Opinii Mitsubishi Colt CZ3 1.5

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Mai 02, 2007 11:36 am

Coltul de 1.5 l/109 CP este lider indiscutabil in clasa din care face parte si aici enumar Ford Fiesta, Hyundai Getz, Mazda2, Peugeot 206, Renault Clio, Skoda Fabia, Toyota Yaris, atat din punct de vedere al preformantelor dinamice cat si ca design interior, exterior, spatiu, confort, calitatea materialelor folosite, tinuta de drum, stabilitate, putere, tehnologii utilizate (MIVEC), pret, dotari si in anumite conditii chiar consum, insa are destule minusuri.

Impresii pozitive:

1. Desing extrem de reusit, are un aspect agresiv si sportiv.

2. Motor puternic 109 CP, de turatie (cuplul maxim la 4000 de ture) raportat la o masa de 1 tona rezulta placere garantata ...la peste 3000 de ture dar mai cu seama peste 3500 de ture masina nu mai are nici un pic de latenta, trazneste de sub tine.

3. Tinuta de drum foarte buna, este o masina inalta, parbriz mare, vizibilitate buna.

4. Directia foarte buna, servoasistata electric, extrem de manevrabila.

8. Stabilitate foarte buna probata la extrem pe traseul Bucuresti Brasov , sta extrem de bine in curbe pe sosea avand suspensiile rigide.

9. Consumul depinde de multi factori, vara consuma extraurban 5l - 7l/100km (depinde de viteza) si urban (bucuresti) 6.5l - 10l/100km...iarna urban 8l - 13l/100km, extraurban 7.5l - 10l/100km.

10. Sistemul audio e ok, CD player, mp3 player, 6 incinte acustice.

11. Spatiul interior este imens, se conduce usor...este confortabila dar asta mai depinde si de calitatea soselei, suspensiile fiind foarte rigide.

12. Aerul conditionat super, nu scade puterea motorului la activarea AC, trage la fel doar turatia motorului creste 100-200 ture, compartiment de racire in torpedo.

13. Banchetele spate se pot rabata independent, si se pot chiar scoate.

14. Card Mitsubishi pentru asistenta tehnica 24/7, revizii gratuite timp de 3 ani.

15. Raportul dotari/pret este mult mai bun decat in cazul celorlalte masini din clasa sa inclusiv un Kit de Reparatii Pana care include o spuma, o pomba electrica...

Impresii negative:

1. In cazul virajelor mai stranse vizibilitatea are de suferit din cauza acelui stalp din stanga fata, de asemenea tetierele spate sunt foarte inalte si blocheaza vizibilitatea in spate.

2. Levierul schimbatorului "agata" in treapta I-a, a II-a si marsarier...nu mereu dar per total nu intra foarte usor in viteza ca sa nu ma spun ca in marsarier caraie uneori.

3. Afisajul central computerului de bord nu mai poate fi citit atunci cand soarele bate din fata.

4. Portbagajul mic dar care poate fi extins prin rabatarea independenta a banchetelelor din spate.

5. Lipsa rotii de rezerva suplinita de un kit de reparatii pene.

6. Scaunele fata nu au memoria pozitiei in momentul in care sunt rabatate pentru acces in spate.

7. Catarama de prindere a centurilor este pozitionata prea jos in pozitia liber si atinge, in mers, urechile de rabatare ale scaunelor fata provocand un zgomot enervant.

8. Ambreiajul prinde prea sus si are cursa destul de lunga.

9. Insonorizare 0, deci zgomotoasa...peste 3000 de ture zgomotul inspira putere si sportivitate.

10. Bordul este reusit ca design dar sunt cateva elemente care nu imi plac, cum ar fi culoare rotitelor potentiometrelor pentru AC samd...

Impresii pozitive si negative ar mai fi dar deocamdata este suficient

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Mai 15, 2007 10:18 am

De cat timp e cumparata, cati km ai facut pana acum, ai fost la vreo revizie?
Daca da, cum a decurs totul, a trebuit sa schimbi si altceva in afara de consumabile?

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Mai 15, 2007 5:20 pm

QUOTE (andrei)De cat timp e cumparata, cati km ai facut pana acum, ai fost la vreo revizie?
Daca da, cum a decurs totul, a trebuit sa schimbi si altceva in afara de consumabile?

E cumparata in august 2006 si pana acum are 9000km parcursi.

Revizia in mod normal ar trebuie sa o fac la 15.000 km sau la 1 an, dar dupa parerea mea 15.000 km e prea mult si o sa vad daca este posibil sa o fac la 10.000km.

Nu am schimbat decat amortizoarele spate deoarece pierdeau ulei.

Cei de la mcar sunt bine intentionati, daca e un defect, piesa/componenta se schimba cu totul, nu se repara ceea ce e bine.

Mai greu e pana depisteaza defectul

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Mai 16, 2007 9:09 am

........

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Mai 16, 2007 11:33 am

QUOTE (COObra)cred ca ar fi prea arhaic sa incerce sa iti repare amortizoarele.
in legatura cu revizia dupa cate am inteles baietii sunt deschisi si accepta sa le faci mai repede.
cu alte chestii sunt eu mai impotriva....tot ce vreau sa montez suplimentar pe masina trebuie sa montez la ei ca altfel pierg garantia la sistemul electric....si cum de aia se leaga tot ce inseamna si motor.....
si nu prea imi convine sa mi se factureze nu stiu cati euroi pe ora pentru niste operatii pe care le pot face singur si poate chiar mai bine.

nu ma refeream la amortizoare cand vobeam de reparatii...de exemplu problemele la cutia de viteze se rezolva schimband cutia, o problema la potentiometrele din bord se rezolva schimban intreb blocul...samd.

Exemplele sunt inspirate din fapte reale

Eu am montat alarma la ei, dar sistemul audio (amplificator + subwwofer) in alta parte si nu au zis nimic, insa pe de o parte au dreptate...e plin de meseriasi....
Cat despre preturi sunt cam piperate.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Mai 16, 2007 3:32 pm

...............

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Mai 16, 2007 3:49 pm

QUOTE (COObra)e adevarat ca e plin de meseriasi dar ma refeream chiar la operatiuni simple.
eu vreau sa imi montez ceasuri suplimentare de presiune ulei, temperatura apa si voltmetru si mi se pare aiurea sa merg sa dau o carca de bani la ei cand am mai facut asta si masina pe care am montat merge bine mersi deci fara probleme.

PS - scuze ca m-am bagat peste topicul tau ....o sa imi deschid si eu unul sa ma desfasor

Eu nu prea am avut "noroc" nici cand a fost vorba de operatiuni simple...la montarea sistemului audio pragul/ornamentul de prag a fost zgariat de catarama dobitocului; toba Borla montata de Pilot am dat-o jos pentru ca nu au respectat niste distante si imi lovea spoilerul...asa ca m-am linistit sa mai apelez la firme de mana a doua....

Si eu m-am gandit la acele ceasuri dar am gasit o varianta mai simpla, interfata OBD + pocketPC + soft conceptie proprie.

Poti sa te desfasori unde vrei si cum vrei oricum te gasesc.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Mai 16, 2007 3:53 pm

................

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Mai 16, 2007 3:55 pm

QUOTE (COObra)pai probabil ca numai pocket pc-ul costa cat ceasurilea alea
in alta ordine de idei zicea cineva ca exista niste coduri(a se citi combinatii de taste) sa it afiseze datele astea pe ecranul computerului de bord

un pocketpc simplu costa 150 euro pe eBay si in plus nu o sa fie nevoie de nu stiu ce improvizatii de prindere ca sa nu mai zic de starea drumurilor si suspensia rigida a coltului, sunt riscuri sa le aduni de pe jos.

Si eu am auzit de combinatiile astea de taste si chiar sunt interesat sa le aflu.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Mai 16, 2007 3:57 pm

............

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 63 vizitatori