Pagina 4 din 4

Scris: Lun Ian 25, 2010 12:18 am
de florin munteanu
ma bag si eu . de la un contact slab la baterie nu ar trebuii sa se opreasca motorul. sunt doua variante . ori ai un contact slab la alternator ( verifica ) ori ai probleme de aprindere dar asta ar trebuii sa faca si in timpul mersului . eu am avut probleme cu delcoul si se oprea motorul la turatie. la relantii mergea perfect.

Scris: Lun Ian 25, 2010 8:09 am
de COObra
QUOTE ori ai un contact slab la alternator
asta nu e contact electric imperfect?

Scris: Lun Ian 25, 2010 5:23 pm
de marocanu2009
La mine se oprea cand incercam sa plec, nu la turatii mari.Oricum s-a rezolvat......

Scris: Lun Apr 19, 2010 8:36 pm
de leonard
mosu dute la o reprezentanta si incearca o resoftare a calculatorului de motor pt. ca colt are o prob de soft

Scris: Vin Apr 23, 2010 3:59 pm
de andrei
Poti da mai multe detalii sau asa se zice-n popor?

Scris: Sâm Apr 24, 2010 3:16 pm
de marocanu2009
@leonard, problema s-a rezolvat, si nu era una de soft, ci un contact imperfect la borna de la baterie

Scris: Dum Apr 25, 2010 12:51 pm
de robbycar
Ma bag si eu in seama....
Nu am avut rabdare sa citesc tot topicul (poate a mai scris cineva ideea asta).
Masina are un motoras ("pas cu pas") care se ocupa cu reglarea "ralanty-ului" sau mersul in gol.
Poate ati observat ca la pornirea ventilatoarelor,turatia motorului scade f putin dupa care isi revine.
Daca sunt aprinse farurile,climatizarea,si actionam deschiderea geamurilor exact in acelasi moment cu pornirea ventilatorlui de pe radiatorul din fata putem lua prin surprindere acest motoras care nu apuca sa deschida suficient acceleratia (sau circuitul de mers in gol) pentru a face fata consumatorilor.Turatia de mers in gol scade f mult si este posibila oprirea motorului.
Eu nu mi-as face probleme daca s-a intamplat doar o data.
Daca se repeta faza ar putea fi de la motorasul de reglare a ralanty-ului sau ar trebui pur si simplu curatata clapeta de acceleratie.

Scris: Mar Apr 27, 2010 5:29 pm
de marocanu2009
da, am observat chestia asta......la mine problema era ca din pricina contactului slabit, dadea eroare si masina taia pt siguranta.Faza e ca la mine nu se intampla numai la relanti, ci la orice manevra unde se astepta compensarea, gen plecari de pe loc, franari mai bruste......oricum e rezolvata, si nici ca s-a mai manifestat