Turatie motor la relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Lun Sep 03, 2007 4:13 pm

Salut,

Cineva pomenise intr-un forum despre turatia motorului la relanti si cum mare expert nu sunt in acest domeniu, eram curios sa stiu cam ce turatii aveti voi la colt la relanti si cam cum influenteaza asta consumul de benzina.Incep eu prin a preciza valorile:

La pornire - 1600 turatii care presupun ca pe undeva e normal,motorul fiind rece.
La semafoare,stopuri etc,dupa ce am mers putin cu ea - 800 turatii.

Motorul e 1.1.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Sep 03, 2007 11:56 pm

La pornire : 1500 rpm (iarna ceva mai mult)
La cald : 750 rpm

Avatar utilizator
ski
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 11, 2007 9:28 pm

Mesaj de ski » Joi Oct 11, 2007 9:58 pm

salut,sunt nou pe forum ,dar sper sa invat repede regulile.am un CZ3 motor de 1,3 care la cald are 800 rpm .la rece nu am fost atent dar am sa revin cu info. peste 2 luni trebuie sa mai ridic un colt 1,3 SAM ,(varianta cu 4 usi),care are cutie automata.sunt si eu curios de turatie la aceasta masina ,daca este vreo diferenta.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Oct 12, 2007 11:49 am

Salut la toata lumea.
La motorul de 1.1 turatia de 800 rpm e OK.
La celelalte motoare pe benzina e OK 750 rpm.
La versiunea AMT, turatiile de relanti la motor sunt identice cu cele de la cele manuale.

Avatar utilizator
L | v | u
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 8:32 am

Mesaj de L | v | u » Lun Aug 16, 2010 1:46 pm

am intrat in posesia unui colt motor 1.3...am probleme cu relantiul...la rece se ineaca da sa se opreasca si la cald e prea turat nu stiu sa zic in cat sta ca nu am turometru.(am schimbat fise si bujii)....am fost la un servis si au zis sa o pun pe testar (nu gasesc pt modelul asta)

ce sa fac ?

Avatar utilizator
L | v | u
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 8:32 am

Mesaj de L | v | u » Mar Aug 17, 2010 5:09 pm

QUOTE (L | v | u @ Aug 16 2010, 01:46 PM) am intrat in posesia unui colt motor 1.3...am probleme cu relantiul...la rece se ineaca da sa se opreasca si la cald e prea turat nu stiu sa zic in cat sta ca nu am turometru.(am schimbat fise si bujii)....am fost la un servis si au zis sa o pun pe testar (nu gasesc pt modelul asta)

ce sa fac ?



am gasit testar....are senzotu de pe galetia de admisie ars si costa 200lei

Avatar utilizator
L | v | u
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 8:32 am

Mesaj de L | v | u » Sâm Sep 04, 2010 3:25 pm

sunt disperat ....


am schimbat senzoru de pe galeria de admisie ieri si tot nu isi tine relantiu ...nici la cald nici la rece ..

mai are cineva sugesti la rezolvarea problemei ?

Avatar utilizator
Ruxi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 21, 2010 1:57 pm

Mesaj de Ruxi » Mar Sep 21, 2010 2:40 pm

Am un Colt din 2006 si am probleme asemanatoare. Mai precis, in momentul in care pornesc masina incepe sa trepideze, turatia scade sub 500, dupa care daca astept vreo 15 secunde revine la 900. Pana aici e ok, dar daca vreau sa plec de pe loc nu pot pentru ca moare motorul sau sunt sanse mici de a pleca tinand acceleratia constant, dar merge "in suturi" dupa care accelereaza brusc. Nu am posibilitatea sa ajung la reprezentanta, iar la service-uri nu stie nimeni ce are. La un moment dat aparea pe tester ca e o bujie, asa k le-am schimbat si tot asa e. Acum cica apare o bobina, dar daca ar fi arsa atunci nu ar reactiona masina daca o scoti afara cu masina pornita. Problema se agraveaza pe zi ce trece, adica de 2 zile pornesc masina si se opreste instant, dupa care la a doua pornire oscileaza si pe urma merge ok. Am eliminat mai multe variante. Nu e problema la sonda lamba sau socul pentru ca face figuri si cand e cald si cand e rece motorul. Nu e garnitura de chiuloasa pentru ca nu se vede la ulei a avea spume. Nu necesita segmentare pentru ca nu papa ulei.
Pareri??
Ce ma deranjeaza cel mai mult este ca nici un service nu stie nimic!

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Sep 21, 2010 2:43 pm

incearca sa cureti clapeta de acceleratie si senzorul de dupa ea.
cati km are masina? prin ce oras umblii? pote te poate ajuta cineva care sta pe langa tine.

Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Mar Sep 21, 2010 9:03 pm

salut. mie la galant mi sa intamplat ceva asemanator. spun asemanator pentru ca nu avea probleme la relanti dar se oprea brusc. totul a fost de la delcou pentru ca este electronic si intradevar are o bobina inauntru . nu stiu daca iti este de folos dar verifica .

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori