Discuri De Frina
Am fost azi la revizie cu coltul. Are 40k km. Din cei 7 mil cit ar fi costat, am ajuns sa dau 17 mil. De ce ?
Simplu !
Revizia cca 7 mil.
Stergatoare 1.7 mil.
Geometrie 2.2 mil. ( o cer eu la fiecare revizie )
Placute de frina 1.7 mil.
Discuri frina fata 3.7 mil.
Cum dracu sa se duca discurile de frina la 40k km ? Mai ales ca nu a mers nimeni sportiv cu masina asta. Pur si simplu mers normal. Basca ca foarte mult pe afara. Am ramas prost cind am fost anuntat. Nu se poate asa ceva.
Sint eu prost sau pur si simplu masina asta a fost facuta din carton ? Sint pur si simplu interzis. Nu-mi vine sa cred.
Tocmai ce am vorbit cu taica-meu si mi-a zis ca el a schimbat cam la 100k km discurile. La Santa Fe. Si el merge tare si rupe masina.
Si dupa ce le-au schimbat mi se factureaza si stand frina. Personal nu as factura asa ceva, pentru ca teoretic ar trebui sa intre in manopera si pretul pieselor. Daca vin eu sa fac testul fara a schimba, atunci da. Dar na, nu mai comentez la asta, cita veme e vorba de siguranta nevestei.
Vreau sa bagam reclamatii la Mitsubishi Europe cit incape. Se baga cineva sa faca ? Stiti si o alta adresa in afara de info@mitsubishi-motors-euro.com ?
Pentru ca nu e normal sa te sparga in halul asta. Nu e vorba de bani, ca nu mor daca dau 4 mil pe niste discuri, e vorba ca as da si 15 mil, numai sa ma tina dracului 100k km.
ps: la service mi s-a explicat frumos de ce trebuie schimbate si in general au fost foarte ok. Deci nu ma iau de ei.
Simplu !
Revizia cca 7 mil.
Stergatoare 1.7 mil.
Geometrie 2.2 mil. ( o cer eu la fiecare revizie )
Placute de frina 1.7 mil.
Discuri frina fata 3.7 mil.
Cum dracu sa se duca discurile de frina la 40k km ? Mai ales ca nu a mers nimeni sportiv cu masina asta. Pur si simplu mers normal. Basca ca foarte mult pe afara. Am ramas prost cind am fost anuntat. Nu se poate asa ceva.
Sint eu prost sau pur si simplu masina asta a fost facuta din carton ? Sint pur si simplu interzis. Nu-mi vine sa cred.
Tocmai ce am vorbit cu taica-meu si mi-a zis ca el a schimbat cam la 100k km discurile. La Santa Fe. Si el merge tare si rupe masina.
Si dupa ce le-au schimbat mi se factureaza si stand frina. Personal nu as factura asa ceva, pentru ca teoretic ar trebui sa intre in manopera si pretul pieselor. Daca vin eu sa fac testul fara a schimba, atunci da. Dar na, nu mai comentez la asta, cita veme e vorba de siguranta nevestei.
Vreau sa bagam reclamatii la Mitsubishi Europe cit incape. Se baga cineva sa faca ? Stiti si o alta adresa in afara de info@mitsubishi-motors-euro.com ?
Pentru ca nu e normal sa te sparga in halul asta. Nu e vorba de bani, ca nu mor daca dau 4 mil pe niste discuri, e vorba ca as da si 15 mil, numai sa ma tina dracului 100k km.
ps: la service mi s-a explicat frumos de ce trebuie schimbate si in general au fost foarte ok. Deci nu ma iau de ei.
- pascal_mihai_marian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 20, 2008 6:40 pm
Din ce stiu, placutele si discurile originale sunt TRW.
Placutele TRW originale sunt facute dintr-un material destul de dur, asa ca ele cam "mananca" din disc.
Sunt pe piata si placute sa zicem mai "moi" care protejeaza discul, insa dezavantajul e ca lasa praf si se rod ele primele.
Daca nu sunt de calitate, la frane dese praful ala se incinge si iese fum.
Si eu am 60Km cu masina (vreo jumatate cu placutele originale si restul cu placute mai moi mintex). Si la mine discurile sunt la limita.
Deci sucs...insa marea lor calitate e ca nu s-au ovalizat pana acum.
Placutele TRW originale sunt facute dintr-un material destul de dur, asa ca ele cam "mananca" din disc.
Sunt pe piata si placute sa zicem mai "moi" care protejeaza discul, insa dezavantajul e ca lasa praf si se rod ele primele.
Daca nu sunt de calitate, la frane dese praful ala se incinge si iese fum.
Si eu am 60Km cu masina (vreo jumatate cu placutele originale si restul cu placute mai moi mintex). Si la mine discurile sunt la limita.
Deci sucs...insa marea lor calitate e ca nu s-au ovalizat pana acum.
mitsubishi in general au problema asta. impacati-va cu gandul. inainte de a schimba discurile asigurati-va ca nu aveti alte probleme cu articulatiile care sa le influenteze.
daca va uitati pe forum cele mai mari probleme sunt la lancer clasic. eu am schimbat 3 randuri de discuri in 10k-15k km, iar cele originale rectificate de doua ori: la 2000 si 20000 km.
deci se poate si mai rau.
daca va uitati pe forum cele mai mari probleme sunt la lancer clasic. eu am schimbat 3 randuri de discuri in 10k-15k km, iar cele originale rectificate de doua ori: la 2000 si 20000 km.
deci se poate si mai rau.
Flatblade mare - 25 ron
Flatblade mic - 15 ron
Cu "reducere" de bazar, 30 de lei amandoua. Daca nu sterg bine, se schimba, dar nu mi s-a intamplat asta, si rezista minim 2 ani. Si sunt 100% ca stergatoarele nu afecteaza garantia.
Si cu 15 milioane cum ziceai ca ai da sa te tina discurile, cumpara-ti niste EBC ventilate, si placute greenstuff ca pe acolo iesi. Rezista si mult si franeaza mai bine.
Tl;DR - jecmaneala ca la reprezentantele mitsubishi n-am vazut la nimeni. Ce e drept si la toyota bagau lichid de parbriz si taxau un 80 de ron acolo... pana nu le-am zis sa stea potoliti ca imi bag eu singur.
Flatblade mic - 15 ron
Cu "reducere" de bazar, 30 de lei amandoua. Daca nu sterg bine, se schimba, dar nu mi s-a intamplat asta, si rezista minim 2 ani. Si sunt 100% ca stergatoarele nu afecteaza garantia.
Si cu 15 milioane cum ziceai ca ai da sa te tina discurile, cumpara-ti niste EBC ventilate, si placute greenstuff ca pe acolo iesi. Rezista si mult si franeaza mai bine.
Tl;DR - jecmaneala ca la reprezentantele mitsubishi n-am vazut la nimeni. Ce e drept si la toyota bagau lichid de parbriz si taxau un 80 de ron acolo... pana nu le-am zis sa stea potoliti ca imi bag eu singur.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 62 vizitatori