Ce spune Cristi este foarte plauzibil, de aceea a fost unul din defecte la care am facut referire. Banuiam ca au verificat asta deja.
Daca cumva se confirma ca este un injector stricat sa nu te gandesti la vreunul reconditionat, poate SH in stare buna dar nu reconditionat. De preferat nou chiar daca este chiar unul.
Verificarea injectoarelor se face pe banc de test dar nu doar din pdv al volumului de lihcid ci ci al pulverizarii, atomozarii motorinei injectare, conul de injectie trebuie sa fie similar la toate. Dac sunt variatii mari, trebuie un set nou.
Poti sa le cureti fara sa le desfaci dar nu sa le reconditionezi si dupa ce masina merge bine discutam ****************.
Oscilatii Relantiu , Zgomot Ciudat Motor
Acum sa rezolvat , dupa ce am vericat si injectoarele pe banc erau in parametri normali sa facut oricum o curatare , dar am avut noroc ca trebuia sa fac schimbul de ulei am schimbat si filtrul de motorina si au curatat RETURUL ce duce in rezervor ,era un pic infundat de aici presiunea din rezervor mereu, si motorina se ardea in loc sa se intoarca in rezervor , la acesta operatie atentie sa se desfaca capacul de la rezervor ca altfel se fisureaza ,acum Mitsu meu toarce ca o pisica si consumul e normal si parca trage mai bine in deal si depasiri . Sper sa fie de ajutor si celorlanti posesori de Mitshu 2.0 diesel ca aia din reprezentanta vroiau sa imi schimbe aiurea tot setul de injectoare si nu e ieftin deloc.
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 48 vizitatori