Pagina 1 din 1

Scris: Lun Iul 14, 2008 5:48 pm
de Florin Istrate
Salut,

Coltul meu este perfect cu exceptia urmatorului inconvenient: incepind cu 3.000-4.500 rot/min torsul motorului este insotit de un suierat care apare sub bord, in partea dreapta, in zona filtrului de habitaclu. Zgomotul apare numai la rulare pe sosea - nu si pe elevator, si nu se datoreaza distributiei, instalatiei de climatizare sau tobei de esapament. Masina este adusa de afara si nu am schimbat inca filtrele; cureaua de alternator este intinsa la maxim. A mai fost cineva intr-o situatie similara? Rezolvari?
PS: Sub capota masina nu are zgomote sulimentare.

Scris: Mie Iul 16, 2008 4:54 pm
de and3yu
Si eu tot 1.1 am.Am mers mult pe autostrada cu ea la turatii intre 3500 si 4500 dar nu am observat nik de genul asta.O sa dau mai multa importanta de acum.Oricum am 20000 cu ea si totul e ok.Am strans un pic cureaua de la alternator ca scartaia dimineata la pornit si era slaba.

Scris: Sâm Iul 19, 2008 12:24 am
de Andrei_Iasi
e de la AC.
scoate ac-ul si ai sa vezi ca dispare. eu il am pe un 1.3 in principiu la plecarea de pe loc si pana pe la 20 la ora.
asta e singura varianta.

Scris: Sâm Ian 24, 2009 8:26 pm
de Florin Istrate
QUOTE (Florin Istrate @ Jul 14 2008, 04:48 PM) Salut,

Coltul meu este perfect cu exceptia urmatorului inconvenient: incepind cu 3.000-4.500 rot/min torsul motorului este insotit de un suierat care apare sub bord, in partea dreapta, in zona filtrului de habitaclu. Zgomotul apare numai la rulare pe sosea - nu si pe elevator, si nu se datoreaza distributiei, instalatiei de climatizare sau tobei de esapament. Masina este adusa de afara si nu am schimbat inca filtrele; cureaua de alternator este intinsa la maxim. A mai fost cineva intr-o situatie similara? Rezolvari?
PS: Sub capota masina nu are zgomote sulimentare.

Tot eu am rezolvat problema pt. ca specialistii de la service numai mi-au luat banii. CAPACUL DE LA FILTRUL DE AER S-A DEFORMAT - din cauza caldurii cred. Am cumparat unul nou si gata, a disparut suieratul.

Scris: Lun Ian 26, 2009 11:27 am
de jules
Eu il lasam asa, si apoi spuneam: "Turbo frate"
Glumesc! Se mai intimpla

Scris: Vin Ian 30, 2009 4:29 pm
de erlo
Nu stiu daca este vorba despre acelasi fenomen, insa in cazul Coltului meu (cca 25.000km) se aude un suierat sau mai degraba un fel de suierat falfait, in stransa legatura cu viteza de deplasare si nu atat in raport cu turatia. Apare de pe la 140-150 Km/h in sus si este permanet in plaja respectiva de viteza. Nu stiu daca il am de la 0 km sau de pe la 10.000 km (perioada cand l-am remarcat prima data), insa nu este deranjant,nici puternic, decat daca stai atent si-l "asculti" si te intrebi "de la ce-o fi oare" (la mine localizarea relativa este central in bord, in dreptul "gurilor" de aer centrale, rotunde)

Apropo, pentru o mai mare acuratete a amanuntelor, fiindca acum am remarcat specificatia autorului topicului, referitor la faptul ca al lui este un Colt de 1,1, mentionez ca al meu este un Colt benzinar de 1,5 (desi, personal, nu cred ca este relevant acest aspect).