Consum Colt Cj0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
lev
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 11, 2010 11:35 pm

Mesaj de lev » Dum Dec 19, 2010 9:40 pm

Am un Mitsubishi Colt Cj0, destul de recent cumparat. Consuma 11,7 la suta in oras. Mi se pare mie sau este cam mare acest consum? Bag benzina de '95 del a MOL. De la ce poate fi?

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Dec 20, 2010 9:06 am

pai depinde de oras, distantele parcurse, motorizare si stilul de condus...tu nu ai furnizat niciuna din aceste informatii...ce model e cjo????eu sincer nu am auzit de el..stiu de 5 door, cz3,czt si convertibile...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Dec 20, 2010 11:29 pm

cj0 este a sasea generatie de Colt, produsa intre 1995 si 2002. Ce motor are inculpatul + intrebarile precedente?

Avatar utilizator
lev
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 11, 2010 11:35 pm

Mesaj de lev » Mar Dec 21, 2010 9:15 am

Oras: In majoritate Cluj
Distante parcurse: in fiecare zi: 3km ziua, 3km dupa masa, weekend: max 10-20 km.
In afara orasului: putin spre deloc.
Motor: 1.3 - 12V
Stilul de condus: un pic poate mai sportiv. cu schimbari de viteza pe la 3000 sau putin peste:))

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Dec 21, 2010 9:54 am

Dimineata stai sa se incalzeasca motorul? Il turezi in gol la semafor? Accelerezi mai mult in primele trepte? Ajunge motorul la temp de regim pe distantele astea scurte? Accelerezi pana in ultimul moment si apoi franezi? Foloesesti viteza a 4-a?

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Dec 21, 2010 5:09 pm

pai cam distantele astea le fac si eu zilnic pana la tribunal dimineata cu traficul de buc si am un consum de ~10 (ma rog..pana in 10) in timpul saptamanii, iar de la un plin la altul am 9-9,4 iarna si 8-8.7 vara...mers normal...schimbat in jurul valorii de 3000 nu este sportiv, ci normal, chiar economic (cel putin conform manualului meu de utilizare)...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Dec 21, 2010 5:28 pm

Eu as zice ca e normal consumul in conditiile date de tine.

Avatar utilizator
lev
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 11, 2010 11:35 pm

Mesaj de lev » Mar Dec 21, 2010 9:01 pm

@Alex44: Nu turez motorul in gol la semafor. Dimineata stau cateva minute sa se incalzeasca.

Multumesc mult pentru raspunsuri.

Avatar utilizator
Puiu
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 07, 2010 9:27 pm

Mesaj de Puiu » Joi Ian 06, 2011 3:09 pm

Aceeasi masina (ca si in cazul tau : lev) cu aceleasi specificatii: 10%-10,5%(max)-urban - iarna, fara sa o las sa se incalzeasca, 6%-6.5% - extraurban (la 90-110km/h)
8%-9% - vara in conditiile in care in acest anotimp mai si "abuzez" de ea, 5%-6% - extraurban, acelasi interval de viteza ca si vara.

In concluzie mie mi se pare destul de mult. Consumul depinde foarte mult si de stilul de condus.
Fa un exercitiu (pe care eu l-am aplicat):
1.faci plinul conduci o saptamana "frumusel", "regulamentar" - inregistreaza numarul de kilometri si refaci plinul sa vezi cu cati litri de benzina completezi.
2.cu plinul refacut conduci a2a saptamana mai sportiv - inregistreaza numarul de kilometri si refaci plinul sa vezi cu cati litri de benzina completezi.
Important eeste ca in aceste 2 saptamani sa acelasi itinerar sau macar asemanator (echivalent).

Aplici un scurt calcul matematic si vezi cati l/100km consuma.

Ecercitiul il poti aplica daca stii ca din punct de vedere mecanic nu banuiesti nimic (defectiuni etc).

Bafta!

Avatar utilizator
cryacc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 25, 2009 8:26 am
Contact:

Mesaj de cryacc » Joi Ian 06, 2011 5:23 pm

AM o intrebare "puiule" : de unde sti u ca ai consum de 10-10.5 ? ( consumul de pe bord nu este concludent)..

-umplerea la maxim a rezervorului ... nici aia nu e ff concludent.. vezi ca mai intra ceva daca mai insisti + intr-o dimineata e mai frig ..iar in alta mai cald.....
-ar trebuis a mergi pina te semnalizeaza ca se termian benzina si apoi sa faci iar plinul.. dar cind primesti semnalul...ai benzinarie in apropiere sa faci pe loc plinul??


PS: nici un colt nu seamana cu celalt ( precum si oamenii )
- apropo a venit iarna si nu imi mia porneste la prima cheie ( troncane de numa ) ) la a doua cheie o ia fara probleme.. ( si nu mia troncane )..care a mai patit..??

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori