Ce Releu Se Aude La Z30 Cand Apas Ambreiajul?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mar Mar 09, 2010 7:12 pm

Am observat o anumita proprietate la masina mea cand apas ambreiajul si am luminile de drum aprinse, se aude un clank ca de releu si intensitatea luminoasa a becurilor scade foarte putin.
Voi a-ti observat acest fenomen la ale voastre? Ce poate fi?
Nu am gasit nici o noima intre actionarea ambreiajului si acel clank de releu. Totodata nu cred ca este o defectiune, masina a facut mereu la fel iar intesitatea farurilor nu scade cu foarte mult. In plus, nu se intampla tot timpul, mai bine zis cand mentin mai mult timp pedala calcata.
Ceva idei?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Mar 09, 2010 7:16 pm

Am observat si eu o scadere a intensitatii luminii in ultimele zile. N-am apucat sa imi dau seama exact cand face, o sa testez chestia cu ambreiajul. Ce am mai observat e ca porneste destul de greu la rece, sper sa n-am din nou probleme cu alternatorul ca atentez la lungimea vaselor sangvine.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mar Mar 09, 2010 7:19 pm

andrei, pana a te gandi la alternator mai bine gandeste-te la baterie!
Poreneste greu pentru ca roteste greu motorul sau ca nu se "aprinde" motorul?

In primul caz, bateria utilizata prea mult sau alternatorul care nu o incarca cum trebuie (sper sa nu fie asta); in al doilea, vezi sa n-ai de schimbat niste bujii ceva.

Hmmm.. daca ai un multimetru dinacela digital, poreneste motorul si masoara pe borne cat baga! Daca e in jur de 14V, n-ai treaba cu alternatorul.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Mar 09, 2010 7:40 pm

E primul caz. Bateria e noua, are.. o luna jumatate sa zic si a fost schimbata cu alternator si ECU la pachet, in urma unei probleme aparute la alternator (incarca 15.5V). O sa masor zilele astea sa vad ce se intampla.

Bujiile sunt si ele noi, au cel mult 2000 de km.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mie Mar 10, 2010 8:18 am

Hmmm... din ce in ce ajung la concluzia ca noile Colt-uri sunt mai putin bine facute ca vechile Colt-uri.
Nu stiu ce sa zic. Apropos, masoara inca o data incarcarea chiar sunt curios cat iti arata.

Avatar utilizator
vscerb
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 06, 2009 11:12 pm

Mesaj de vscerb » Mie Mar 24, 2010 11:36 pm

si la mine intensitatea luminilor scade uneori(o fi de vre-o legatura cu turatiile motorului),nu am observat daca are vre-o legatura cu ambreiajul+ ca intra cam greu la rece in viteza 1-2,si mai nou simt o pacanitura cand apas ambreiajul ca sa scot din viteza...oare ce-o fi?

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Mar 25, 2010 7:22 am

Pacanitura? unde o simti?

Avatar utilizator
vscerb
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 06, 2009 11:12 pm

Mesaj de vscerb » Joi Mar 25, 2010 10:36 pm

in o simt in pedala de la ambreiaj,si se aude sub mine parca un pic spre dreapta

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Mar 26, 2010 8:32 pm

voi cumva aveti aerul dat pe parbriz?
ia verificati.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Lun Mar 29, 2010 5:31 pm

Hmmm, sa stii COObra ca parca atunci apare. E cumva releul de la compresor?
Apropos, ai dreptate, si a mea se limiteaza la 3000 de ture cand bag 1 si calc la maxim cu ambreiajul apasat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori