Sfat Achizitie Mitsubishi Colt
dragi forumisti, tin sa va multumesc din nou pentru sfaturile voastre! nu credeam ca exista o comunitate atat de activa, de Coltisit
in alta ordine de idei, ieri, vazut, testat, placut: http://olx.ro/oferta/mitsubishi-colt-cz ... 85fcf08d0c
Starea era buna, ingrijita, placutele si discurile pe spate au fost schimbate, erau noi, pe fata sunt putin uzate, dar OK! Cauciucuri de iarna nu are, doar un set de jante de iarna care vin la pachet. Distributia trebuie schimbata. Are carte de service, nu a avut probleme majore pana acum, nu a fost lovita, etc.
voua cum vi se pare pretul/masina?
avea o buba: kilometrajul nu trecea de 140, indiferent de viteza masinii, ramanea blocat acolo. Pana la 140 functiona corect, mi se parea ca mai agata cateodata la 80-90Km/h
credeti ca e o problema nasoala/scumpa sau e ceva banal? ati mai patit ceva de genu?
in alta ordine de idei, ieri, vazut, testat, placut: http://olx.ro/oferta/mitsubishi-colt-cz ... 85fcf08d0c
Starea era buna, ingrijita, placutele si discurile pe spate au fost schimbate, erau noi, pe fata sunt putin uzate, dar OK! Cauciucuri de iarna nu are, doar un set de jante de iarna care vin la pachet. Distributia trebuie schimbata. Are carte de service, nu a avut probleme majore pana acum, nu a fost lovita, etc.
voua cum vi se pare pretul/masina?
avea o buba: kilometrajul nu trecea de 140, indiferent de viteza masinii, ramanea blocat acolo. Pana la 140 functiona corect, mi se parea ca mai agata cateodata la 80-90Km/h
credeti ca e o problema nasoala/scumpa sau e ceva banal? ati mai patit ceva de genu?
Ce inseamna ca kilometrajul nu trecea de 140? Adica acul nu se ducea mai departe sau masina nu trage peste 140 km/h?
Verifica istoricul la reprezentanta daca poti. Adica daca iti pot confirma si da ceva hirtie cu interventiile facute.
Masina de 150 cp sau nu, din 2005, parerea mea e ca e cam scumpa. Probabil nici taxa de mediu nu e platita.
O verificare la singe e necesara. E masina care fuge si cine a cumparat asa ceva sigur nu a menajat-o. Ceea ce nu e rau. Insa la banii aia ar trebui sa fie fara urma de probleme.
Cit despre fiabilitate, coltul duce kilometri multi fara probleme majore. Piesele uzuale gen discuri de frina, amortizoare, pivoti etc sint la preturi relativ decente.
E foarte rigida, poate mai rigida decit coltul normal, ceea ce o face incomfortabila la drumuri lungi.
Verifica istoricul la reprezentanta daca poti. Adica daca iti pot confirma si da ceva hirtie cu interventiile facute.
Masina de 150 cp sau nu, din 2005, parerea mea e ca e cam scumpa. Probabil nici taxa de mediu nu e platita.
O verificare la singe e necesara. E masina care fuge si cine a cumparat asa ceva sigur nu a menajat-o. Ceea ce nu e rau. Insa la banii aia ar trebui sa fie fara urma de probleme.
Cit despre fiabilitate, coltul duce kilometri multi fara probleme majore. Piesele uzuale gen discuri de frina, amortizoare, pivoti etc sint la preturi relativ decente.
E foarte rigida, poate mai rigida decit coltul normal, ceea ce o face incomfortabila la drumuri lungi.
acul nu se ducea mai departe. masinutza fugea fara probleme.
istoricul cred ca e dificil de verificat, masina e adusa anul acesta in februarie din DE. ma gandeam eventual sa o duc la reprezentanta in sibiu pt o verificare completa.
legat de taxa, ai dreptate, taxa nu e platita... am cautat si pe mobile.de, pretul pare cat de cat corect. (daca iau in calcul si costurile de transport din DE, timp, etc)
totusi, ar merita sa o duc la reprezentanta pt teste? parea f. ingrijita. dar cum spunea jules e putin cam veche... oooof ce dificil e.
istoricul cred ca e dificil de verificat, masina e adusa anul acesta in februarie din DE. ma gandeam eventual sa o duc la reprezentanta in sibiu pt o verificare completa.
legat de taxa, ai dreptate, taxa nu e platita... am cautat si pe mobile.de, pretul pare cat de cat corect. (daca iau in calcul si costurile de transport din DE, timp, etc)
totusi, ar merita sa o duc la reprezentanta pt teste? parea f. ingrijita. dar cum spunea jules e putin cam veche... oooof ce dificil e.
Eu sunt de parere ca mai importanta este starea tehnica decat anul fabricatiei. Tata are o Astra F si merge de rupe. Dar are si grija de ea. Daca taxa nu e platita eu cred ca e loc de negociere. Nu ma prea pricep la mecanica, insa daca masina trece de 140 km/h, dar se opreste acul la 140, cred ca nu e o problema grava care sa te puna pe ganduri. Dar trebuie aflat pana nu cumperi.
"Masina este gandul omului", e o vorba a bunicii, si cand mi-am luat masina am inteles despre ce vorbea.In primul an am facut, doar cu smartul, de la 1 iunie 2008 si pana acum >141.000km (~45.000km in primul an cand benzina era sub 3 lei). In fiecare seara mergeam undeva, munte/mare nu conta.
Are 215.000km in total din 2004, deci un pic peste 1 revizie/an in cei 11 ani de viata. Cand o sa-si dea duhul masinuta asta o sa imi para foarte rau de ea, dar nu o sa regret nimic macar. M-a purtat peste tot si inapoi cu brio, o singura pana (pe care am observat-o a doua zi dimineata cand sa plec inapoi), nici o defectiune. Nu m-a lasat in drum, a pornit mereu, si cand am gresit m-a protejat cum a putut ea mai bine.
Nici km putini nu sunt de speriat daca a facut 2km pe zi si pana la 100.000km motorul e terminat nu e panica, e cateva sute de roni un motor sh...conteaza doar cum a fost intretinuta masina, deci daca e neingrijita, sau a neglijat schimbarea unor repere ca "mai merge" trebuie sa-ti dea de gandit.
Am un prieten cu octavia 2 tdi luata de noua in 2008, ma bate la km dar au inceput sa-i pice toate... O vinde si ii da km inapoi pana sub 100.000 si sa vedeti bataie ce va fi pe ea
Are 215.000km in total din 2004, deci un pic peste 1 revizie/an in cei 11 ani de viata. Cand o sa-si dea duhul masinuta asta o sa imi para foarte rau de ea, dar nu o sa regret nimic macar. M-a purtat peste tot si inapoi cu brio, o singura pana (pe care am observat-o a doua zi dimineata cand sa plec inapoi), nici o defectiune. Nu m-a lasat in drum, a pornit mereu, si cand am gresit m-a protejat cum a putut ea mai bine.
Nici km putini nu sunt de speriat daca a facut 2km pe zi si pana la 100.000km motorul e terminat nu e panica, e cateva sute de roni un motor sh...conteaza doar cum a fost intretinuta masina, deci daca e neingrijita, sau a neglijat schimbarea unor repere ca "mai merge" trebuie sa-ti dea de gandit.
Am un prieten cu octavia 2 tdi luata de noua in 2008, ma bate la km dar au inceput sa-i pice toate... O vinde si ii da km inapoi pana sub 100.000 si sa vedeti bataie ce va fi pe ea
Masina actuala a nevestei, coltul in sine, e din 2008 parca si abia acum a trecut de 140k km.
Uzura interioara gen volan, schimbator etc nu te baza pe ea.
De ce? Pentru ca la masina mea, cutia este AT (asa zis automata), insa schimbatorul are capul sters, volanul arata bine, fara urme aiurea, insa butonyul de avarii, folosit foarte foarte rar este sters aproape complet.
Nu kilometrii sint problema la masinile astea. Vezi ce e cu instrumentele de bord. Poate suna ieftin, insa eu nu cred ca e ieftin sa schimbi ceasurile din bord.
De asta recomand sa mergi la reprezentanta si sa-ti spuna tot ce stiu despre masina aia plus o verificare la singe. E motor turbo, deci sa verifice si jocul la axul turbo, eventualele scapari de aer/ulei pe la furtunele de la intercooler (sigur exista, orice masina are asa ceva), sa vada vizual daca a fost lovita si unde. IN general accidente minore poti sa le treci cu vederea daca vopseaua arata bine. Sa nu fie ceva mai grav gen lonjeroane strimbe.
Sa verifici AC-ul pe rece la maxim si sa dea aer rece.
Te mai poti uita la ordinea in care se sting becurile in bord cind pui contactul. Martorii de airbag in general trebuie sa stinga separat de orice alt martor.
Uzura interioara gen volan, schimbator etc nu te baza pe ea.
De ce? Pentru ca la masina mea, cutia este AT (asa zis automata), insa schimbatorul are capul sters, volanul arata bine, fara urme aiurea, insa butonyul de avarii, folosit foarte foarte rar este sters aproape complet.
Nu kilometrii sint problema la masinile astea. Vezi ce e cu instrumentele de bord. Poate suna ieftin, insa eu nu cred ca e ieftin sa schimbi ceasurile din bord.
De asta recomand sa mergi la reprezentanta si sa-ti spuna tot ce stiu despre masina aia plus o verificare la singe. E motor turbo, deci sa verifice si jocul la axul turbo, eventualele scapari de aer/ulei pe la furtunele de la intercooler (sigur exista, orice masina are asa ceva), sa vada vizual daca a fost lovita si unde. IN general accidente minore poti sa le treci cu vederea daca vopseaua arata bine. Sa nu fie ceva mai grav gen lonjeroane strimbe.
Sa verifici AC-ul pe rece la maxim si sa dea aer rece.
Te mai poti uita la ordinea in care se sting becurile in bord cind pui contactul. Martorii de airbag in general trebuie sa stinga separat de orice alt martor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 60 vizitatori