Schimb Ulei / Cheie Filtru Ulei
- razvan2354
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Oct 12, 2010 4:16 pm
- razvan2354
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Oct 12, 2010 4:16 pm
Uleiul se schimba cu motorul cald, oricum il lasi 10 min sa se scurga. Dar musai cu el in regim normal (90C), curge mult mai usor uleiul. Daca torni 1l de ulei nou si dai drumu, iti nenorocesti motorul. Iti trebuie 4litrii minim ca sa ai ungere. 1 l e sinucidere. Se facea treaba asta, dar cu cantitatea intreaga de ulei, cand schimbau pe vremuri uleiul mineral, si schimbau grupa. Atata timp cat nu amesteci cantitati mari (sa pui 1l de mobil cu 4 de motul) nu e nici o problema sa le amesteci fara sa faci flush cu ulei proaspat. Nu as folosi solutii gen engine flush, ca nu stii ce cantitati masive de depuneri disloca, iti infunda instantaneu filtrul si acesta deschide supapa de bypass si 5 min cat stai cu motorul pornit sa isi faca minunata solutie efectul, motorul tau primeste ulei neflitrat care iti infunda canalele si alte nenorociri. Uleiurile sintetice au destui detergenti cat sa tina in suspensie mizeria, ca aceasta sa nu se depuna. Asa ca daca nu depasesti intervalele de schimb, esti super ok.
Pana la urma, din lipsa de timp nu am putut schimba singur azi. S-a dus tatal meu la un mecanic de langa blocul unde stau... Toate bune si frumoase, doar ca nu a turnat nimic in filtru pentru a-l amorsa, doar a uns garnitura de cauciuc. E o problema sau nu trebuie sa imi fac griji? Adica teoretic trebuie amorsat, dar daca nu se intampla nu e un capat de tara?
Va multumesc tuturor pentru informatii si ajutor.
Va multumesc tuturor pentru informatii si ajutor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori