Scris: Mie Mai 02, 2007 11:36 am
Coltul de 1.5 l/109 CP este lider indiscutabil in clasa din care face parte si aici enumar Ford Fiesta, Hyundai Getz, Mazda2, Peugeot 206, Renault Clio, Skoda Fabia, Toyota Yaris, atat din punct de vedere al preformantelor dinamice cat si ca design interior, exterior, spatiu, confort, calitatea materialelor folosite, tinuta de drum, stabilitate, putere, tehnologii utilizate (MIVEC), pret, dotari si in anumite conditii chiar consum, insa are destule minusuri.
Impresii pozitive:
1. Desing extrem de reusit, are un aspect agresiv si sportiv.
2. Motor puternic 109 CP, de turatie (cuplul maxim la 4000 de ture) raportat la o masa de 1 tona rezulta placere garantata ...la peste 3000 de ture dar mai cu seama peste 3500 de ture masina nu mai are nici un pic de latenta, trazneste de sub tine.
3. Tinuta de drum foarte buna, este o masina inalta, parbriz mare, vizibilitate buna.
4. Directia foarte buna, servoasistata electric, extrem de manevrabila.
8. Stabilitate foarte buna probata la extrem pe traseul Bucuresti Brasov , sta extrem de bine in curbe pe sosea avand suspensiile rigide.
9. Consumul depinde de multi factori, vara consuma extraurban 5l - 7l/100km (depinde de viteza) si urban (bucuresti) 6.5l - 10l/100km...iarna urban 8l - 13l/100km, extraurban 7.5l - 10l/100km.
10. Sistemul audio e ok, CD player, mp3 player, 6 incinte acustice.
11. Spatiul interior este imens, se conduce usor...este confortabila dar asta mai depinde si de calitatea soselei, suspensiile fiind foarte rigide.
12. Aerul conditionat super, nu scade puterea motorului la activarea AC, trage la fel doar turatia motorului creste 100-200 ture, compartiment de racire in torpedo.
13. Banchetele spate se pot rabata independent, si se pot chiar scoate.
14. Card Mitsubishi pentru asistenta tehnica 24/7, revizii gratuite timp de 3 ani.
15. Raportul dotari/pret este mult mai bun decat in cazul celorlalte masini din clasa sa inclusiv un Kit de Reparatii Pana care include o spuma, o pomba electrica...
Impresii negative:
1. In cazul virajelor mai stranse vizibilitatea are de suferit din cauza acelui stalp din stanga fata, de asemenea tetierele spate sunt foarte inalte si blocheaza vizibilitatea in spate.
2. Levierul schimbatorului "agata" in treapta I-a, a II-a si marsarier...nu mereu dar per total nu intra foarte usor in viteza ca sa nu ma spun ca in marsarier caraie uneori.
3. Afisajul central computerului de bord nu mai poate fi citit atunci cand soarele bate din fata.
4. Portbagajul mic dar care poate fi extins prin rabatarea independenta a banchetelelor din spate.
5. Lipsa rotii de rezerva suplinita de un kit de reparatii pene.
6. Scaunele fata nu au memoria pozitiei in momentul in care sunt rabatate pentru acces in spate.
7. Catarama de prindere a centurilor este pozitionata prea jos in pozitia liber si atinge, in mers, urechile de rabatare ale scaunelor fata provocand un zgomot enervant.
8. Ambreiajul prinde prea sus si are cursa destul de lunga.
9. Insonorizare 0, deci zgomotoasa...peste 3000 de ture zgomotul inspira putere si sportivitate.
10. Bordul este reusit ca design dar sunt cateva elemente care nu imi plac, cum ar fi culoare rotitelor potentiometrelor pentru AC samd...
Impresii pozitive si negative ar mai fi dar deocamdata este suficient
Impresii pozitive:
1. Desing extrem de reusit, are un aspect agresiv si sportiv.
2. Motor puternic 109 CP, de turatie (cuplul maxim la 4000 de ture) raportat la o masa de 1 tona rezulta placere garantata ...la peste 3000 de ture dar mai cu seama peste 3500 de ture masina nu mai are nici un pic de latenta, trazneste de sub tine.
3. Tinuta de drum foarte buna, este o masina inalta, parbriz mare, vizibilitate buna.
4. Directia foarte buna, servoasistata electric, extrem de manevrabila.
8. Stabilitate foarte buna probata la extrem pe traseul Bucuresti Brasov , sta extrem de bine in curbe pe sosea avand suspensiile rigide.
9. Consumul depinde de multi factori, vara consuma extraurban 5l - 7l/100km (depinde de viteza) si urban (bucuresti) 6.5l - 10l/100km...iarna urban 8l - 13l/100km, extraurban 7.5l - 10l/100km.
10. Sistemul audio e ok, CD player, mp3 player, 6 incinte acustice.
11. Spatiul interior este imens, se conduce usor...este confortabila dar asta mai depinde si de calitatea soselei, suspensiile fiind foarte rigide.
12. Aerul conditionat super, nu scade puterea motorului la activarea AC, trage la fel doar turatia motorului creste 100-200 ture, compartiment de racire in torpedo.
13. Banchetele spate se pot rabata independent, si se pot chiar scoate.
14. Card Mitsubishi pentru asistenta tehnica 24/7, revizii gratuite timp de 3 ani.
15. Raportul dotari/pret este mult mai bun decat in cazul celorlalte masini din clasa sa inclusiv un Kit de Reparatii Pana care include o spuma, o pomba electrica...
Impresii negative:
1. In cazul virajelor mai stranse vizibilitatea are de suferit din cauza acelui stalp din stanga fata, de asemenea tetierele spate sunt foarte inalte si blocheaza vizibilitatea in spate.
2. Levierul schimbatorului "agata" in treapta I-a, a II-a si marsarier...nu mereu dar per total nu intra foarte usor in viteza ca sa nu ma spun ca in marsarier caraie uneori.
3. Afisajul central computerului de bord nu mai poate fi citit atunci cand soarele bate din fata.
4. Portbagajul mic dar care poate fi extins prin rabatarea independenta a banchetelelor din spate.
5. Lipsa rotii de rezerva suplinita de un kit de reparatii pene.
6. Scaunele fata nu au memoria pozitiei in momentul in care sunt rabatate pentru acces in spate.
7. Catarama de prindere a centurilor este pozitionata prea jos in pozitia liber si atinge, in mers, urechile de rabatare ale scaunelor fata provocand un zgomot enervant.
8. Ambreiajul prinde prea sus si are cursa destul de lunga.
9. Insonorizare 0, deci zgomotoasa...peste 3000 de ture zgomotul inspira putere si sportivitate.
10. Bordul este reusit ca design dar sunt cateva elemente care nu imi plac, cum ar fi culoare rotitelor potentiometrelor pentru AC samd...
Impresii pozitive si negative ar mai fi dar deocamdata este suficient