Ce Model Este Si Alte Detalii
- valentinobv
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2015 12:12 pm
Salutare,
Haideti s-o iau cu inceputul. De prin Decembrie am decis cu sotia sa cautam si sa luam o masina cu cutie automata, pana in 3000 si ecva de euro. Intamplarea a facut ca un prieten de-al tatalui meu, mecanic auto de profesie, sa plece prin Ian-Feb in Germania vreo saptamana jumatate. Inainte sa plece ne-am intalnit, am stabilit cam ce vrem noi si i-am inmanat si banutii . Ok, omul a ajuns pe acolo, s-a invartit de cateva ori, ca in final sa ajunga sa cumpere - evident am tinut legatura prin net - un Mitsu Colt.
A adus-o pe roti, toate bune si frumoase, masina merge f bine. Nho, acum sa trecem la subiectul principal al topicului.
Ce stiu eu despre ea (din acte..brifurile cu pricina) este ca :
- Este Colt 1.3i...Motorul este de 1.3 (1332cmc), are 70kW (adica 92CP)
- Transmisia este automata (ma rog, merg sch. vitezele si manual cu + si -, am mai auzit ca se numesc Tiptronic aceste tipuri de cutii)
- Este in 5 usi, asta se vede si din satelit )
- Are jante de Al pe 15" si gume de 195/50 R15
- oglinzi electrice
- racitor in torpedou
- tapiterie rosie
Ce am mai aflat pe langa asta este ca sasiul, motorul si altele is la fel ca pe Smart ForFour. Deci cumva is rude
Ce as dori sa lamuresc, de la cunoscatori, este modelul acestei masini (daca exista unul). Am tot vazut pe aici vorbindu-se despre SAM, SAM Safety, Invite, etc. Si, desigur daca mai sunt alte chestiuni/detalii de interes/ajutor.
Va multumesc si va doresc drum intins!
Vali (Brasov)
P.S. Poate ajuta si pozele atasate Apropos, m-ar ajuta enorm si un manual in LB Romana sau chiar Engleza, cu Germana nu stau prea bine ) Ms ms
P.S. 2 - Am uitat sa precizez, cu toate ca nu stiu cat de important este in solutionarea dilemei, ca a venit cu Kit de reparatie, nu cu roata de rezerva (am auzit ca multe sunt asa).
Byee
Haideti s-o iau cu inceputul. De prin Decembrie am decis cu sotia sa cautam si sa luam o masina cu cutie automata, pana in 3000 si ecva de euro. Intamplarea a facut ca un prieten de-al tatalui meu, mecanic auto de profesie, sa plece prin Ian-Feb in Germania vreo saptamana jumatate. Inainte sa plece ne-am intalnit, am stabilit cam ce vrem noi si i-am inmanat si banutii . Ok, omul a ajuns pe acolo, s-a invartit de cateva ori, ca in final sa ajunga sa cumpere - evident am tinut legatura prin net - un Mitsu Colt.
A adus-o pe roti, toate bune si frumoase, masina merge f bine. Nho, acum sa trecem la subiectul principal al topicului.
Ce stiu eu despre ea (din acte..brifurile cu pricina) este ca :
- Este Colt 1.3i...Motorul este de 1.3 (1332cmc), are 70kW (adica 92CP)
- Transmisia este automata (ma rog, merg sch. vitezele si manual cu + si -, am mai auzit ca se numesc Tiptronic aceste tipuri de cutii)
- Este in 5 usi, asta se vede si din satelit )
- Are jante de Al pe 15" si gume de 195/50 R15
- oglinzi electrice
- racitor in torpedou
- tapiterie rosie
Ce am mai aflat pe langa asta este ca sasiul, motorul si altele is la fel ca pe Smart ForFour. Deci cumva is rude
Ce as dori sa lamuresc, de la cunoscatori, este modelul acestei masini (daca exista unul). Am tot vazut pe aici vorbindu-se despre SAM, SAM Safety, Invite, etc. Si, desigur daca mai sunt alte chestiuni/detalii de interes/ajutor.
Va multumesc si va doresc drum intins!
Vali (Brasov)
P.S. Poate ajuta si pozele atasate Apropos, m-ar ajuta enorm si un manual in LB Romana sau chiar Engleza, cu Germana nu stau prea bine ) Ms ms
P.S. 2 - Am uitat sa precizez, cu toate ca nu stiu cat de important este in solutionarea dilemei, ca a venit cu Kit de reparatie, nu cu roata de rezerva (am auzit ca multe sunt asa).
Byee
- Fişiere ataşate
-
- 20150424_091633.jpg (2.17 MiB) Vizualizat de 7143 ori
-
- 20150424_091644.jpg (2.17 MiB) Vizualizat de 7147 ori
-
- 20150424_091658.jpg (2.48 MiB) Vizualizat de 7144 ori
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
- valentinobv
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2015 12:12 pm
1.Felicitari pentru achizitie.
2. Oglinzile sint incalzite electric si electrice ca in rabatabile electric.
3. Cutia se numeste manual robotizata si in nici un caz sa nu o confunzi cu vreun model de cutie AT de la alte marci. E doar o mare porcarie, insa pentru oras e indeajuns.
4. Echiparea poate fi SAM sau SAM Safety. La Safety ai si ESP/VSC inclus fata de SAM si inca vreo doua airbags.
5. Da, asa vin din fabrica cu kit de reparatie. Cauta o roata de rezerva subtire. Dealerul o are sigur sau poti cauta sh.
6. Manual de utilizare am si eu, insa daca ma pui sa scanez toata paranghelia aia, asta nu fac.
7. Sper sa nu ma fi inselat cu ceva mai sus modelul 2007 e diferit de modelul 2008 (cu facelift)?
2. Oglinzile sint incalzite electric si electrice ca in rabatabile electric.
3. Cutia se numeste manual robotizata si in nici un caz sa nu o confunzi cu vreun model de cutie AT de la alte marci. E doar o mare porcarie, insa pentru oras e indeajuns.
4. Echiparea poate fi SAM sau SAM Safety. La Safety ai si ESP/VSC inclus fata de SAM si inca vreo doua airbags.
5. Da, asa vin din fabrica cu kit de reparatie. Cauta o roata de rezerva subtire. Dealerul o are sigur sau poti cauta sh.
6. Manual de utilizare am si eu, insa daca ma pui sa scanez toata paranghelia aia, asta nu fac.
7. Sper sa nu ma fi inselat cu ceva mai sus modelul 2007 e diferit de modelul 2008 (cu facelift)?
- valentinobv
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2015 12:12 pm
Salve,
@jules...multu!
Oglinzile sunt electrice, da...in rest nu cred ca mai au vreo functie..poate incalzite? Habar nu am.
Cutia stiu clar ca nu e ca alte automate care au P, R, N, D...dar am o dilema. De ce spui ca este o mare porcarie? Mie imi schimba foarte bine
Cu partea de SAM/SAM Safety...stiu doar ca am airbag-uri si in scaune, in laterale. Cred ca are si ESP, ca parca se aprinde la contact un led cu initialele astea.
Cu roata de rezerva se rezolva usor, am vazut anunturi cu roti de gen.
Manual mi-a trimis cozmin_t pe mail, si ii multumesc si oficial aici pe aceasta cale.
La ultimul pct nu am inteles )...oricum am mea e din 2005
Toate bune!
Vali
@jules...multu!
Oglinzile sunt electrice, da...in rest nu cred ca mai au vreo functie..poate incalzite? Habar nu am.
Cutia stiu clar ca nu e ca alte automate care au P, R, N, D...dar am o dilema. De ce spui ca este o mare porcarie? Mie imi schimba foarte bine
Cu partea de SAM/SAM Safety...stiu doar ca am airbag-uri si in scaune, in laterale. Cred ca are si ESP, ca parca se aprinde la contact un led cu initialele astea.
Cu roata de rezerva se rezolva usor, am vazut anunturi cu roti de gen.
Manual mi-a trimis cozmin_t pe mail, si ii multumesc si oficial aici pe aceasta cale.
La ultimul pct nu am inteles )...oricum am mea e din 2005
Toate bune!
Vali
Revin cu ceva lamuriri:
EPS Electric Power Steering: Servodirectie electrica (martor galben-portocaliu se stinge DUPA pornire motor)....
ESP la Mitsu Colt se cheama ASC, martor indicator rosu cu o masina pe un drum sinuos.... (TSC control tractiune, ASC control stabilitate)
EPS au absolut toate variantele,
TSC daca nu ma insel este pus in alternanta cu ASC (TSC varianta de baza, superior TSC/ASC), sunt deservite de acelasi martor.
PS. Cu placere....
EPS Electric Power Steering: Servodirectie electrica (martor galben-portocaliu se stinge DUPA pornire motor)....
ESP la Mitsu Colt se cheama ASC, martor indicator rosu cu o masina pe un drum sinuos.... (TSC control tractiune, ASC control stabilitate)
EPS au absolut toate variantele,
TSC daca nu ma insel este pus in alternanta cu ASC (TSC varianta de baza, superior TSC/ASC), sunt deservite de acelasi martor.
PS. Cu placere....
Daca masina e din 2005, inseamna ca nu e cu facelift. Mai putin important. Diferente doar de exterior si alea minore. Farurile la a mea sint negre pe interior si arata super cool.
Oricum masina in general arata foarte bine.
Cozmin_t, as vrea sa te contrazic putin. Nu toate au ESP standard. Si la Mitsu ESP = VSC din ce stiu eu. TSC si ASC sint doar chestii mai putin complexe si nu au acelasi rol. Dar posibil sa ma si insel la denumiri. As fi vrut ca toti sa foloseasca denumirea standard de ESP si gata.
Oricum masina in general arata foarte bine.
Cozmin_t, as vrea sa te contrazic putin. Nu toate au ESP standard. Si la Mitsu ESP = VSC din ce stiu eu. TSC si ASC sint doar chestii mai putin complexe si nu au acelasi rol. Dar posibil sa ma si insel la denumiri. As fi vrut ca toti sa foloseasca denumirea standard de ESP si gata.
@jules
Nu ma contrazici de loc.
Eu traiam cu impresia ca martorul din bord pe care scrie EPS inseamna servodirectie electrica si nu programul de stabilitate electronica (ESP). Servodirectie electrica au toate variantele.
E una din confuziile pe care le fac multi, unii chiar voit in anunturile de vanzare.
ESP a fost patentat de nemtii de la VAG sau Mercedes, nu mai stiu chiar bine. Este cam acelasi lucru cu TDI. In anii 80- inceputul anilor 1990 toate masinile diesel cu turbinaerau TD (inclusiv franceze, zaponeze, italiene). Apoi VAG a patentat denumirea de TDI si a trebuit sa apara CDI, DID, CDTI, TDCI, DCI .... care in principiu inseamna motor diesel cu turbosuflanta, in functie de initiale difera generatia.
Pentru ESP Program electronic de stabilitate varianta pentru Mitsubishi (cel putin pentru Colt) conform manualului in limba romana este ASC Sistem activ de control al stabilitatii.
Iarasi, din manualul meu, conform variantei de echipare, TSC -sistemul de control al tractiunii este pe toate modelele. Pe cele superioare, TSC este dublat de ASC.
Dar nu am vrut sa fac polemica si nici istorie.
Din punctul meu de vedere Coltul (cel putin variantele construite pana in 2009) au doar cateva probleme:
- Montantul A de la sofer, care cam obtureaza partea stanga a drumurilor, mai ales in sensurile giratorii, si mai ales la pietonii care vin de pe partea opusa
- Tipul de cauciucuri si mai ales tipul jantelor, care sunt cam ciudate pentru piata din Romania. Eu cel putin gasesc la preturi destul de mari cauciucuri 205/45 R16 - vara, iarna 195/50 R15 destul de usor, dar am cautat destul de mult dupa jante.
In rest din 2007 in afara de spirala de la airbag, cureaua de accesorii (la fiecare 30.000 km) si becurile faza scurta (cam 1,5 ani) nu am alta problema cu ea - am acum 135.000 km.
Si ca sa inchei, varianta din 2005 vanduta in Germania nu cred ca are aceeasi echipare cu cea vanduta in Romania (desi aici e posibil sa ma insel datorita faptului ca modelul Colt a fost produs intr-un numar mult mai mic de exemplare, iar piata din Romania nu era piata tinta pentru modelul acesta).
Nu ma contrazici de loc.
Eu traiam cu impresia ca martorul din bord pe care scrie EPS inseamna servodirectie electrica si nu programul de stabilitate electronica (ESP). Servodirectie electrica au toate variantele.
E una din confuziile pe care le fac multi, unii chiar voit in anunturile de vanzare.
ESP a fost patentat de nemtii de la VAG sau Mercedes, nu mai stiu chiar bine. Este cam acelasi lucru cu TDI. In anii 80- inceputul anilor 1990 toate masinile diesel cu turbinaerau TD (inclusiv franceze, zaponeze, italiene). Apoi VAG a patentat denumirea de TDI si a trebuit sa apara CDI, DID, CDTI, TDCI, DCI .... care in principiu inseamna motor diesel cu turbosuflanta, in functie de initiale difera generatia.
Pentru ESP Program electronic de stabilitate varianta pentru Mitsubishi (cel putin pentru Colt) conform manualului in limba romana este ASC Sistem activ de control al stabilitatii.
Iarasi, din manualul meu, conform variantei de echipare, TSC -sistemul de control al tractiunii este pe toate modelele. Pe cele superioare, TSC este dublat de ASC.
Dar nu am vrut sa fac polemica si nici istorie.
Din punctul meu de vedere Coltul (cel putin variantele construite pana in 2009) au doar cateva probleme:
- Montantul A de la sofer, care cam obtureaza partea stanga a drumurilor, mai ales in sensurile giratorii, si mai ales la pietonii care vin de pe partea opusa
- Tipul de cauciucuri si mai ales tipul jantelor, care sunt cam ciudate pentru piata din Romania. Eu cel putin gasesc la preturi destul de mari cauciucuri 205/45 R16 - vara, iarna 195/50 R15 destul de usor, dar am cautat destul de mult dupa jante.
In rest din 2007 in afara de spirala de la airbag, cureaua de accesorii (la fiecare 30.000 km) si becurile faza scurta (cam 1,5 ani) nu am alta problema cu ea - am acum 135.000 km.
Si ca sa inchei, varianta din 2005 vanduta in Germania nu cred ca are aceeasi echipare cu cea vanduta in Romania (desi aici e posibil sa ma insel datorita faptului ca modelul Colt a fost produs intr-un numar mult mai mic de exemplare, iar piata din Romania nu era piata tinta pentru modelul acesta).
- valentinobv
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2015 12:12 pm
Salutare.
Va multumesc pentru raspunsuri si alte lamuriri, dar sa nu va opriti acum, daca mai e ceva scrieti cu incredere
Am facut cu telefonul printre spitele volanului o poza la o parte de bord, ceasuri mai precis
Byee.
P.S. Nu stiu cum s-o inserez aici ))
P.S. 1...cred ca am reusit
Va multumesc pentru raspunsuri si alte lamuriri, dar sa nu va opriti acum, daca mai e ceva scrieti cu incredere
Am facut cu telefonul printre spitele volanului o poza la o parte de bord, ceasuri mai precis
Byee.
P.S. Nu stiu cum s-o inserez aici ))
P.S. 1...cred ca am reusit
- Fişiere ataşate
-
- 20150615_192446.jpg (1.77 MiB) Vizualizat de 7145 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 64 vizitatori