Va salut,
Citesc de mult forumul dar din fericire pana acum nu am avut pb asa ca nu am postat
Detin un outlander 3, 2.2 diesel automat din 2013. Acum am aprox 86000 km. Prima problema a fost acum aprox 2 luni cand s-a fisurat furtunul care venea la clapeta de acceleratie, cel gros din cauciuc. L am schimbat (1200 ron fara tva) . Acum am check aprins iar la tester am avut cod de defect egr care am vazut ca e la ei cam 2500 ron fara tva. A mai avut cineva pb cu acest egr? se poate curata/repara?
Din ce am citit pe forum nu cred ca ar fi rau sa desfac si galeria de admisie si clapeta de acc sa le curat la km astia..
Va multumesc
Egr - Outlander 3 - 2.2 Diesel
Prin curatare nu se rezolva neaparat problemele, pt ca daca e defect ceva electric sau de vacum pe egr, o sa-ti dea eroare chiar daca e curat.
Dar... daca la o masina noua, cu putini km, acum 2 luni ti-a puscat futunul iar acum iti da eroare de egr, mergi la un service care sa caute posibilele legaturi de cauzalitate intre eventualele probleme si nu numai sa schimbe piese in functie de ce zice testerul, pana nu se mai aprinde check engine-ul.
Nu cred ca-ti convine sa arunci cu banii dupa piese scumpe, fara ca macar sa stii care e cauza reala a problemelor.
Dar... daca la o masina noua, cu putini km, acum 2 luni ti-a puscat futunul iar acum iti da eroare de egr, mergi la un service care sa caute posibilele legaturi de cauzalitate intre eventualele probleme si nu numai sa schimbe piese in functie de ce zice testerul, pana nu se mai aprinde check engine-ul.
Nu cred ca-ti convine sa arunci cu banii dupa piese scumpe, fara ca macar sa stii care e cauza reala a problemelor.
Daca vorbim de furtunul incercuit cu rosu din poza de mai jos, atunci nu are nicio legatura fisurarea lui cu eroarea de egr.
Dar, in conditiile in care, furtunul respectiv nu ar trebui sa coste mai mult de ~720RON + TVA (vs 1200+TVA) iar un EGR pt acelasi model n-ar trebui sa depaseasca ~1850RON +TVA, (vs ~2500+TVA) incep sa devin paranoic si sa extrapolez posibila legatura de cauzalitate la mediul / piata / societatea in care traim, si sa intreb: cat timp ti-au tinut masina in service cand ti-au schimbat furtunul?
Eu nu cred in astre, cel putin nu in domeniul auto.
Astfel incat mi-e greu sa cred ca a fost voia Domnului sau un efect al alinierii strambe a planetelor faptul ca la o masina de 3 ani cu 80k la bord, pica egr-ul fix la cateva saptamani dupa ce a fost masina in service pt schimbarea unui furtun.
Poate ca m-am tzacanit, dar cand aud de astfel de nesimtiri de genul 720vs1200 & 1850vs2500, mai degraba as crede in 'switch'-uri decat in ghinion...
[attachment=23706:furtun.JPG]
Dar, in conditiile in care, furtunul respectiv nu ar trebui sa coste mai mult de ~720RON + TVA (vs 1200+TVA) iar un EGR pt acelasi model n-ar trebui sa depaseasca ~1850RON +TVA, (vs ~2500+TVA) incep sa devin paranoic si sa extrapolez posibila legatura de cauzalitate la mediul / piata / societatea in care traim, si sa intreb: cat timp ti-au tinut masina in service cand ti-au schimbat furtunul?
Eu nu cred in astre, cel putin nu in domeniul auto.
Astfel incat mi-e greu sa cred ca a fost voia Domnului sau un efect al alinierii strambe a planetelor faptul ca la o masina de 3 ani cu 80k la bord, pica egr-ul fix la cateva saptamani dupa ce a fost masina in service pt schimbarea unui furtun.
Poate ca m-am tzacanit, dar cand aud de astfel de nesimtiri de genul 720vs1200 & 1850vs2500, mai degraba as crede in 'switch'-uri decat in ghinion...
[attachment=23706:furtun.JPG]
- Fişiere ataşate
-
- furtun.JPG (254.4 KiB) Vizualizat de 5869 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 66 vizitatori