Noul COLT pe forum

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mie Feb 04, 2009 2:32 pm

Salutare,

Recent am devenit posesorul unui Colt 1.5 D-ID.
Nu stiu sa va spun mai multe despre masina, pentru ca nici eu nu stiu multe.
Presupun ca este varianta de echipare Invite.
Am avut un Fiat Bravo (mda, sunt pasionat de masini italiene) cumparat in Leasing.. 150CP Turbo-Benzina.
Din nefericire nu mi-am mai putut permite rata (15 mil pe luna) si am predat leasingul altcuiva care mi-a dat la schimb un Colt negru, 5 usi, diesel.
Cunosc masina, am mers cu ea, ba chiar am si stricat-o odata!
Are 65mii km si toate reviziile la zi.
Mai am de dat 90 de milioane la ea.

Parerea mea nu e una tocmai buna. Am facut acum un an cu acest Colt multe drumetii. O data i-am spart si baia. Masina e foarte greoaie, rigida si consider ca taloanele la cauciucuri sunt prea mici, 50 mm pe R15. Planuiesc sa-i pun talon de 60. Spargi baia una doua.

Motorul e destul de puternic, are un cuplu bunicel (venind de la 150CP turbo - benzina mi se pare jucarie) comparat cu alte motoare.
Ma bucur ca are distributia pe lant, cele 3 pistoane insa..nu ma incalzesc deloc.

Clima cred ca e.. un fel de aer conditionat cu senzor. Climatronic monozona?)

Spuneti-mi si mie va rog.. cat va consuma masina urban?
Mie acum iarna imi arata la drumuri scurte prin oras (Galati) 8-10 % si mi se pare cam multicel.
La extern scot cam 5%, ba chiar si 4.5%.

Imi puteti spune mai multe despre masina? Probleme ceva?

Pica injectoare? Pompa de injectie e buna?

Poate ne vedem pe la intalniri sa ne dam in vorbe mai mult.

Hai salutare!

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mie Feb 04, 2009 2:43 pm

Consumul tau e real, atata ia si buburuza mea (functie si de trafic).
Legat de spartul bailor, nu recomand sa maresti talonul, mai bine incerci alte solutii. In primul rand poti sa montezi un scut de motor din tabla (recomand http://www.enginehouse.eu/scuturi_pentr ... iteze.html - baieti seriosi). Alta varianta ar fi un set de suspensii reglabile pe inaltime, cu care poti mari suficient garda la sol.
Legat de motor, eu am resoftat-o pe a mea, acum e pe la 115CP si 260Nm, o placere

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Feb 04, 2009 3:08 pm

Poate avem timp sa ma dai si pe mine cu cz3-ul tau!
Sunt curios cum merge!

Poate stii un loc mai linistit asa, unde sa putem face o "comparatie" intre bezinarul meu dupa resoftare si dizelu' tau deja resoftat.
Un filmulet eventual.

Tu parca ai coborat coltu' tau cu 3 cm schimband arcurile ei cu unele eibach!
Am dat si eu avansu' la racingnick pentru un kit eibach.


Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mie Feb 04, 2009 6:12 pm

De ce sa nu maresc talonul? La ce te gandesti cand spui asta?
Despre chip-tuning.. n-am chef sa-i dau putere. N-am de ce sa fac asta. Realizez ca e o masina Diesel si asa va ramane mereu. Nu am luat-o pentru sportivitate.
KiT de suspensie reglabila..cred ca ma costa ceva. Ai un link ceva? Mutlumesc!

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mie Feb 04, 2009 7:12 pm

Treaba cu talonul: pentru ca vei pacali bordul, nu-ti va mai indica bine kilometrajul si viteza.
Suspensii reglabile gasesti la foarte multi comercianti, da o cautare dupa "coilover". Preturile de pe la 500 euro in sus.

Avatar utilizator
balanel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 26, 2009 6:58 pm

Mesaj de balanel » Mie Feb 04, 2009 8:00 pm

Felicitari pentru noua achizitie!
Chiar voiam sa te invit aici, dar vad ca ai gasit si singur drumul.

Pentru inceput, sigur ca vei avea un soc in ceea ce priveste masina, deoarece e o clasa mai jos decat Bravo, si in plus e si diesel, de aceea ai impresia ca e greoaie (greutate mare pe puntea fata). Consumul va scadea pe masura ce te vei obisnui cu el. E greu sa treci de pe benzina turbo la diesel turbo.

Daca motivul pentru care ai schimbat masina e cel pe care l-am inteles dincolo, sa nu iti para rau: ceea ce ai castigat are o valoare mult mai mare si e mult mai important in viata. Sunt oameni ca mine de exemplu, care nu s-au bucurat vreodata de asa ceva, si probabil ca nici nu o vor face, pana la sfarsitul vietii.

Si nu renunta la visul AlfaRomeo!

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Feb 05, 2009 1:07 pm

Bai ce faza..) Am descoperit de ce-mi arata consumurile alea imense. Era setat sa-mi arate cat km faci cu un litru nu cat consuma la suta.
Azi am mai studiat si eu computerul de bord si i-am facut setarile. Urban 6.5% este. Suuuuuuuuuuper!
Iti multumesc balanel pentru incurajare, dar nu am de ce renunta la visul Alfa Romeo. De ce sa nu? In timp sper sa reusesc. Nu fi asa deprimat, nu e mare chestie sa detii o masina puternica. Te obisnuiesti cu ideea si nu ti se mai pare atat de tare.
Masina e foarte grea pe fata.
Ca sa va lamuresc masina asta a fost tot a mea acum aproape un an, fosta mea a folosit-o pentru servici si acum s-a intors la mine (masina, nu si fosta, slava cerului).
Eu am avut mereu probleme cu cauciucurile in sensul ca la fiecare groapa mai tare, iti rupi cordul la cauciuc. Ca sa va dati seama eu trebuie sa le schimb acum. Umblu cu cordurile rupte (3 roti).
I-am spart si baia odata. O panarama de masina.
N-am bani sa investesc in arcuri.
Prea scump si oricum nu vreau sa bag bani in ea decat strictul.
Dar daca as pune un talon de 55mm cum vi se pare? 60mm e mult, dar doar 55?

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Joi Feb 05, 2009 1:43 pm

Distreaza-te: http://www.tyresave.co.uk/tyresize.html
Incearca sa nu depasesti cu 2.5% dimensiunea originala.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Feb 05, 2009 1:44 pm

QUOTE (s0v3r3ign69 @ Feb 5 2009, 01:07 PM) Dar daca as pune un talon de 55mm cum vi se pare? 60mm e mult, dar doar 55?

Intra pe link-ul de mai jos si pe la mijlocul paginii gasesti un calcualtor pentru jante si anvelope. Joacate cu dimensiunile anvelopelor pe care intentionezi sa le pui si vezi ce-ti spune.
http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg2.html

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Sâm Mai 08, 2010 7:27 am

Cu riscu de a reinvia un topic mort .... de ex 195/50/R15 inseamna 195 latime, 50 inseamna 50 % din latime pus in inaltime adica o inaltiem a talonului de 97.5 mm, deci acel 50 nu inseamna 50 mm inaltime, am aflat si eu recent, s0v3r3ign69 vad ca se refera la acea cota ca la inaltimea anvelopei in mm. scuze daca a fost lamurita treaba asta si mam bagat aiurea mi se pare rgeu de crezut ca anvelopa este |________________________| atat de inalta cu gumele stock

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori