poate sa-mi dati si mie?

P.S.: cum resetez valorile salvate-n calculatorul de bord(average speed, average consumption, etc)

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Dum Iun 14, 2015 12:29 pm

Sa inteleg ca l-ai luat pe ala din Brasov, nu? Cum de te-ai hotarat sa il iei pe ala si nu pe cel de la Sibiu?

Avatar utilizator
detrei
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 01, 2015 7:07 pm

Mesaj de detrei » Dum Iun 14, 2015 12:54 pm

pai decizia a fost relativ simpla. la sapaturi mai adanci a iesit la iveala ca cel din Sibiu era putin samsar.

pe langa asta, masina din BV:
arata mult mai bine
nu are nici o zgarietura, nimic, nimic pe exterior
interiorul e mult mai ingrijit. nimic zgariat, rupt, etc
mai noua
mai putini km
mai ieftina (negociat la 3.800 EUR cu taxa de inmatriculare deja platita)
vanzatorul din Brasov a tinut la masina si a ingrijit-o f. bine. a vandut-o strict din necesitate si nevoia de bani. pentru mine a contat mult si omul care o vinde.

daca pun in balanta cati bani as fi dat, at the end of the day, pe cea din SB dupa toate taxele => ca la asta din BV pot schimba in banii aia: toate amortizoarele(cu toate ca inca nu e cazul), rulmentul defect, bieltele anti-ruliu, kit distributie, ulei, filtre, etc

totusi, cum se reseteaza consumul de pe calculatorul de bord? se reseteaza singur? ieri aveam 8l/100 km, azi imi arata average 10l/100 km.

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Dum Iun 14, 2015 3:20 pm

Normal se poat seta sa se reseteze automat daca masina sta 4 ore nepornita, si se poate reseta si manual, dar nu mai stiu cum. O sa iti trimit manualul pe privat in format electornic.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Iun 16, 2015 8:24 am

La rulment orice ai lua in cutie vine SKF, deci ia ce gasesti mai ieftin.

Avatar utilizator
valentinobv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2015 12:12 pm

Mesaj de valentinobv » Mar Iun 16, 2015 4:04 pm

@detrei, felicitari pentru achizitie, cand poti te rog sa postezi cateva poze cu gandacelul . Apropos, ca nu am avzut la profil, tu de unde esti?
@Alex44, lucrez in domeniul rulmentilor si pot spune ca nu orice e SKF, si nu intotdeauna SKF e cel mai bun. Si aia pot crapa de ii ia gaia. Daca sunt cu role conice, Timken sunt cei mai adevarati (Ei au inventat acest tip de rulment)
NTN, Nsk, NACHI, INA-FAG, Koyo, si lista poate continua...is foarte ok si ei
Nu poti vinde rulmenti SKF si pe cutie sa scrie NTN ,de ex . Adica se poate, dar e cam ilegal ). Si inca ceva, atentie ca exista si rulmenti contrafacuti!! Deci trebuie luati de la un magazin serios/de specialitate.

Numai bine!

Vali

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Iun 16, 2015 4:16 pm

Ai mers prea departe.

SKF face rulmenti spate pt forfour/colt, fag, ruvile ii reambaleaza doar. Este perfect legal.

Eu mi-am luat FAG si in cutie era un SKF, alt coleg a luat Ruville, tot SKF era in cutie. Te provoc sa iti iei altceva decat SKF si sa ne zici ce era in cutie. Daca e diferenta de pret intre FAG/Ruville/SKF dar in cutie e acelasi produs, de ce sa nu iei ce e mai ieftin?

In general imi imaginez ca SKF nu e tata lor, si ca nu tot ce zboara se mananca, dar cand vine vorba de rulmenti spate pt forfour/colt, nu-i de parca ai de unde alege.

Avatar utilizator
valentinobv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2015 12:12 pm

Mesaj de valentinobv » Mar Iun 16, 2015 4:25 pm

Alex, nu m-am referit fix la Colt/ForFour, ci in general. Mi se pare aiurea ca in cutii de alte marci sa fie tot SKF, asta ca si chestie
Bine, asta se intampla si la masini, Citroen C1 e aceeasi Marie (cu o "alta" palarie) cu Toyota Aygo si Peugeot 107 parca. Si lista poate continua. Stiu si ca Mitsu Colt imparte aceeasi platforma, motor, etc cu Smartul ForFour.
Traiasca branduirea

Vali

Avatar utilizator
detrei
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 01, 2015 7:07 pm

Mesaj de detrei » Vin Iun 19, 2015 10:25 am

valentino, o sa pun si cateva poze cand o sa apuc. sunt din Sibiu.

am observat o chestie la masina, a inceput sa scoata dimineata un fum albastru, doar la pornire si doar timp de 2-3 secunde. asta s-a intamplat incepand de ieri. pana acum nu am observat.

dupa astea 2-3 secunde nu mai scoate gram de fum, nici macar la acceleratii agresive. de la ce ar putea fi? mentionez ca saptamana asta m-am plimbat doar prin oras "la consum" ca sa vad cat pot scoate => schimbat viteze la 2500 - 3000 de turatii. poate fi din cauza ca nu i-am "dat in gura" si am menajat-o?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori