Faza Scurta!
Am avut si eu o problema de genul asta mai demult.
In principiu cel mai usor este sa urci masina pe o rampa.
Daca nu o carpa in dreptul rotii.
Se vireaza maxim volanul in sens invers becului (pt dreapta, virat stanga) si cu grija se desface capacul de pe contraaripa de plastic. Clema de desfacere este in sus.
Se trage becul de mufa, nu de fire.
La punerea becului se are grija de sensul de punere al becului.
Daca ai mana destul de lunga poti sa vezi pe sus pe la capota motorului cum ghidezi si daca nu fortezi pe langa becul
Capacu se pune cu piciorusele de fixare in jos si se apasa pana se fixeaza clema.
In principiu ar trebui sa termini in 15 minute. Ar trebui si reglate farurile pentru a fi treaba rezolvata cum ca la carte.
In principiu cel mai usor este sa urci masina pe o rampa.
Daca nu o carpa in dreptul rotii.
Se vireaza maxim volanul in sens invers becului (pt dreapta, virat stanga) si cu grija se desface capacul de pe contraaripa de plastic. Clema de desfacere este in sus.
Se trage becul de mufa, nu de fire.
La punerea becului se are grija de sensul de punere al becului.
Daca ai mana destul de lunga poti sa vezi pe sus pe la capota motorului cum ghidezi si daca nu fortezi pe langa becul
Capacu se pune cu piciorusele de fixare in jos si se apasa pana se fixeaza clema.
In principiu ar trebui sa termini in 15 minute. Ar trebui si reglate farurile pentru a fi treaba rezolvata cum ca la carte.
imi pare rau ca am facut dublu post dar nu am gasit edit sa completez !!
Deci am verificat si sigurantele ( si sunt bune)! e ciudat ( sau poate nu ma stiu eu) nu merge faza scurta stinga + stop spate singa..) ce ar putea fi oare?
Daca era ars becul de faza scurta in mod normal trebuia sa mearga stopul de pe spate ( sau sunt impreuna??? nu cred)
-Si mai este si "curentatul".. asta inainte cind functiona si faza scurta! sa fie oare ceva complicat?? Sa apelez la service??
Deci am verificat si sigurantele ( si sunt bune)! e ciudat ( sau poate nu ma stiu eu) nu merge faza scurta stinga + stop spate singa..) ce ar putea fi oare?
Daca era ars becul de faza scurta in mod normal trebuia sa mearga stopul de pe spate ( sau sunt impreuna??? nu cred)
-Si mai este si "curentatul".. asta inainte cind functiona si faza scurta! sa fie oare ceva complicat?? Sa apelez la service??
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori