NOUL COLT, un facelift sau ceva mai mult ?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Lun Noi 17, 2008 11:00 pm

salutare,
as dori sa pun in discutie noul model de colt (care la noi inca nu a aparut dar in germania este deja si la SH. vezi mobile.de).
cand am vazut primele poze prima reactie a fost de repulsie totala. acum am vazut si poze cu masini reale(nu doar facute pe pc) , dar tot nu sunt convins ca este ceva mai frumos(poate mai bun da).

sa o luam pe bucatele:

Fata : desi au vrut probabil sa il faca mai agresiv, primul lucru vizibil este faptul ca s-au chinui sa puna bot de lancer pe o masina mai mica si arata parca e batut cu ciocanul. in schimb farurile luate separat arata ok. poate daca nu puneau prea mult negru intre ele era mai bine. alt lucru deranjant este acela ca vizual botul pare mult mai ingust si face masina mai ascutita. nu am vazut inca poze reale cu versiunea in 2 portiere poate arata mai bine.

Lateral - nici o schimbare(parca totusi botul e mai lung vazut din lateral)

Spate - parca aici e ceva mi bine. prin eliminarea stopurilor lungi parca dispare putin senzatia de monovolum. totusi seamana cu peugeot 1007. poate daca vor apare cu ele pe fundal negru (versiunea actuala SAM) sunt mai ok. pare ceva mai lata cu ele puse asa.

Interior : aici se pare ca a fost domesticit si s-a pierdut din aerul ala de bord mai altfel. ceasurile sunt mai domestice(parca sunt la skoda fabia), dar au o vizibilitate sporita. nu imi place ca au lasat o tavita (gen VW polo) in locul display-ului central , macar o acopereau sau puneau altceva. design-ul CD-Playerului nu imi place(aici e doar o parere subiectiva). volanul nu mai are nici un fel de personalitate (e acelasi de pe lancer si outlander), fata de primul care arata chiar f bine. acuma sper sa nu fi pastrat si diametrul de la lanceroutlandre , pentru ca la colt volanul e o idee mai mic decat la alte masini. totusi este de apreciat pozitionarea butoanelor pe fata lui unde sunt mai usor de folosit(desi la orice masina conduc le caut dupa volan). comenzile pentru aerul conditionat par a fi mai practice si mai usor de folosit.

de apreciat totusi este faptul ca versiunea de top (botezata acum rally art in loc de CZT) nu va fi disponibila doar in 2 portiere.

astept sa apara si la noi poate imi voi schimba parerea. - asa am patiti si cu alte modele noi aparute , nu numai mitsu.

PS. pentru mai multe poze cautati pe mobile.de -macar nu sunt pozele lor de prezentare unde orice masina arata bine.
Fişiere ataşate
9d5e_27f.JPG
9d5e_27f.JPG (37.84 KiB) Vizualizat de 4774 ori
9d77_27f.JPG
9d77_27f.JPG (58.32 KiB) Vizualizat de 4774 ori
3840_27f.JPG
3840_27f.JPG (49.24 KiB) Vizualizat de 4779 ori
d8f3_27f.JPG
d8f3_27f.JPG (45.92 KiB) Vizualizat de 4776 ori
fb69_27f.JPG
fb69_27f.JPG (40.91 KiB) Vizualizat de 4777 ori

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mar Noi 18, 2008 8:16 am

Coltul CZT(nou) sau Ralliart va fi echipat cu acelasi motor 1.5T de 150 CP din pacate (e bun motorul dar se putea merge pe un 170 macar sau 177 cum are Brabus).
Ca estetica prefer CZT-ul, CZ3-ul de 1000 ori, ca si calitate vom vedea.
A aparut intradevar de cateva luni in Europa Occidentala, aici in Congo probabil s-a considerat ca avem alte gusturi :-D si nu s-au mai deranjat.
Chiar....or fi pus indicator de temperatura la lichidul de racire ??

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Noi 18, 2008 10:59 am

Intr-adevar, nu e vorba de un model nou de colt cum probabil se doreste a fi, ci de un facelift, cel putin dubios.
E pentru prima data cand vad un facelift care in loc sa aduca imbunatatiri, in loc sa actualizeze modelul respectiv...din contra, ii strica aspectul, ii aduce si mai multa ieftineala (nu ma refer la pret) si per total nu aduce nimic cu adevarat nou sau de apreciat.

Modelul actual a fost operat la pila si caietul de costuri in mana, operatie din care a iesit un pic handicapat! )
Am impresie ca baietii astia de la mitupishi au un soft care contine o baza de date cu poze ale tuturor modelelor de la 1900 toamna incoace, se apasa o tasta si asta alege aleator diferitele parti ale masinii, capota, faruri, ceasuri de bord...ca altfel nu imi explic rezultatul asta jalnic.
Softul asta a functionat la lancer, a ales bine designul, dar la colt a dat eroare!

Modelul actual conceput cu Daimler a fost premiat la vremea lui, asta de acum probabil ca va avea succes pentru ca are bot de lancer, adica de evo si va avea un pret bun...pentru ca atunci cand scoti un model "nou" in care nu in investesti mai nimic, nu poti decat sa ai un pret bun.

Au stricat linia acestei masini, conceptul dupa care a fost contruita, unicitatea ei.
Vad ca de la simplitatea designurilor modelelor vechi au trecut la designuri incarcate, chicioase, exagerate in ideea de sportiv si sub capota motoare banale, cumparate de pe la altii.
Daca de lancer pot spune ca au imbunatatit designul si cam atat, de colt chiar si-au batut joc.
Probabil ca daca daimler ar mai fi fost in combinatie, "noul colt" ar fi fost altceva.

Asta e parerea mea vis-a-vis de ce se vede la prima vedere.

Tare "KIRSCHSTEIN"! )
Chiar asta e...un chici jenant!
PS. Un coleg de-al meu a vazut ieri un trailer cu mitsubishi colt new model. Deci cat de curand o sa-l vedem in showroom.

Avatar utilizator
Colty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 12, 2008 4:07 pm

Mesaj de Colty » Mar Noi 18, 2008 2:13 pm

Da, aveti dreptate. La un moment dat, am vazut aici, pe forum, niste schite futuriste de Colt, care mi-au placut mult, dar, din pacate, se pare ca au fost doar niste simple intoxicari... Pe scurt, pentru ca sint atit de dezamagit, incit nu imi vine sa comentez in detaliu:
- farurile sint deja banale, pentru ca forma respectiva s-a folosit foarte mult in ultimii ani;
- stopurile sint pur si simplu meschine;
- prefer afisajul pentru computerul de bord acolo unde este pe modelul anterior;
- nu ma incinta asezarea comenzilor pe volan;
- de motoare nu zic nimic, pentru ca nu prea ma pricep; de altfel, cred ca nu e numai impresia mea, dar Coltul se remarca prin design, nu prin capacitati mecanice deosebite... Cel putin, eu din motivul asta m-am atasat de el...
Regret, regret si imi pare rau! Mi-as fi dorit un motiv sa-mi schimb cindva masina un model nou, mai aratos... :cry:

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Mar Noi 18, 2008 3:15 pm

Am gasit un site de prezentare a noului model de colt : http://www.newcolt.com/_new/?lang=gb_en
Desi este un site ca sa ii faca reclama cred ca este destul de edificator.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Noi 18, 2008 4:50 pm

De pe site-ul indicat de tine vad ca are acelelasi motorizari....de acu' 4 ani.
Eventual vor mai adauga vr-un TDI de la VW + un bodykit evo style ca asa se cade la un model sport Mitsubishi 2009! )
Bun, deci se taie si modelul asta de pe lista de preferinte!

Mitsubishi, keep up the good work!

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mar Noi 18, 2008 9:03 pm

acum, nu ar fi pentru prima data cand un model este mai urat decat precedentul .
a fost cazul tot la colt (vezi colt '87 cu colt din '91) .
oricum astept macar niste motorizari mai noi. ca altfel ma orientez catre honda jazz(ca asta noua arata foarte tare- doar ca e mai scumpa)

uite ca pe site-ul ala de mai sus am gasit si un mare plus. - are cruse control. - foarte util la drum lung.
mai jos un site cu cateva detalii intersante :

http://www.informatiiauto.ro/mitsubishi ... d3108.html

stop and go la semafor , motoarele parca au suferit si ele un upgrade usor(sa functioneze si cu combustibili alternativi cum ar fi bioethanol). vad ca pe masura ce il vad mai des parca nu arata totusi chiar atat de rau. e banal intre alte modele mitsu, dar intre alte masini tot iese in evidenta.
astept sa vina si la noi sa fac un drive test cu el.

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Mie Noi 19, 2008 1:16 am

Modificarile nu sunt majore ca la orice facelift. As nota aici cateva lucruri in afara de ceea ce s-a spus:
- indicator care iti arata cand trebuie sa schimbi treapta de viteza. Poate in felul asta multi dintre noi vom reusi sa realizam cei aproximativ 6 l/100km promisi de Mitsubishi
- adaptarea automata a volumului sistemului audio la viteza masinii si zgomot
- cruise control
- sistem de pornire a masinii fara cheie
In privinta celorlalte modificari enumerate mai sus eu cred ca este un lucru bun. De exemplu cruise control intalnesti la masini din clase superioare care costa de obicei cel putin 3-4.000 EUR in plus.
In privinta motoarelor cred ca cei mai multi vor fi dezamagiti. Sunt aceleasi de acum cativa ani... Sincer speram cel putin un motor mai puternic, cam la 120 CP. Nu de alta dar trendul este de a oferi motoare din ce in ce mai puternice. Si inca ceva. S-a renuntat la motorizarea pe motorina probabil datorita cererii slabe.
Ca o consolare noul Colt Ralliart care inlocuieste CZT-ul promite performante mai bune. 0-100 km in 7.4 sec ptr varianta cu 3 usi (7.6 sec ptr cea cu 5 usi) fata de 8 sec cat avea nevoie CZT-ul. Si totul la un consum de 6.9 l/100 km (teoretic). De asemenea suspensii si un sasiu mai rigid. Sincer sa fiu imi place. Acum depinde si de pret daca o sa aiba succes sau nu.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mie Noi 19, 2008 9:52 am

Si la CZT pe alte site-uri era dat timpul 0-100 km/h in 7.2 s. Asta probabil ca era tradus din 0-60 mph care de fapt este 0-96 km/h .
Nu ar fi exclus sa fie la fel si aici.
Iar despre 6,9% consum(mixt banuiesc).....da da...cum sa nu....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 19, 2008 12:54 pm

Da, de acord PROMitsu, modificarile sunt tipice unui facelift.
Nu stiu daca intentia lor a fost sa scoata un nou model de Colt, dar e clar ca nu au avut cu ce...
Au trecut 4 ani de la modelele anterioare de colt si lancer, 2008, un nou lancer cu chiu cu vai isi face aparitia, inca se mai lucreaza la el, dar e acolo, alt design net superior celui vechi, alte motorizari...mitsu sau nu, mai mult vechi decat noi, dar sunt altele.
In mod normal se astepta si aparitia noului colt, mai mult decat atat, asa am inteles si de la dealer...NOUL MODEL de COLT.
Bine acum ceva timp mi se spunea ca noul lancer va avea primul motor dizel sport! )
Asa ca sunt obisnuit cu glume din astea.
Acum vad un facelift de 2 lei aplicat vechiului model, aceleasi motorizari, etc adica aceeasi cioara vopsita strident, rujata taman buna de scos la produs. )

Timpii pana la 100km/h de care vorbiti ca ar fi mai mici la ...OK, asta e o chestie buna, insa sunt valabili si la ale noastre...
Posibil insa sa mai fi umblat la rapoarte in cutie, soft, sa mai fi remediat niste bug-uri, dar ma cam indoiesc.

Ohh, adaptarea automata a volumului sistemului audio la viteza masinii si zgomot, cruise control, sistem de pornire a masinii fara cheie ....
Ne-am scos! )
Asta ii lipsea coltului...
Deci aveam o masina din clasa premium si nu aveam aceste functionalitati indispensabile.
Bordul din clasa Sandero, dar pornim masina fara cheie. )
LCD are ? Navi fara harti si pele are ?
Io nu ma bucur nene la kkturile astea daca masina nu e masina!
Deci coltul asta din poze a coborat doua clase, se bate cu sandero (dar nu si ca pret)!

A aparut din necesitate...nu au putut sa scoata ceva nou, vanzarile au scazut la colt ca la orice model dupa o anumita perioada si in loc sa-i scada pretul si mai mult au preferat sa-i puna bot de lancer + ale modificari cu scopul reducerii costurilor de productie, sa-i mai adauge niste gadgeturi deoarece europenii si mai ales rumenii pun botu la asa ceva si sa-l vanda ca pe unu' nou.
Afacere!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 54 vizitatori