Roata De Rezerva Mitsubishi Colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
robert28
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 08, 2011 7:37 pm

Mesaj de robert28 » Mar Mar 08, 2011 7:44 pm

Buna ziua,

Detin un Mitsubishi Colt New, doresc sa achizitionez si o roata de rezerva. Vreau sa imi spuneti daca pot sa pun in locul respectiv pt roata de rezerva si o roata normala. Am auzit pana acum mai multe pareri, cum ca incape acolo doar roata de rezerva subtire.
Ar incapea si o roata normala insa polita aceea din portbagaj nu ar mai sta cum trebuie. Ca marime este in regula, insa latimea anvelopei este ceva mai mare la o roata normala.
Spuneti-mi ce sa fac in cazul de fata, sa iau o roata subtire direct de la Mitsu?

Avatar utilizator
LaurB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 14, 2008 10:44 am

Mesaj de LaurB » Mar Mar 08, 2011 10:20 pm

Depine ce fel de roti ai acum... Daca ai de 15'', cauta o janta de 14/15 si pune un cauciuc (pot fi si sh) cat mai ingust in latime (155 sau 165), dar care per total sa dea cat de cat de cat egal diametrul total al rotii ce e pe masina ... Zic ca poate fi si sh, pentru ca rezerva s-ar putea sa nu o utilizezi vreodata, ca in cazul meu Acum depinde si de pretul total, ca daca ajungi la pretul unei rezerve luata de la reprezentatnta, nu se merita sa pierzi timpul cu cautatul si potrivitul.
Cati mai multi km fara probleme.

Avatar utilizator
medevac106
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 06, 2009 9:28 pm

Mesaj de medevac106 » Mie Mar 09, 2011 12:17 pm

sigur o roata de dimensiuni normale nu incape! mai ales daca ai 205/45r16... roata mica de la mitzu se potriveste bine si are si suport de cric, corba... si ca sa fiu cinstit nici nu mi se pare foarte scumpa...
iar ca sa stai cu o roata in portbagaj... si asa nu e cine stie ce spatiu. ca sa nu mai vorbim de estetica si de murdarie.

eu unul nu am folosit-o niciodata... in vreo 5 ani... da si daca o faci lata o data... noaptea, pe ploaie, si cine stie in ce vagauna...

acum tu decizi... banii tai, gustul tau..

Avatar utilizator
adisonn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 26, 2010 10:12 am

Mesaj de adisonn » Vin Mar 11, 2011 1:09 pm

eu cred ca 600 roni cat s a facut kit-ul cu roata de rezerva la mitsubishi e destul de mult

parerea mea este sa folosesti o roata normala in portbagaj,pt ca intra fara probleme daca scoti scartietoarea aia unde ar veni normal roata subtire

am avut un new colt ca al tau.l am vandut in urma cu 2 luni.aveam roti de vara din fabrica pe 15.dimensiunea 195/50/r15.si inca un set de roti de iarna 175/65/r14.
Toata iarna am tinut o roata de vara in portbagaj,si nu m-a incurcat cu nimic,a intrat perfect acolo,si daca tineam masina,vara puneam o roata de iarna acolo.Parerea mea este ca decat sa dai 600 roni pe kit-ul acela(atat s a facut,costa undeva in jurul la 480 roni,dar s a scumpit pana la 600),mai bine iti cumperi un set de roti de iarna.eu le am gasit pe un forum cu 700-800 roni,complete jante tabla+anvelope,si iesi mult mai avantajos,ramai cu 4 roti de iarna,nu cu o roata subtire de rezerva.

p.s regret ca am vandut masina,o masina exceptionala,am vandut-o cu inca 2 ani garnatie si 15000 km pe bord... nu mai zic nimic ca ma apuca nostalgia:d

Avatar utilizator
medevac106
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 06, 2009 9:28 pm

Mesaj de medevac106 » Vin Mar 11, 2011 2:28 pm

corect.

daca s-a scumpit asa de mult ... te mai gandesti. eu am luat-o cu tot cu vreo 400 de lei.

ce te faci insa daca masina are roti 205/45r16? ca o roata d-aia nu intra nici batuta... e desteapta chestia cu anvelopele de iarna pe care le folosesti si ca rezerva. dar iarna cum procedezi?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Mar 12, 2011 1:47 pm

QUOTE (medevac106 @ Mar 11 2011, 02:28 PM) ce te faci insa daca masina are roti 205/45r16? ca o roata d-aia nu intra nici batuta... e desteapta chestia cu anvelopele de iarna pe care le folosesti si ca rezerva. dar iarna cum procedezi?
Soluta e fie sa iei o janta si o anvelopa mai mica, care sa incapa in spatiul din portbagaj sau rezerva disponibila la dealer. Evident, vor fi alte dimensiuni, insa in principiu rezerva se utilizeaza pentru a putea ajunge la cea mai apropiata vulcanizare.

Avatar utilizator
robert28
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 08, 2011 7:37 pm

Mesaj de robert28 » Sâm Mar 12, 2011 2:01 pm

Am inteles si cu siguranta voi gasi ceva, va multumesc pt sfaturile voastre. Voi lua o anvelopa mai ingusta
O noua intrebare ar fi, in legatura cu cricul pe Mitsubishi Colt ce pot sa fac? De unde il pot achizitiona la un pret mai in regula?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Mar 12, 2011 2:04 pm

Vinde Gekados, parca, un cric.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=5336

Avatar utilizator
adisonn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 26, 2010 10:12 am

Mesaj de adisonn » Lun Mar 14, 2011 9:46 am

QUOTE (medevac106 @ Mar 11 2011, 02:28 PM) corect.

daca s-a scumpit asa de mult ... te mai gandesti. eu am luat-o cu tot cu vreo 400 de lei.

ce te faci insa daca masina are roti 205/45r16? ca o roata d-aia nu intra nici batuta... e desteapta chestia cu anvelopele de iarna pe care le folosesti si ca rezerva. dar iarna cum procedezi?


poi toata iarna am mers cu o roata de vara in portbagaj,si vara acum procedam tot asa,puneam o roata de iarna acolo..

Avatar utilizator
andreimp3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 30, 2010 10:00 am

Mesaj de andreimp3 » Lun Iul 04, 2011 6:14 pm

am si eu o intrebare...
am kit-ul de reparatii roti pe care nu il folosesc
am o roata de dimensiuni normale pe 15" din aliaj cu cauciuc all season pe care o folosesc momentan si folosesc un cric de la o dacie 1310
am auzit ca jantele de pe tico se potrivesc pe colt si se potrivesc si in spatiul destinat rezervei de la colt... este adevarat?
ce altfel de janta slim, defapt de la ce alta masina as putea sa imi achizitionez o janta slim chiar daca nu se potriveste perfect, dar macar sa ma tina in jur de 100km pana la prima vulcanizare de exemplu... si ce sistem de prindere trebuie sa folosesc?
cineva mi-a recomandat sa imi cumpar o janta de matiz care cica ar intra perfect in spatiul acela, si la prinderea in prezoane sa folosesc niste piulite clasice... adica omul se referea ca piulitele de la prezoanele mele de exemplu au capatul din exterior plin si el vroia sa zica sa folosesc o piulita care sa o pot pune pe prezon si sa stranga bine roata chiar daca prezonul mai iese putin prin piulita... si mi-a mai spus ca este cel mai ok ca si pret pentru ca roata de matiz se potriveste perfect in spatiu ala, dar nu stiu sigur... e si mai ieftina... gasesti si multe... eventual in caz de pana pe o roata de directie muti una de pe spate pe directie si cea de matiz pe spate... chiar nu stiu ce sa mai fac cu saracia aia de roata de rezerva... de cand am cumparat coltul au tot cautat roata si nu am gasit...
deci repet
ce alte roti de la alte modele auto pot folosi pentru colt chiar daca nu se potrivesc ok, dar sa ma tina pe o distanta scurta?
sau daca merge sa pun roata de tico/matiz... si sa imi explicati si chestia cu piulitele la prezoane

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori