Filtru Polen

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Dec 13, 2010 9:15 pm

Buna seara colegi! Vin si eu cu o intrebare, pt ca am o nedumerire...am facut revizia in urma cu aprox o saptamana si printre altele am schimbat si filtrul de polen...pana aici nimic nou, doar ca de data aceasta am inceput sa simt in masina mirosurile de afara (ex.:noxe,etc) probleme pe care pana acum nu le-am mai avut...mentionez faptul ca pana acum am avut numai filtru mann cu carbune activ, iar acum am herth&bus jackoparts tot cu carbune activ. Sa fie mai prost dpdv calitativ sau e posibil sa mi-l fi pus invers "mesterul manole", caci am vazut ca are un sens al fuxului de aer, iar el mi l-a pus ca si cum fluxul ar veni dinspre zona soferului catre zona pasagerului. Stie cineva daca acesta este sensul corect?

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Lun Dec 13, 2010 10:45 pm

Eu cand mi-am verificat filtrul si a trebuit sa-l pun la loc, am dat drumul la ventilator, am bagat mana in locasul filtrului si am "vazut" din ce parte "bate vantul".
In felul asta am stiut cum sa-l pun la loc, ptr ca nu m-am uitat in ce pozitie era cand l-am scos...

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Dec 14, 2010 7:11 am

pai si din ce parte bate???

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Dec 14, 2010 8:18 am

Filtrul nu are o sageata pe el? Sageata aia trebuie pusa cu varful inspre sofer. Fluxul e din dreapta in stanga, deci invers fata de cum a zis mesterul.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Dec 14, 2010 8:35 am

pai are o sageata, dar o poti interpreta cum vrei, pt ca scrie air flow -> dar la fel de bine o poti pune si <-, ma gandeam eu ca l-a pus vice versa. . merci alex. . deci daca fluxul de aer vine de la dreapta la stanga e clar pe dos. . . dupa amiaza, cand imi termin activitatile il sucesc. . poate sa se fi stricat ceva la el doar pt ca l-am folosit "pe dos" vreo saptamana, in afara de faptul ca nu filtreaza ca lumea mirosurile?

Avatar utilizator
dorukeloo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 06, 2007 4:35 pm

Mesaj de dorukeloo » Mar Dec 14, 2010 1:38 pm

Salutare.este un topic referitor la asta(vezi carisma).De acolo m-am inspirat si eu si cu toate ca le-am montat prima oara le-am pus cum spuneau ei (cu sagetile spre dreapta...de la sofer la pasager).Apropos....sunt niste sine de ghidare la introducerea filtrelor.Teoretic ar trebui sa se nimereasca(in partea de sus are sina pe mijloc ,iar in partea de jos are sina pe dreapta/jos).Spuneti-mi si mie daca a fost ok sau le-am montat eu gresit

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Dec 14, 2010 6:50 pm

dorukeloo, imi pare rau sa-ti spun, dar esti cam pe langa subiect. . nu stiu ce model ai tu pt ca acum scriu de pe "mobile", dar am impresia ca nu am vazut in semnatura nimic. . . sine de "ghidaj" cum spui tu, la al meu colt nu exista nici pe capacul de jos (cel ce sustine filtrul), nici in partea de sus (ca atare nici pe lateralele filtrului). . . merci de info oricum, dar specifica si ce masina ai pt ca nu cred ca sistemul de ventilatie este universal valabil la mitsubishi la absolut toate modelele de la decebal incoace. . tiborg, ma gandisem si eu sa var degetul pt a fi sigur, dar speram sa fi fost ok cum mi l-a pus nea castana, ca sa nu fiu nevoit sa fac operatiunea, dar pana la urma a am procedat conform indicatiilor tale si lui alex si l-am "rotit". . acum am facut un drum de aprox 20 min cu masina, stau putin si dupa plec din nou inca vreo 30 de minute de condus, deci ar trebui sa-mi dau seama. Ca si concluzie partiala parca nu am mai simtit nici un miros acum. . ce m-a terminat de tot a fost o patanie de azi de la pranz cand, nevoit fiind sa stau in coloana pe langa curtea de apel (cine cunoaste zona stie) aveam in fata o vechitura de camion care facea ceata deja nu fum si a trebuit sa opresc ventilatia ca simteam cum ma sufoc si cum intra fumul in masina :-(. . .acestea fiind zise, revin cu info mai tarziu pt a confirma rezolvarea problemei.

Avatar utilizator
GeKados
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 05, 2009 1:34 pm

Mesaj de GeKados » Mar Dec 14, 2010 10:51 pm

@ mistyque

Subscriu; vineri si eu mi-am schimbat filtrul tot cu un herth&bus jackoparts (inainte am avut mann si mahle) si exact acelasi rezultat. Azi dimineata, ma ustura gatul de la noxe pana am ajuns la serviciu.


P.S. : la inceput am crezut ca am eu pitici pe creier.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Dec 14, 2010 11:12 pm

simptomul de gat uscat de la noxe descris de gekados il aveam si eu. . . dar cred ca nu poate fi decat din cauza ca a fost pus invers, deoarece la masinile anterioare nu aveam nici un fel de filtru de polen si nu aveam problemele astea. . .oricum urmaresc evolutia problemei si va tin la curent...

Avatar utilizator
dorukeloo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 06, 2007 4:35 pm

Mesaj de dorukeloo » Mie Dec 15, 2010 8:38 am

QUOTE (mistyque @ Dec 14 2010, 11:12 PM) simptomul de gat uscat de la noxe descris de gekados il aveam si eu. . . dar cred ca nu poate fi decat din cauza ca a fost pus invers, deoarece la masinile anterioare nu aveam nici un fel de filtru de polen si nu aveam problemele astea. . .oricum urmaresc evolutia problemei si va tin la curent...

Revin cu precizarea ceruta:am carisma 1.9 DID din 2000.Referitor la filtru...daca e din 2 buc.ca al meu se imbina intre ele pe o sina iar dupa imbinare,pe capetele filtrului(acolo unde sunt si sagetile de flux aer)sint alte sine de ghidaj cum le-am spus eu.Suportii pt acele sine se vad cand locasul este gol(filtrele nu sunt introduse)si logic nu ai cum sa-l pui invers dar astept cu nerabdare sa vad rezultatele sa fiu convins 100% ca le-am montat bine.Apropos...filtrele ce le- am montat sunt de la Mann si au codul CU 23 000-2(si din cate stiu se potrivesc la carisma,colt v,pajero si space star).Bafta tuturor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori