Problema 1500 Rpm

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
MihaiB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 07, 2015 8:19 pm

Mesaj de MihaiB » Mie Ian 25, 2017 4:14 pm

QUOTE (teutzue @ Jan 23 2017, 04:08 PM) Hm, din ce spui @MihaiB poate ar trebui sa verifici si tamponul/tampoanele de la toba finala. La a mea am avut un zgomot asemanator si s-a dovedit a fi un tampon de cauciuc invechit. Se auzea si pe loc la ralanti dar si in mers pe la 3000 de ture. Toba lovea caroseria si avea un efect de clopot. Super deranjant si obositor.

Uite aici un video cu ce am avut eu. https://youtu.be/0Kl1EiqckIM

La tine s-ar putea ca sunetul de bataie de ciocan sa aiba aceeasi sursa.

Cati km are masina ta?

Bafta si tine-ne la curent cu ce se mai intampla .

Ceva de genul asta mi se aude si mie, doar ca mai pronuntat. Intr-adevar, tampoanele de la toba finala nu au fost schimbat, eu am schimbat doar la catalizator si intermediara. Masina mea are in jur de 130.000 km. Ar mai putea fi de la ceva ? Am sa ma orientez sa schimb acele tampoane insa mi-e sa nu fie si ceva fisurat prin toba si sa fie chiar de la ea.
Tu zici ca ai rezolvat problema asta doar din inlocuirea tampoanelor ?

Avatar utilizator
teutzue
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Vin Aug 27, 2010 12:35 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de teutzue » Joi Ian 26, 2017 2:20 am

Ma gandeam si eu sa fie ceva in toba zdranganind dar nu a fost si nici nu cred ca la tine este. Tamponul nu l-am schimbat, ci l-am strans cu un colier de ala de plastic cu care se mai prind capacele de roti de janta. E strans bine si de atunci nu mai are nici un zgomot masina. Sigur, acum ideal e sa-l schimbi dar mai intai verifica sa fie tamponul de vina.

Avatar utilizator
Alex.Iorga
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Apr 11, 2016 1:47 am

Mesaj de Alex.Iorga » Mar Ian 31, 2017 8:34 pm

Alex44 cum se poate rezolva aceasta problema privind dezechilibrarea electro-ventilatorului?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Feb 01, 2017 9:41 am

Am observat ca al meu avea niste cleme/clipsuri negre de metal prinse pe palele ventilatorului. Una sau 2 plasate strategic... nu am idee cum s-ar echilibra in regie proprie.


<a href="https://shopcar.parts/product_images/00 ... .jpg?big=1" target="_blank">https://shopcar.parts/product_images/00 ... g?big=1</a>

In poza din link sunt 2 argintii.

Avatar utilizator
Alex.Iorga
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Apr 11, 2016 1:47 am

Mesaj de Alex.Iorga » Dum Feb 05, 2017 1:07 am

Multumesc pentru sfat si pentru poza

Avatar utilizator
MihaiB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 07, 2015 8:19 pm

Mesaj de MihaiB » Vin Feb 24, 2017 12:10 pm

QUOTE (teutzue @ Jan 26 2017, 02:20 AM) Ma gandeam si eu sa fie ceva in toba zdranganind dar nu a fost si nici nu cred ca la tine este. Tamponul nu l-am schimbat, ci l-am strans cu un colier de ala de plastic cu care se mai prind capacele de roti de janta. E strans bine si de atunci nu mai are nici un zgomot masina. Sigur, acum ideal e sa-l schimbi dar mai intai verifica sa fie tamponul de vina.

Salut,

Imi pare rau ca revin asa tarziu. Am verificat cele 2 tampoane de la finala cat si celalalte si sunt intacte. Motorul continua sa aibe o bataie incredibil de insuportabila si mai nou de cand s-a incalzit afara are din nou ezitari la pornire. Am mai schimbat senzorul de turatie (gandindu-ma ca poate are vreo legatura cu pornirea greoaie de pe loc si ezitarea la pornire) dar nu s-a intamplat absolut nimic. Daca cineva mai are vreo sugestie mi-ar prinde foarte bine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori