Gpl?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Dum Feb 26, 2012 12:19 pm

scuze cosma1973 ca nu am mai intrat de ceva timp pe forum. rezervorul este de 52 litri pot alimenta cu circa 41 litri de gpl. asa este, rezervorul este un pic mai inalt decat roata de rezerva si ?mpinge acel placaj. nu stiu ce rezervor ar fi potrivit ca sa nu ai aceasta problema. este vorba de vreo 2-3 cm.

Avatar utilizator
cosma1973
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 31, 2012 11:35 am

Mesaj de cosma1973 » Dum Feb 26, 2012 2:56 pm

brooklyntkd
Daca e vorba de doar 2-3 cm, nu e mult. Chacha a rezolvat problema asa:
QUOTE (chacha @ Oct 13 2011, 08:16 PM) Am pus rezervor de 52 litri in locul rotii de rezerva, o alegera partial inspirata, acum a trebuit sa inalt tot portbagajul, acel rezervor fiind ma inalt decat roata de rezerva. Metoda: am decupat polistiren extrudat in jurul portbagajului si gata insa am pierdut vreo 5-6 cm pe inaltime la portbagaj.
,iar Alex44 recomanda (citez) :

"Nu este total irosit acel spatiu, poti sa decupezi in el si sa iti pui frumos cheile pe care le folosesti cel mai des la masina, antifurtul de la roti, becuri, surubelnite, sigurante etc, triunghiul etc. Or sa stea

PS.
Eu nu prea vreau sa "aud" de chei si surubelnite!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
avy
Exista si rezervor de 40 l ? Poate ca acesta s-ar aseza mai bine, daca esti de acord sa alimentezi mai des.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Feb 26, 2012 5:18 pm

Exista diverse rezervoare pe inaltime si pe diametru. Ideea este urmatoarea: vedeti inaltimea rotii de rezerva (sau mai bine zis a spatiului de sub portbagaj), mai scadeti 2-3 cm si atunci aveti inaltimea maxima a rezervorului. Ai aici dimensiunile pentru instalatii BRC. Al meu este de 220 sau 225 mm si e putin mai inalt, vezi de cat ai nevoie la tine. 5-6 cm pe inaltime daca pierzi, este enorm la un portbagaj daca esti obisnuit sa arunci in masina bagajele fara sa le optimizezi (dar te inveti dupa sa le pui frumos ) - inainte puneam 2 genti orizontal una peste alta, acum cucu, lipseste exact cat trebuie ca sa intre a doua geanta, acum le pun vertical si pierd putin . La mine, cel de 20 cm inaltime mergea perfect, dar sincer, recomand o butelie cat mai mare in litri, eu nu bag gaz toata ziua si prefer varianta asta.

Roata de rezerva in portbagaj ocupa muuuult spatiu, ai 3 variante:
1. lasi roata la locul ei si pui o butelie sanatoasa iar atunci te alegi cu juma de portbagaj dar intreg in rest (inaltime, roata de rezerva etc) - cred ac e totusi ok pentru sedan, unde nu prea rabatezi scaunele spate.
2. Pui toroidala si umbli cu roata in portbagaj si mai bagi doar vreo 2 genti maxim pe langa si multe plase
3. Pui toroidala si cand mergi cu 3 oameni, bagi roata de rezerva intre scaun fata si scaun spate in picioare si ai loc de bagaj cat te doare capul.

Eu am preferat toridala pentru a putea beneficia si pe viitor de avantajul hatch-ului (rabatare si o fac duba) desi cred ca doar de 2-3 ori am folosit asta (cand m-am mutat si de craciun, cand eram plin de cadouri )

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Dum Feb 26, 2012 6:48 pm

Am gasit aici mai multe date despre dimensiunile rezervoarelor :
http://www.instalatii-gpl-auto.ro/rezervoare-gpl.html
La mine, la 200mm inaltime este mai inalt cu 1-2cm,chiar nu deranjaza,excluzand faptul ca la 42L alimentez destul de des (automomie cam 200km oras si 300 afara)
Fişiere ataşate
rezervor.jpg
rezervor.jpg (55.22 KiB) Vizualizat de 6629 ori

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Dum Feb 26, 2012 6:54 pm

Scuze acum am observat ca lista lui chacha e mai detaliata.

Avatar utilizator
cosma1973
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 31, 2012 11:35 am

Mesaj de cosma1973 » Dum Feb 26, 2012 9:04 pm

Multumesc amandurora pentru ajutor !

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mar Dec 18, 2012 6:43 pm

a sesizat cineva cresterea consumului de ulei de cand are gpl? eu am observat ca la 8000 de km mi-a consum 1 l si pe benzina nu consuma ulei, poate300 ml la 10.000

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mie Dec 19, 2012 7:59 am

In cazul meu dupa ce am trecut pe GPL am inceput sa merg mult mai sportiv (de,nu se mai simte la buzunar) si observasem o crestere a consumului de ulei dar nu mai mare de 200ml la 8000 km(prefer sa schimb mai devreme ca circul mai mult in oras). La ultimul schimb am bagat ulei Mitsubishi si dupa 5000km am observat ca nu a scazut deloc si este si mai curat, deci consumul de ulei nu are legatura cu GPL-ul ci cu calitatea uleiului si stilul de condus+orele de functionare
Poate ca unele uleiuri care mergeau bine la benzina nu mai sunt potrivite la GPL ca sunt alte temperaturi la ardere (?)
Masina are acum 83000km ,ultimii 20000 cu GPL.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Dec 20, 2012 10:47 pm

La mine nu consuma ulei decat daca ma dadeam la ea (>5000rpm) si atunci nu consuma mult. Foloseam acelasi ulei ca si inainte, deci nu schimbasem tipul de ulei.

Vezi reglatul instalatiei, sa nu ai ceva ciudatenii pe acolo (ma dau si eu cu presupusul).

Sarbatori fericite!

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Sâm Dec 22, 2012 12:31 pm

In general am folosit ulei mobil, iar de vreun an am pus in mitsa mobil S3000 5w40. stiu ca nu e un ulei de calitate deosebita, dar pe benzina nu facea probleme.
eu am cam 240.000 de km, iar pe gpl am de la 190.000, deci vreo 50.000 de gaz. poate ca asta e viata motorului.
am sa incerc alt ulei, pentru ca sunt mare fan liqui moly si aral si am sa fac o vizita si la service-ul gpl, poate gasesc ceva de facut la masina ca sa le dau niste bani.
mc de postari
sarbatori fericite si voua!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori