Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Sâm Oct 09, 2010 8:54 am

Buna dimineata dragi "confrati"! Va adresez si eu urmatoarea intrebare: de 3 zile incoace dimineata, cand pornesc masina cu motorul rece (doar prima pornire de dimineata) turatia nu mai sare direct la 1500-1700 de ture cum m-a obisnuit de 4 ani incoace, ci se opreste undeva pe la 8-900 de ture si masina tremura toata de parca sta sa se opreasca motorul si sa cada toate tablele de pe ea...a mai patit cineva asa ceva/cum s-a rezolvat? Mentiuni: nu pot asocia acest simptom cu venirea frigului pt ca anul trecut am mers si la -22 de grade cu ea si nu a avut nici o "greata" in a porni foarte frumos in acele dimineti... singurele asocieri pe care le pot face sunt urmatoarele: de vreo 3 plinuri incoace merg cu benzina de 95 de la mol, sens in care va intreb daca poate fi de la benzina eventual proasta; sau poate sa se fi defectat asa dintr-o data o piesa mecanica/electronica cum ar fi soc automat sau ceva de genu (scenariu care nu mi se pare foarte plauzibil avand in vedere fiabilitatea de care a dat dovada pana acum si cu care se lauda japonezii)? In maxim o saptamana sper sa scap de benzina din rezervor si ii fac un plin de top 99+, pun si aditiv pt curatat injectoare si revin cu info, dar pana atunci poate ma puteti lamuri cat de cat.
Merci anticipat

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Oct 09, 2010 3:23 pm

Salut, stii reclama de la Efix?

Glumesc. Verifica sigurantele si incearca si o diagnoza. Poate e ceva care tine de socul automat, eu cel putin la asta ma gandesc.

Avatar utilizator
teanu21
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 03, 2009 7:27 pm

Mesaj de teanu21 » Sâm Oct 09, 2010 3:28 pm

eu unu as verifica fisele si bujiile

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Sâm Oct 09, 2010 7:08 pm

bujiile le-am schimbat fix acum un an (aprox 20k km) iar daca era vreo problema de la bujii ma gandesc ca ar fi fost mereu nu doar fix la rece doar la prima cheie de dimineata; dupa care si daca las masina 2-3 ore pe loc tot porneste fara probleme.
la diagnoza m-am gandit si eu dar nu mai stiu cat o "pretuiesc" cei de la m car pt ca nu m-as duce decat acolo pt ca am avut parte de un tratament ok dupa ce am intrat in legatura cu coobra,dar ma gandeam ca cel mai ieftin poate fi sa mai merg vreo sapt si dupa ce bag si aditiv si altfel de benzina, iar daca problema persista voi merge si la tester. Ma gandeam ca poate ati mai intalnit problema aceasta si as afla ceva punctual... Merci de sfaturi si astept pareri in continuare...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 09, 2010 7:35 pm

Pana nu termini benzina si nu pui ceva mai bun nu poti sti cu siguranta daca nu cumva problema va disparea fara alte batai de cap.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Oct 09, 2010 8:39 pm

ciudat, si mie mi se intampla de vreo cateva zile...adica tot de cand a dat frigul mai bine (5 - 7 grade dimineata)
azi am curatat senzorul din admisie, sa vad daca e vreo imbunatatire
bujiile le-am schiombat si eu acu vreo.....16.000 parca.
erori nu-s.
in alta ordine de idei, am dat si eu comada la conul de la evacuare....cam varza si la mine. verificat azi.
daca se dovedesc a fi bujiile la mine....trec pe iridium (dar nu cred dupa doar 16.000 km, cand cele dinainte au mers fara probleme 40.000km si 3 ierni cu porniri la -20 de grade)

Avatar utilizator
L | v | u
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 8:32 am

Mesaj de L | v | u » Sâm Oct 09, 2010 9:48 pm

aceasi problema o am si eu inca la motor 1.3 generatie 2000 si sunt disperat ca nu ii dau de cap. am schimbat : bujii , fise , capac delco , senzor galerie de admisie . filtru de aer si tot asa face . a zis cineva ca poate fi din scaunul de supate (am o bujie afumata) . deocamdata nu mi am bani sa umblu si acolo pt. ca am taxa de poluare 3600 lei si nu ii am decat juma )

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Sâm Oct 09, 2010 10:43 pm

Astea sunt masinile facute pe calculator. Mergi cu ele 4 5 ani dupa care incep micile probleme...si ce zici..ia sa imi iau eu una noua. Eu cu bujiile denso iridium power am ceva km si masina merge perfect. Am pus si ulei bardahl 5w40 si merge si mai perfect. Am 67000km si e la fel ca in prma zi. Toate reviziile le/am facut eu cu mana mea. Nu am pus testerul pe ea niciodata. Poate filtrul vostru de aer a fost schimbat acum ceva timp (in vara de exemplu),si cum la noi in romania este mai mult praf decat normal,zilele astea a fost o vreme mai uda...sa ii spun asa... probabil ca praful din filtre s/a imbacsit putin si filtrul nu isi mai face treaba asa cum trebuie.Dimineata fiind bruma se imbacseste praful din filtru si masina nu mai primeste cat aer ii trebuie.Asta este viziunea mea. incercati sa suflati filtrul de aer ,nu dimineata di dupa ce mergeti cu masina putin,sa fiti sigur ca este uscat.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Dum Oct 10, 2010 7:06 am

coobra sa-mi spui si mie daca s-a rezolvat prin curatarea senzorului de admisie deoarece l-as curata si eu daca in asta consta problema dar nu stiu unde se afla si cum se desface, referitor la con am impresia ca este una din piesele care devin "consumabile" la un anumit numar de km; desi la tine putin mai devreme decat la mine caci daca imi aduc aminte tu parca spuneai ca aveai aprox 60 k km cand am venit eu atunci in service, iar pe mine m-a lasat pe la 85 k km . In ceea ce priveste bujiile, sunt aproape convins ca nu au nimic; deoarece simptomele de bujii stiu ca se manifesta pe toata durata utilizarii motorului; nu doar la prima pornire la rece...oricum din ce ai tu se pare ca mi-am gasit "nasul", deci tine-ma si pe mine la curent cu evolutia ta. Nu de alta dar sapt viitoare am de facut un drum lung pana la iasi si inapoi si daca afli ceva pana atunci sa trec si eu la "fapte".Merci

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Oct 10, 2010 8:27 am

@and3iu - desi sunt fan carburatoare ( am io ceva prin creier de imi plac chestiile strict mecanice in detrimentul siliciului), injectia e mai buna la pornire decat carburatia. filtrul de aer nu are a face, mistyque avand filtrul normal, servisat acum vreo luna dupa cum imi aduc aminte, iar eu am k&n si daca ar fi problema la mine s-ar manifesta pe toata plaja de turatii.
parca bardhal era ulei de motociclete.
problema e doar in primele 5 secunde la pornire, cand parca nu intra socul. atat.
@mistyque - pe mine nu m-a lasat de tot conul ala, dar am mai vazut schimbat la un lancer de 1.5 in ultimele zile, m-a mancat sa il verific si eu pe al meu si daca tot era pe duca, am zis sa nu astept sa cada de tot. acum a, 57.000km

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori