Antigel

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
twicesfine
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 14, 2010 3:07 pm

Mesaj de twicesfine » Joi Noi 18, 2010 5:49 pm

QUOTE (Alex44 @ Nov 15 2010, 05:02 PM) 4 ani sau 80.000 km. Asta e intervalul. Vezi ca sunt 2 dopuri, unul la radiator in partea stanga, spre motor, cu robinet ca fluture ca la calorifer, si unul pe motor (neidentificat de mine) . Culoarea nu conteaza, e doar orientativa sa iti dai seama la ochi cam ce ar trebui, dar e data de coloranti, logic. Conteaza standardul, si anume sa fie G-11 sau G-12.

Rabdare cu carul pana se aeriseste instalatia si incepe sa aibe randament instalatia de racire si sa bage si caldura in masina. Eu stateam cu ochii pe ceasul de temp lichid de racire ca pe butelie, in 2 mil la relanti urca la 110, ulra ventilatoru si tot degeaba. M-am speriat un pic ca nu se mai aerisea odata si mi-era sa nu ard naibii garnitura de chiulasa.

Din ce vad, Inugel Expert e G-11. Mercedez-Benz 325.0/325.2. MB 325.3 e pt G-12.

Si acum vad ca ai CZT. Nu stiu cum e la astea, eu am 1.3. Probabil ca G-11-le ala e cel mai indicat. Vezi si cartea ce zice.


Salut! Unde vezi nivelul? Ai colt 2005+? Ai indicator de temperatura lichid?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Noi 18, 2010 5:54 pm

Am smart forfour. Dar e la fel. Am computer de bord+ ceasuri suplimentare, si in ambele indica temperatura lichidului de racire. Computerul e mai rapid, dar pe ceas vezi mai precis desi are refresh mai lent. Nivelul lichidului e indicat pe o latura a vasului de expansiune (ala pe care scrie coolant, e in dreapta, intre baterie si radiator). Daca te uiti atent, si bagi si o lanterna sa lumineze pe gura vasului, observi imediat.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Noi 18, 2010 6:16 pm

La Colt nu exista indicator pentru temperatura lichidului de racire; doar 2 martori de avertizare: unul pentru prea rece (cel albastru care in perioada asta sta aprins cateva minute dupa pornirea la rece ) si unul rosu pentru prea cald.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Noi 18, 2010 8:38 pm

sau iti iei scangauge, sau sonde si ceasuri de la baiatu si rezolvi problema

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Vin Noi 19, 2010 6:28 am

vin si eu cu o intrebare. . am schimbat anul trecut lichidul de racire, dar nu pot sti ce concentratie are. . .cum se poate afla, avand in vedere ca nu avem si noi un borcan ca tot omu de unde sa se poata lua mostra?

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Vin Noi 19, 2010 6:32 am

Mie cand mi la verificat au luat o picatura pe la bushonul sau cum ii zice de la radiator, ala pe unde pui apa la radiator, dar coltu meu e din 96 .. cred ca merge la fel si la al vostru

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Noi 19, 2010 8:23 am

cum sa nu ai bre borcan?
ia uita-te in drapta radiatorului (cum te uiti din fata masinii), sa vezi ca e. doar ca face parte din radiator. tot acolo ai si indicatorul de min si max la nivelul lichidului de racire.

Avatar utilizator
vyc_24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 06, 2007 1:51 pm

Mesaj de vyc_24 » Sâm Noi 20, 2010 9:04 am

QUOTE (Alex44 @ Nov 15 2010, 06:02 PM) 4 ani sau 80.000 km. Asta e intervalul. Vezi ca sunt 2 dopuri, unul la radiator in partea stanga, spre motor, cu robinet ca fluture ca la calorifer, si unul pe motor (neidentificat de mine) . Culoarea nu conteaza, e doar orientativa sa iti dai seama la ochi cam ce ar trebui, dar e data de coloranti, logic. Conteaza standardul, si anume sa fie G-11 sau G-12.

Rabdare cu carul pana se aeriseste instalatia si incepe sa aibe randament instalatia de racire si sa bage si caldura in masina. Eu stateam cu ochii pe ceasul de temp lichid de racire ca pe butelie, in 2 mil la relanti urca la 110, ulra ventilatoru si tot degeaba. M-am speriat un pic ca nu se mai aerisea odata si mi-era sa nu ard naibii garnitura de chiulasa.

Din ce vad, Inugel Expert e G-11. Mercedez-Benz 325.0/325.2. MB 325.3 e pt G-12.

Si acum vad ca ai CZT. Nu stiu cum e la astea, eu am 1.3. Probabil ca G-11-le ala e cel mai indicat. Vezi si cartea ce zice.


cine a identificat dopul de pe motor??? poate ne ajuta sa-l identificam si noi

Avatar utilizator
TeRRoRMJ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 19, 2010 5:50 pm

Mesaj de TeRRoRMJ » Joi Noi 25, 2010 8:39 pm

Petru colt, antigelul, folosit in service, este EVOX Premium G30, care se gaseste in benzinariile Mol, la 16,7 ron, sau la reprezentanta, mcar,undeva la 12,40+TVA 1L.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Noi 26, 2010 8:12 am

e pe bloc, dar nu mai tin minte pe ce parte.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori