Zgomot Ciudat Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Aug 17, 2010 9:46 am

vezi ca el are ca un fel de saibe in tabla aia...ca un fel de intarituri. alea tre sa le bati cu ciocanul, ca alea sunt slabe pe tabla.
nu le da jos ca eu asa am facut si s-a rupt tabla in doua luni.
la tine la 3 pistoane e probabil mai ingusta, dar cred ca tot in 3 suroabe sta.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mar Aug 17, 2010 10:53 am

salut,
vin-o vineri la intalnire si poate unul dintre noi is va da seama ce se aude.
si eu la al meu am ceva zgomote ciudate uneori dar nu s-au agravat in cei 50.000 de km de cand au inceput asa ca nu mai bag de seama. am avut si altele cum ar fi cel de la protectia termica si s-a remediat.
numai bine.

PS. asta e problema cu formurile . nu poti descrie suficient de bine un zgomot

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Aug 17, 2010 11:33 am

dupa cum am promis revin cu info privind evolutia problemei...spre deosebire de tine coobra la mine dupa ce m-am inarmat cu rabdare, dupa cum ai spus am luat toate cheile posibile si imposibile din casa (ex.:cricket-uri, tubulare, chei cotite,cam tot ce poate fi posibil) si am purces in parcare la "treaba". Am desfacut primele doua suroabe care sunt exact in spatele motorului (cele pe care pe buna dreptate mi-ai spus ca nu le voi vedea niciodata; dar le-am simtit prin pipaire); de acolo mi s-a parut ceva aiurea: unul era un surub de 10 propriu zis care a iesit f simplu, iar in partea din stanga era cum ar veni ceva "pe dos" de acolo scotand o piulita de 10 iar in urma ei auzindu-se cum cade pe langa motor si surubul ce probabil venea din jos (din directia pamantului catre inspre capota). Deja imi dadusem seama ca nu sunt pe directia rezolvarii problemei ci mai mult a agravarii ei . Acum tot desfacusem 2 din cele 3 prinderi; zic sa incerc sa progresez spre rezolvarea problemei si ca voi incerca sa gasesc surubul cazut dupa... Daca stiam la ce rezultat voi ajunge....Ma ingramadesc in motor sa ajung la singurul surub care se vedea (dupa cum a zis si coobra), dar surpriza: pe langa faptul ca accesul era foarte greu la el era si foarte deteriorat (probabil de la caldura emanata de catalizator; fiind cel mai aproape de galerie dintre cele 3) in sensul ca era atat de ruginit ca in momentul in care incercai sa il fortezi putin pt a-l desface efectiv se rupeau mici bucatele de metal din colturile lui. Am incercat atat cu chei tubulare sa-l "imbrac" cu totul; cu chei fixe cricket-uri si ...nimic orice incercam imi scapa cheia oricat de usor as fi incercat...avand in vedere faptul ca nu mai era oricum cale de intoarcere; ma duc la service-ul de cartier unde am fost si ieri in speranta ca vor reusi sa desfaca al treilea surub avand poate chei si unelte mai "destepte". Acolo dupa ce am si asteptat sa se raceasca putin masina pt a se putea lucra in zona respectiva, dupa dat cu spray-uri cu deruginol si incercat toate cheile posibile mecanicii nu au putut da decat un singur verdict : taie tabla in zona surubului cu problema caci nu era chip sa mai poata fi invartit. Eu vrand nevrand a trebuit sa accept caci nici asa nu puteam circula cu ea. Taie tabla o arunca si plec acum din service cu speranta ca macar am eliminat sursa problemei... Da de unde cum o accelerez, sunetul revine. Acum vroiam sa va intreb 2 lucruri pt ca nu mai stiu ce sa fac: 1) o avea un rol extrem de important acea tabla? (sa nu ma trezesc ca iau foc cu masina cu tot)
2) pt andrei iasi merci de invitatie, dar avand in vedere ca nu am participat niciodata as veni cu mare placere daca imi poti spune si ora si locul unde se tine intanirea vineri?
aa si inca o precizare: zgomotul se aude doar cu masina in viteza in timp ce merg (daca accelerez pe loc se aude doar acel "sunet" frumos al motorului cu care fie te obisnuiesti fie nu)

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Aug 17, 2010 7:18 pm

Eu zic ca tie iti bat nitel tachetii de la uleiul prea "subtire". Punei inapoi Castrol 10W40 si zic eu ca nu o sa se mai auda. Am asa... un feeling . Sa nu pui Mobil de comert ca e de rahat, dupa 1000-2000 km se face ca apa de "dens".

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mie Aug 18, 2010 6:50 am

klez, m-am gandit si eu la acest aspect, dupa cum am scris si la inceputurile thread-ului, dar ma gandesc ca in cazul in care ar fi de la ulei ar face mereu aceste zgomote nu? Ori la mine le face doar cand este in viteza masina (adica doar cand ma deplasez), pt ca daca o accelerez stand pe loc fara a fi in viteza se aude acel sunet "curat" al motorului; fara alte "zdranganeli". Astazi ma duc iarasi la alt "mester", il pun sa verifice: nivel ulei cutie si "pinioanele" dupa cum spunea un coleg forumist mai sus. In cazul in care nu se constata nimic defect la ele (si sincer imi pare greu de crezut ca o masina facuta de mitsubishi cu mercedes ar putea suferi avarii la cutie la 85000 km), voi schimba uleiul atat la motor cat si la cutie si gata; nu va avea decat sa faca in continuare toate zgomotele din lume, caci in aceste 3 zile mi-a mancat 3 ani din viata...Am presupus ca e tabla de protectie; nu a fost mi-au taiat-o la service pt ca surubul era de proasta calitate si acum va trebui sa vad cat costa una noua si cum voi reusi pana la urma sa scot acel surub pt a o monta totusi, am presupus ca e galeria; nu a fost nici ea caci in momentul in care a fost urcata pe rampa mecanicii au spus ca totul este "teapan" si nu are nimic pe dedesubt. Of...

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Joi Aug 19, 2010 7:10 am

revin cu update: schimbat toba de mijloc (cea de dupa catalizator) care era intr-o stare cam proasta si uleiul cu castrol 10w40. Rezultat:zgomotul s-a atenuat mult dar nu de tot; incerc acum sa-mi comand protectia termica la motor si in acest sens va rog daca ma puteti ajuta cu codul piesei (pt motorul de 1.1) caci am dificultati in a o gasi. Dupa o verificare la un mecanic mult mai meticulos s-a "descoperit" ce credeam initial: ca zgomotul era de undeva din zona galeriei dar doar cand masina este in "sarcina" nu se putea da seama dc era doar toba de mijloc sau si catalizatorul; dar avand in vedere ca dupa schimbarea tobei de mijloc sunetul s-a atenuat mult dar inca exista; tind sa cred ca au fost ambele; iar cu proxima ocazie cand am bani schimb si catalizatorul; avand in vedere ca am descoperit in aceste "zile de zbateri" un profesionist in esapamente la niste preturi zic eu foarte bune (ex.:toba de mijloc m-a costat 146 lei cu tot cu montaj si pare de calitate mai buna decat cea din fabrica, iar catalizatorul urmeaza sa ma coste 340 lei)...concluzia privind aceste preturi o trageti si voi... daca aveti probl cu galeria si doriti info va dau datele pe pm sa nu se considere ca fac reclama deoarece nu este deloc cazul

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Aug 19, 2010 8:42 am

te rog sa pui aici unde ai schimbat toba, nu cred ca va considera cineva reclama, si eu la momentul la care am facut miscarea, am povestit unde am schimbat finala.

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Joi Aug 19, 2010 9:56 am

eu tot nu inteleg cum in cei 90.000km e praf, ruginita toata evacuarea... adica una e sa fie ruginita pe afara si e normal si una e sa fie patrunsa de rugina ca la dacia 1300

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Joi Aug 19, 2010 3:09 pm

denis tl, nu trebuie sa exagerezi punandu-mi vorbe in gura. eu nu am spus ca era praf; aceasta e concluzia la care ai ajuns tu singur, ci am spus ca era intr-o stare cam proasta (in sensul ca era foarte arsa pe interior; nu se vedeau rupturi, dar pe langa sita propriu zisa nu mai avea nimic; era goala, spre deosebire de cea pe care am montat-o acum, care pe langa sita aceea era si plina de un fel de vata; pt o mai buna izolare fonica).
Coobra; dc nu se considera reclama ok: este un fel de "service" de tobe si esapamente in zona republica intr-o fosta hala din era antedecembrista, care acum este inchiriata in acest scop. Firma se numeste Stellco; daca retin bine, iar ce am retinut de la lucratorul respectiv este ca toate produsele lor sunt din import germania si au puncte de lucru si in alte cateva tari cum ar fi Cipru, Grecia, etc.
Cat timp am stat eu acolo am vazut ca pe langa oameni cu probleme uzuale cum aveam eu; respectiv schimbat diverse elemente de esapament uzate; este si foarte curtat de "baieti" cu masini si motoare preparate, sau in diverse stadii de preparare, deoarece pe langa pret ofera si o foarte buna calitate atat a componentelor si a montajului, putand efectua tot felul de modificari la trasee de galerii s.a. chiar atunci pe loc deoarece are toata aparatura necesara.Nr de telefon nu am acum deoarece e prin masina pliantul pe care l-am luat de la ei atunci, dar dc vreti si este cineva interesat il postez mai tarziu caci am pliantul in masina.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Aug 20, 2010 7:54 am


Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori