Intrebare ....

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Dum Noi 16, 2008 3:45 pm

Ce se poate intimpla daca pui solutie de spalat parbrizul peste antigel ???
Tocmai am comis asa ceva.
Si ce tip de antigel imi trebuie si de unde il iau ... ? Ca va trebui sa golesc vasul ala.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Dum Noi 16, 2008 6:14 pm

problema e ca va face spuma.
da, poti sa incerci sa golesti instalatia si sa pui la loc antigel sau suna la ei si vezi ce poti face. oricum ... de mers asa cu ea nu e ok.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Noi 16, 2008 6:48 pm

.....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Noi 16, 2008 7:09 pm

QUOTE (COObra)...io cand am reumplut radiatorul nu am gasit cum se face aerisirea. am fost la service si cica foarte greu.
si foarte greu.
....si cand ma gandesc ca mai tre sa o fac odata......

pai de ce ai reumplut radiatorul ?
si de ce trebuie sa o mai faci odata ?

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Lun Noi 17, 2008 10:20 am

Am fost si am luat 2 l de antigel. Am intrebat daca rezervorul are vreun buton de golire dedesubt si cica nu are. Se da jos. Ceea ce nu e prea greu. Se desfac citeva suruburi si ceva cleme si un furtun care merge la radiator. O sa o fac in seara asta.
Sarumina !

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Mar Noi 18, 2008 8:46 pm

Mda ! Deci sa ma f_t pe ea de treaba. Pe linga cleme mai are si cel putin un surub prins de radiator. Specific japonez. Problema e ca nu am cheie de desfacut. Adica una mai scurta. Ca nu prea am loc pe acolo. In schimb am aflat ca are doua piulite foarte destepte cu care e prinsa gura de admisie aer. Era sa le distrug initial, insa pina la urma au iesit foarte usor. Am dat jos si filtrul de aer si mai greu a fost sa-l pun la loc. Si tot nu am reusit sa desfac rahatul ala de surub.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori