Oprire Brusca Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Lun Ian 25, 2010 12:18 am

ma bag si eu . de la un contact slab la baterie nu ar trebuii sa se opreasca motorul. sunt doua variante . ori ai un contact slab la alternator ( verifica ) ori ai probleme de aprindere dar asta ar trebuii sa faca si in timpul mersului . eu am avut probleme cu delcoul si se oprea motorul la turatie. la relantii mergea perfect.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Ian 25, 2010 8:09 am

QUOTE ori ai un contact slab la alternator
asta nu e contact electric imperfect?

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Lun Ian 25, 2010 5:23 pm

La mine se oprea cand incercam sa plec, nu la turatii mari.Oricum s-a rezolvat......

Avatar utilizator
leonard
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 19, 2010 8:33 pm

Mesaj de leonard » Lun Apr 19, 2010 8:36 pm

mosu dute la o reprezentanta si incearca o resoftare a calculatorului de motor pt. ca colt are o prob de soft

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Apr 23, 2010 3:59 pm

Poti da mai multe detalii sau asa se zice-n popor?

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Sâm Apr 24, 2010 3:16 pm

@leonard, problema s-a rezolvat, si nu era una de soft, ci un contact imperfect la borna de la baterie

Avatar utilizator
robbycar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 08, 2008 12:01 am

Mesaj de robbycar » Dum Apr 25, 2010 12:51 pm

Ma bag si eu in seama....
Nu am avut rabdare sa citesc tot topicul (poate a mai scris cineva ideea asta).
Masina are un motoras ("pas cu pas") care se ocupa cu reglarea "ralanty-ului" sau mersul in gol.
Poate ati observat ca la pornirea ventilatoarelor,turatia motorului scade f putin dupa care isi revine.
Daca sunt aprinse farurile,climatizarea,si actionam deschiderea geamurilor exact in acelasi moment cu pornirea ventilatorlui de pe radiatorul din fata putem lua prin surprindere acest motoras care nu apuca sa deschida suficient acceleratia (sau circuitul de mers in gol) pentru a face fata consumatorilor.Turatia de mers in gol scade f mult si este posibila oprirea motorului.
Eu nu mi-as face probleme daca s-a intamplat doar o data.
Daca se repeta faza ar putea fi de la motorasul de reglare a ralanty-ului sau ar trebui pur si simplu curatata clapeta de acceleratie.

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Mar Apr 27, 2010 5:29 pm

da, am observat chestia asta......la mine problema era ca din pricina contactului slabit, dadea eroare si masina taia pt siguranta.Faza e ca la mine nu se intampla numai la relanti, ci la orice manevra unde se astepta compensarea, gen plecari de pe loc, franari mai bruste......oricum e rezolvata, si nici ca s-a mai manifestat

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori