Frane Spate Colt
Salut,
sper sa fi pus unde trebuie topicul asta, altfel, daca considera cineva ca trebuie mutat, do it.
Asadar, "problema" mea e urmatoarea... au inceput sa scartaie sabotii spate la Coltul meu din '05, atunci cand pun frina si viteza e destul de mica.
Ok, am zis eu, daca fac asa inseamna ca cer sa fie schimbati.
Am pus mina pe telefon si am inceput sa caut pe la firme de piese... si in 99% din cazuri ... dupa ceva minute de asteptare cel de dincolo intreaba ..."sigur aveti saboti pe spate?". Sa cad pe spate, ca parca eu intrebam de banane.
Pina la urma am aflat cat costa.. si iar sa cad pe spate = intre 3.5 si 4mil jumate, depine la cine intrebam, plus asteptat ca nu sunt pe stoc.
Surprinzator, cel mai ieftin e la reprezentanta.
Si mi-a venit in minte o idee mai veche
...merita sa modific puntea spate astfel incat sa ii pun discuri. (cred ca gasesc o punte sau partile necesare la dezmembrari)? Ce modificari ar impune in afara de ceea ce este legat de puntea spate?
Din cate stiu eu unitatea de franare ABS e aceeasi.
Ca avantaje as enumera: pret placute + usurinta de a le gasi + frana mai buna.
Numai bine
Laurentiu
sper sa fi pus unde trebuie topicul asta, altfel, daca considera cineva ca trebuie mutat, do it.
Asadar, "problema" mea e urmatoarea... au inceput sa scartaie sabotii spate la Coltul meu din '05, atunci cand pun frina si viteza e destul de mica.
Ok, am zis eu, daca fac asa inseamna ca cer sa fie schimbati.
Am pus mina pe telefon si am inceput sa caut pe la firme de piese... si in 99% din cazuri ... dupa ceva minute de asteptare cel de dincolo intreaba ..."sigur aveti saboti pe spate?". Sa cad pe spate, ca parca eu intrebam de banane.
Pina la urma am aflat cat costa.. si iar sa cad pe spate = intre 3.5 si 4mil jumate, depine la cine intrebam, plus asteptat ca nu sunt pe stoc.
Surprinzator, cel mai ieftin e la reprezentanta.
Si mi-a venit in minte o idee mai veche
...merita sa modific puntea spate astfel incat sa ii pun discuri. (cred ca gasesc o punte sau partile necesare la dezmembrari)? Ce modificari ar impune in afara de ceea ce este legat de puntea spate?
Din cate stiu eu unitatea de franare ABS e aceeasi.
Ca avantaje as enumera: pret placute + usurinta de a le gasi + frana mai buna.
Numai bine
Laurentiu
- pascal_mihai_marian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 20, 2008 6:40 pm
LaurB, eu zic sa-ti vezi de treaba cu modificarea sistemului de franare. Ca sa-ti pui discuri in loc de saboti inseamna reomologarea masinii! Mai bine iti cumperi tu niste saboti de la reprezentanta si n-ai treaba!
Nu te apuca sa faci comanda, intai da tamburii jos pe spate si vezi daca chiar sunt uzate ferodourile, este destul de simplu.
Nu te apuca sa faci comanda, intai da tamburii jos pe spate si vezi daca chiar sunt uzate ferodourile, este destul de simplu.
salut, acum 3 zile am fost si eu sami verific franele pe spate, erau la fel, unu mai tocit ca celalat, mia zis nenea ala ca asta se intampla daca nu ii reglezi, cica o data la 20000 km, se deregleaza nushce pe acolo si se ovalizeaza, dar avand in vedere ca cel putin la mine spatele e folosit doar la frana de mana sai schimb atunci cand ajung metal pe metal, nu stiu daca ii las chiar atat dar ma rog ... asta mi sa zis, asta iti zic,
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 63 vizitatori