Cip-tuning Motor 1.5 Di-d

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
vladdaniel92
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 26, 2015 12:52 pm

Mesaj de vladdaniel92 » Mar Iun 30, 2015 3:55 pm

Eteieri erau de bmw seria 7 discurile de kia pro ceed aveau acelesi dimensiuni la inelu de cecentrare doar ca la colt e de aprox. 240 mm la pro ceed era de 315 mm si aveau 5x 114.3 si trebuiau date alte gauri intre cele 5 de 4x114.3 si se potrivea perfect ma rog detaliile aste sunt puse in evidenta doar daca te duci vineri seara cu baieti prin bucuresti si sa ai siguranta ca te opresti spre deosebire de mine ca vreau doar un plus de putere pentru o depasire mai sigura la un drum lung.

Avatar utilizator
vladdaniel92
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 26, 2015 12:52 pm

Mesaj de vladdaniel92 » Lun Iul 06, 2015 10:53 am

Multumesc de raspunsuri, treaba cu turbina am rezolvato am aflat ce ma interesa ,insa ca sa nu mai deschid alt topic doresc sa ma mai ajutati cu o nelamurire .

Doresc sa achizitionez un radiator de ulei se gasesc pe internet ff ieftine si accesibile doresc sa al adaptez pe Mitsubishi colt 1.5 DI-D 95CP se mai stie ca masina avand motor de Mercedes A Klass cu toate ca lau transformat din 2.0>>>1.5 baia de ulei a ramas la fel adica un total de 5.7L aprox. deci este nevoie de un radiator de ulei ???? Daca "DA" aduce benefici sau este doar inca un moft costisitor ?? MULTUMESC!!


ps:Avand Intercooler frontal spatiul unde era pozitionat vechiul intercooler este gol ,acolo va fi pozitionat radiatorul de ulei !!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iul 06, 2015 2:07 pm

Prima data trebuie sa masori temperatura uleiului sa vezi daca e nevoie de un radiator. Apoi musai sa-l montezi cu termostat, ca sa intre in actiune numai dupa ce s-a incalzit uleiul la temperatura optima.

Avatar utilizator
vladdaniel92
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 26, 2015 12:52 pm

Mesaj de vladdaniel92 » Lun Iul 06, 2015 2:38 pm

Sa masor temperatura floare la ureche sa ai fac legaturile ..acceptabil ma descurc ..insa treaba cu termostatul.... habar nu am de unde pot achizitiona unul sa se potriveasca cum il leg o schema ceva??Multumesc!!

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Vin Mar 18, 2016 8:34 am

Salutare. Am si eu Colt-ul meu de 1.5 DI-D 95 CP putere. Ma gandeam sa-i fac un upgrade la caii putere dar ma tot gandesc ca motorul asta deja a fost "tunat" de producator. Mai exista o varianta cu 70 si ceva de cai daca nu ma insel. Ma intreb daca rezista. Inteleg unde bateti voi cu franele majorate, cu ambreiajele, dar nu cred ca e o problema sa ai un cuplu/putere mai mare atata vreme cat nu franezi ca nebunul si nu bagi piciorul in ea prea tare. Normal ca aceste piese au fost calibrate pentru setu-ul existent. Deasemenea nu vad de ce trebuiesc marite jantele si schimbata suspensia? Eu nu vreau sa ma duc la concurs nici sa ma infig in masina altuia cumva din extremism. Vreau doar sa am putin mai multa putere cand fac o depasire.
As vrea si eu sa-mi fac un mic upgrade de putere dar prin metoda clasica... rescrierea hartilor. Am inceput sa studiez problema, mi-am downloadat hartile, le-am deschis cu WinOLS-ul dar sincer va spun mi-e cam frica sa-mi bag labele pe acolo sa nu fac ceva gresit. Are cineva idee de unde-mi pot lua o astfel de harta gata facuta? Facuta si testata fara probleme?
Si un 110 CP daca i-as da si m-as declara multumit.
Ca si procedura e simplut.. downloadezi ce-ai in ECU pt back-up, uploadezi noul *.bin modificat ..da..dar de unde-l iau?
Aveti vreo idee? Thanks!

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Vin Mar 18, 2016 12:41 pm

E.....tocmai asta e secretul celor care fac tuning si tu il vrei gratis?Teoretic ar trebui o alta masina resoftata,copiezi softul,upload la tine si.....poate merge,poate nu.

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Vin Mar 18, 2016 6:26 pm

QUOTE (Samyaza @ Mar 18 2016, 08:34 AM) Salutare. Am si eu Colt-ul meu de 1.5 DI-D 95 CP putere. Ma gandeam sa-i fac un upgrade la caii putere dar ma tot gandesc ca motorul asta deja a fost "tunat" de producator. Mai exista o varianta cu 70 si ceva de cai daca nu ma insel. Ma intreb daca rezista. Inteleg unde bateti voi cu franele majorate, cu ambreiajele, dar nu cred ca e o problema sa ai un cuplu/putere mai mare atata vreme cat nu franezi ca nebunul si nu bagi piciorul in ea prea tare. Normal ca aceste piese au fost calibrate pentru setu-ul existent. Deasemenea nu vad de ce trebuiesc marite jantele si schimbata suspensia? Eu nu vreau sa ma duc la concurs nici sa ma infig in masina altuia cumva din extremism. Vreau doar sa am putin mai multa putere cand fac o depasire.
As vrea si eu sa-mi fac un mic upgrade de putere dar prin metoda clasica... rescrierea hartilor. Am inceput sa studiez problema, mi-am downloadat hartile, le-am deschis cu WinOLS-ul dar sincer va spun mi-e cam frica sa-mi bag labele pe acolo sa nu fac ceva gresit. Are cineva idee de unde-mi pot lua o astfel de harta gata facuta? Facuta si testata fara probleme?
Si un 110 CP daca i-as da si m-as declara multumit.
Ca si procedura e simplut.. downloadezi ce-ai in ECU pt back-up, uploadezi noul *.bin modificat ..da..dar de unde-l iau?
Aveti vreo idee? Thanks!
In mod cert se poate face foarte bine si noi cu asta ne ocupam.
Sigur pot exista si probleme, se pot strica multe, pot aparea disfuctionalitati daca nu alegi corect tunerul.
In acest model multi tuneri si-au prins urechile si damosurile nu sunt mereu intocmai, trebuie cineva care stie sa interpreteze bitii corect si sa ii deschida in hartile potrivite apoi sa stie ce sa faca cu ele.


QUOTE (cristi4x4 @ Mar 18 2016, 12:41 PM) E.....tocmai asta e secretul celor care fac tuning si tu il vrei gratis?Teoretic ar trebui o alta masina resoftata,copiezi softul,upload la tine si.....poate merge,poate nu.

A copia softul nu este in regula din mai multe puncte de vedere.
Colegul nostru Andrei_RC s-a chinuit sa scrie un articol, dar se pare ca nu e prea citit, desi cu toate ca au disparut imaginile merita sa fie citit: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=4597 .

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Dum Mar 20, 2016 9:00 am

Sebastian nu vad de ce map-urile (fisierul de care vorbesc) merge pe una si pe alta nu ar merge. Cat despre map-uri mai gasesti pe forumuri specializate. Nu am stat sa studiez problema foarte in adanc, dar stiu in principiu de unde "se dau" caii putere la astfel de masini.
O varianta ar fi sa imi dau jos ce am.. sa fac un back-up si sa incep sa-mi etichetez in WinOLS (daca nu cumva pentru tipul meu de calculator imi face etichetare automata) fiecare harta de pe unde este.
Sincer mi se par nejustificate preturile la asa numitele "chip tunning".. Inteleg ca voi cu asta va ocupati, dar totodata va dati seama ca oricine se pricepe e bunicel la automatizari si la auto pot face si ei chestia asta...Si eu am inceput sa studiez chestia asta de cateva luni incoace, am si un prieten bun inginer auto, sper sa-i dau de cap... Sincer pentru mine nu e o prioritate foarte mare, mai mult m-am bagat in asta pentru el si ideea lui de afacere de firma de chip tunning. Eu sunt pe partea de IT el e pe partea ce tine de specializarea lui. Deja scriem chipuri, ne-am incarcat de programatoare etc..etc..
Dar nu..n-o sa dau niciodata de-alde 200 Euro si ce tarife mai sunt pe un upload si o harticica modificata.. Nu-s atat de risipitor.. ca sa nu zic altceva..

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Dum Mar 20, 2016 11:07 pm

Nici o problema, o sa iti facem un pret bun pentru inchirierea de dyno.
Vi si te joci si vezi ce iese.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Lun Mar 21, 2016 12:36 am

Azi mi-am dat si eu jos din masina cu MPPS-ul.. Mai aveam la dispozitie un Galletto dar am simplificat treaba. Are 2mb tot fisierul.
Cat despre identificarea hartilor am renuntat la WinOLS si am folosit ECM Titanium. De cum am deschis fisierul downloadat din masinuta m-a si pus sa aleg.. E Colt Diesel 1.5 95CP? E smart fourfour? E..tra la la.. stiti voi.. Mi-a dat vreo 4 optiuni.
Am ales 1.5 95CP Colt Diesel si mi-am vazut grafic toate hartile. Foarte tare si foarte la obiect.
Acum ramane sa vedem ce si pe unde modific. Mi-am facut un back-up sa am fisierul original in caz ca..
Maine discut cu prietenul asta al meu inginer auto sa vedem de unde si pe unde o mai putem ajusta.
Am fost surprins sa vad ca pe un Renault Clio Symbol cu Sirius 3132 nu i-a identificat tipul de ECU. Nasol... Mi se pare ca acolo se lucreaza mai cu programatoare de chip-uri.. mai grosso modo.
Va tin la curent cu ce se mai intampla... Deocamdata imi studiez hartile.. Oricum destul pe ziua de azi.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori