Consumuri - Colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
robbycar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 08, 2008 12:01 am

Mesaj de robbycar » Vin Feb 29, 2008 7:34 am

Bucurati-va!
Eu nu prea reusesc sa scot un consum mediu mai mic de 12l/100km

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Mar 30, 2008 8:19 pm

.............

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Dum Mar 30, 2008 8:47 pm

CZT-ul meu haleste 11-12 in oras si 10 in afara, mers mai energic cei drept.
Consuma....dar imi place sa o calc, deci cat ii dai atat consuma - si o sa consume :-D

Avatar utilizator
mocanu86
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 05, 2007 11:38 am

Mesaj de mocanu86 » Dum Mar 30, 2008 11:00 pm

azi am facut consum la pompa , 9.8 % mers doar in bucuresti .. destul de bine , l-am strikt sambata oricum cand am stat 3 ore in trafic bara la bara

Avatar utilizator
ultra_gimi2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 4:24 pm

Mesaj de ultra_gimi2000 » Mar Apr 01, 2008 7:54 pm

consum mitsubishi colt 1,3 SAM 95 de cai... primii 1000 de km - 9 l/100km . Ce-i drept a fost o perioada de acomodare. Nu am condus bruscat. Treptele de viteza au fost schimbate la 2500-3000 turatii, rareori la 3500 de ture.am mai turat-o de cateva ori pana la 4000 de ture insa nu a deranjat consumul. si mai ales am scos un consum bun in orasul Bucuresti care la orele de varf cu motoare pe benzina gen cielo sau solenza scoti 11 la suta lejer.sunt foarte multumit de consum mai ales ca acum incepe sa scada. sunt la 1200 de km si plinul l-am facut la aproape 1000 de km si calculatorul de bord indica 8,3-8,5 .ca dovada , indicatorul combustibilului a scazut ceva mai mult de o treime, adica am consumat aproape 20 de litri din total si am facut 230 de km de la plin.am citit si ca ar consuma mai bine la 3000 de ture in oras decat la 2500....i-am dat a 4-a la 3000 de ture si am mers cu 2300 de ture cu 65 de km/h si asa imi ia cel mai putin.
per total, foarte multumit de masina...trage, are stabilitate, si consuma bine.

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Vin Apr 04, 2008 9:23 am

Prietenii cu consumuri de 8% in Bucuresti, ce faceti, va dati jos si o impingeti intre semafoarele mai apropiate??? :wink: Eu 8% abia scot la drum lung.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Apr 04, 2008 10:03 pm

.............

Avatar utilizator
ultra_gimi2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 4:24 pm

Mesaj de ultra_gimi2000 » Sâm Apr 05, 2008 2:05 am

pai cocolino, in primu rand zi-ne ce motorizare ai...ti-o lua tie 8 la drum intins cu vitezele schimbate pe la 5500 de ture sau chiar 6000 ca altfel nu-mi explic.
...din moment ce esti sofer in bucuresti te inveti sa mai feresti aglomeratiile si sa circuli de cate ori ai ocazia , pe trasee libere ( fapt ce scrie si in carte pt un consum optim ). spre exemplu...momentan am juma de rezervor plin si am facut 300 de km aproape.in oras.depinde si cum o calci si cum ii schimbi vitezele...pe forumu asta gasesti si indicatii pt un consum mai bun. 8 in cap nu stiu...da displayu in timpu zilei imi arata 8,6-8,8 si seara 7,7-7,9. si astept urmatorul plin... ( p.s.: nu sunt genu sa merg incet...pur si simplu m-am luat dupa indicatiile din carte si de la service-uri ).

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Mar Apr 08, 2008 9:52 am

Gimi...nu cred ca se pune problema de schimbat la 5500-6000 rpm ( conduc totusi de 10 ani si nu-s nici femeie). Motorul e 1.5 benzina. La 2 drumuri consecutive Buc-Onesti (aprox 300 km) nu am reusit sa scot sub 8%. Asta e consumul dat de computer.Mers normal-usor grabit, cu maxime de 140-160 in afara. Or am eu rezervorul spart, ori e virusat computeru', ori am mers numai cu vantul in fata ...nu stiu, dar m-a uscat la portofel. Sanatate si consumri mici!

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Apr 08, 2008 11:22 am

Si eu tot 1.5 am si sub 10l/100km consum mediu, nu am mai scos in Bucuresti din octombrie-noiembrie anul trecut.

Exemple de consumuri medii reale ("rezervor plin la plin", petrom 99+ sau mol 98):
1. Circulat 100% in Bucuresti, iarna, temperaturi ~ < 5 grade, pneuri vara, drifturi, patinat, turatii pana la rosu, zilnic traseul Dristor - IDM Club (dimineata si seara) la ore de varf (~10km/h viteza medie)...adica tot ce poate fi mai rau:
- Cu filtru K&N: 15 - 16l/100km
- Cu filtrul ei stock: 13 - 14l/100km.
2. Circulat in aceleasi conditii de trafic, temperaturi, dar condus normal, fara "rosu", samd, cu filtrul ei: 11 - 12l/100km consum mediu, insa dupa o luna de 15-16l/100km e cam greu sa scada luna urmatoare, consumurile la minim posibile pe acest traseu si in aceste conditii, adica ~ 10l/100km.

In prezent, de cand s-a facut cald, cu filtrul ei, consuma mai putin, insa, inca tot nu scade sub 10l/100km, in Bucuresti, deoarece traficul determina fie consumuri pe CB de 14l/100km, fie de 8l/100km, dar ultimul numai in weekend si daca nu o turez excesiv.
Daca ii dau rosu, sare de 9l/100km consum mediu CB.

Pana aici sunt consumuri normale avand in vedere ca masina e cam chinuita, ma astept sa mai scada, sunt mai mari decat anul trecut in aceeasi perioada dar si eu o conduc altfel si circulatia e alta...
Inca ceva...masina nu a mai iesit din Bucuresti din decembrie si asta iar este un aspect deloc de neglijat...

Si inca ceva..."...aproape.in oras..." e total diferit de "circulat in oras".
E suficient sa circul mai mult in weekend cand traficul este mai lejer sau in zone "aproape in oras" ca sa scada consumul mediu cu ~1 - 2 litri in functie de distantele parcurse.
Deci una e 100% in Bucuresti si alta e "aproape".
Stiu ca Bucurestiu e mare...dar sunt trasee si trasee...pe unele se pot scoate 8% si pe altele 14%.
E greu de comparat...

In extraurban, consumul e ca la carte, insa in oras, daca mai si tragi de ea, rupe!

E clar ca nu toate colturile consuma la fel, motivele sunt fie de natura tehnica, fie de natura umana insa per total, nu e o masina care sa consume putin.
Pe mine nu ma intereseaza consumul, insa la performantele sale papa cam mult.
Cu un eventual tuning va putea concura cu EVO...la consum. )

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 61 vizitatori