Problema Fara Rezolvare La Colt-ul Meu

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mar Noi 17, 2009 11:10 am

Salutare,

Am si eu o problema la coltul meu din 2006 diesel, pe care nu reusesc sa o rezolv.
La denivelari zdrangane de zici ca-i dacie.
Am tot banuit ca am niste bucse terminate pe sub ea pana cand m-am dus la o groapa si m-am uitat pe dedesubt.
Am bagat eu un levier, am incercat sa trag de ele.

Am verificat tot: de la jocuri in rulmenti, bucsi bara stabilizatoare, jocuri in bielete.. etc...
Am citit si pe forum despre tabla aia care zdrangane la esapament...amortizoarele sunt bune.. ce dracu sa fie?
Nu mai rezist nervos... O urasc deja.
Nimic nu pare stricat si totusi se aude de ma indispune.

Aveti probleme similare? O idee noua?
Multumesc!

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mar Noi 17, 2009 10:22 pm

salut,
incep .. ca la service ... "nu iti fa griji, nu are nimic":)
totusi . am trecut si eu prin astea pana am ajuns la un serivce care a fost sincer:
la frig bucsele fac zgomot. le dam acum cu silicon si dupa o spalare sau o ploaie fac zogomot la loc.
mie mi-au schimbat bucsele la bara stabilizatoare(3 ori) si chiar caseta de directie(aici intradevar s-a mai diminuat zgomotul , dar nu tot ).
un alt "vinovat" poate fi scutul termic de deasupra galeriei care este prins cu un surub si cel mai probabil s-a mai slabit.
alta vaianta , desi pare un nimic este cu implicatii mari , ar fi suportul de la cablurile de la schimbator la cutia de viteze. la mine s-a rupt surubul (nu am mai auzit in schimb pe nimeni cu treaba asta) si nu prea mai gaseam vitezele la locul lor dar nu am stat decat 1 zi asa pentru ca repratia a duar 1 ora la mcar expozitiei.
in rest daca e in garantie si de la service iti spune ca e ok mergi linistit. cat e in garantie ai MAP gratuit.
am si eu o problema la plecarea de pe loc , care abia dupa 30.000 de km au sesizat-o si mecanicii , insa dupa 2 zile de lasat masina la service m-iau spus ca nu stiu de la ce este pentru ca nu se manifesta decat la prima plecare de pe loc dupa pronirea motorului, si motorul sa fie rece(min 2 ore pauza). eu suspectez ceva la cutie insa .... totusi nu as lasa mecanicii sa o desfaca.

numai bine

daca vrei iti recomand service-urile tiriac auto (ori cel din otopeni ori cel din brasov). sunt cei mai ok si mai ales la bv (la otopeni nu am avut ocazia "sa-i testez" , )chiar iti cauta problemele de la masina sa ti le rezolve

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mie Noi 18, 2009 11:16 am

Multumesc de idee... Bucsele alea mie mi-au facut zgomot si pe caldurile de foc. Problema nu e chiar noua, o am de cand am si masina pot spune insa de la o vreme nu prea o mai suport.

Nu am avut nici o problema cu ea privind functionarea ei. A fugit mereu brici saraca masina si nici nu prea as vrea sa renunt la ea prea curand.
Scutul termic l-am verificat sa stii, era strans fara probleme. Inainte sa postez aici am mai citit prin forum sa vad poate gasesc o chichita, in schimb, tot ce am aflat era ca: "asa face toate", iar asta sincer nu imi convine.
Trebuie sa gasim o solutie tehnica ca sa le linistim odata pentru totdeauna.
Surubul ala de care spui tu sigur e la locul lui in cazul meu pentru ca masina intra f bine in viteza (cu exceptia marche-arriere cand trebuie sa o imping eu mai tare si sa caraie ca o dacie, dar cum sunt la a 3 a masina straina pe care o am, pot spune ca toate au probleme la pozitia asta).
M-ai speriat putin cu caseta de directie. Eu zic ca e ok caseta mea, dar poti stii?
Nu mai e in garantie masina mea. Cred ca a avut 3 ani de garantie si doar ce am terminat leasing-ul de plata deci posibil si garantia sa fi expirat. O sa verific in cartea ei.
In mod normal cat au avut garantie masinutele astea?
Mai astept sugestii si va tin si pe voi la curent cu ce se intampla.
Multumesc si mai vb.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Noi 18, 2009 11:51 am

prima sugestie ar fi sa treci la profil de unde esti.
dupa aia, care constata ca esti de pe langa el, si are vreo idee despre ce poate fi vorba, se poate intalni cu tine sa asculte problema.
mie personal mi se pare aiurea sa dai sfaturi despre zgomote, in scris.
eu de exemplu sunt dispus sa sar in salopeta sa cercetam fierul ....dar daca ma apuc sa propun asta si dupa aia imi zici ca esti din iasi.....nu mai iese nimic.

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Mie Noi 18, 2009 1:13 pm

Un zdranganit am si eu la colt si este inca in garantie. Am fost la mcar si au dat din umeri. Habar nu au ce are. Aceleasi ganduri le am si eu, cum poate o masina de un an jumate si de vreo cinci ori mai scumpa decat o dacie comunista sa faca asa. Deja am inceput sa urasc marca si service-ul de la mcar. A doua masina sigur nu va mai fi mitsubishi.

Avatar utilizator
LaurB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 14, 2008 10:44 am

Mesaj de LaurB » Joi Noi 19, 2009 3:55 pm

Incearca sa vezi si flansele amortizoarelor fata daca sunt ok.
Flansele suporta tot socul, plus ca permit virarea rotilor.
Minunatul nostru colt nu are rulmenti in flanse, ci numai imbinari de cauciuc/tefon si s-ar putea sa fi cedat din cauza drumurilor proaste.
Ca idee, din punctul asta de vedere minunat era sistemul de la vechea dacie...schimbai pivotii de iti era rau insa nu umblai prin locuri "interzise".

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Joi Noi 19, 2009 9:55 pm

legat de carait la treapta de mers inapoi vezi ca este un post special unde afli cu scapi de problema.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=3060

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Noi 20, 2009 11:37 am

Am avut si eu o bataie nedepistata multa vreme la alta masina (un renault) si s-a dovevedit a fi un tampon de la la motor, asta dupa ce am schimbat mai multe. E greu sa-ti dai seama din vorbe ce poate fi dar un mecanic cu experienta sau un posesor mai cu fler isi poate da seama.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 72 vizitatori