Scartait Puternic

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mie Mar 16, 2011 3:20 pm

Fuck! Scuze, dar trebuia s-o spun pt ca nu m-am putut abtine...merci de poze laur, dar tocmai ce am platit amortizorul acum vreo 2 ore si am programare maine la mester sa mi-l schimbe...poate reusesc sa il dau inapoi daca nici nu il montez pe masina macar...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Mar 16, 2011 3:37 pm

Casa nu dai banii pe amortizor degeaba eu it sugerez sa te apesi pe coltul din fata care scartie si sa faci balans iar cineva sa asculte scartaitul si sa localizeze exact locul de provienenta al acetuia.

Avatar utilizator
LaurB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 14, 2008 10:44 am

Mesaj de LaurB » Mie Mar 16, 2011 6:06 pm

Imi pare rau ca nu am citit mai devreme forumul si ai apucat sa iei amoritzorul.

La mine operatia a durat cam 2 ore de lucru la ambele roti.
Bine, nenea se pricepea (la reprezentanta), plus ca a folosit o cheie pneumatica (mai vezi de asta pe la serviceurile de roti) si a desfacut destul de usor toate suruburile.
Cel mai greu a fost surubul din capul amortizorului, pentru ca se misca odata cu axul acestuia.

O sa ziceti ca sunt nebun de am mers la reprezentanta, ... am prins o promotie la piese si manopera si, nestiind care e treaba, nu am vrut sa ma complic sa curat ce era pe acolo. Acum stiu cum e...si stiu ce am de facut pe viitor.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Vin Mar 18, 2011 5:12 pm

Merci de info! Revin cu rezolvarea puţin mai t?rziu pt că am fost prins zilele acestea. A fost scos amortizorul, curăţat totul pe acolo şi uns rulmentul de la flansa, ?nsă ?n momentul ?n care a apăsat de c?teva ori pe el nea mecanicu, ?n momentul ?n care revenea, spre sf?rşitul cursei se auzea un "barait/uruit" cam la 2 din 3 apăsări, iar dacă trăgea de el ?n succesiuni rapide, ca şi cum ar fi jucat pe denivelari, scoatea un scartait foarte asemănător cu cel ce se auzea din maşină. Cert e că de ieri nu mai face nici un zgomot... Acum sper să nu aibă legătură cu umezeala din aer, etc. Vă mai ţin la curent cu evoluţia, după ce da caldura şi praful din nou. Oricum...orice s-ar strica la suspensie, avem guvernanti cărora să le mulţumim şi să le uram multă sănătate pt taxele de drum pe care le plătim de c?te 2-3 ori degeaba. :@

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Mar 19, 2011 2:56 am

Deci pana la urma ai schimbat amortizorul sau a ramas cel vechi si doar ai curatat totul in jurul flansei?

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Sâm Mar 19, 2011 5:07 am

Schimbat amortizorul...

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Vin Mar 25, 2011 10:24 am

salut,
problema cu scartaitul o am si eu si se manifesta numai la rece si numai 2, 3 km pana se incalzesc articulatiile .
trebuie desfacut amortizorul si curatat acolo unde se prinde , deasemenea si uns.
acolo intra tot felul de mizerii si slabesc gresarea.
eu am invatat sa nu mai bag in seama asta.

Avatar utilizator
baghera_gl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 08, 2009 1:16 pm

Mesaj de baghera_gl » Vin Apr 15, 2011 9:34 pm

Va salut!

Eu sunt ala de am umplut "de glorie" coltul de la primii 5000 km. Acum are 19700. Pe partea stanga, la denivelari bate si zdrangane, iar pe dreapta de vreo 2 zile scartaie si mai si bate..si mor ca m-am saturat pana peste cap. Bordul scartaie din toate incheieturile, cred ca singurul lucru la masina asta imi place motorul. Pana acum am avut 3 masini, asta e a 4 a, insa niciuna nu m-a necajit ca asta. M-am saturat sa tot bat drumul la service (Mitsubishi) si sa mi se spuna ca "asa fac toate", ca e o masina doar de "11.000 de euro si ca trebuia sa-mi iau lancer" si sa plec fara sa repar nimic. Am avut albea, in 110.000 km nu i-am schimbat nimic la partea de rulare sau la motor, si am facut km aia in 3 ani, asta dupa 20.000 trebuie sa stau sa o ascult si mai rau este ca nu descopar de unde vine zgomotul.
mentionez ca bucsele la bara de torsiune le-am schimbat la 9000 km. Si eu tind sa cred ca zgomotul vine de la flansele din capul amortizoarelor, insa va intreb: Credeti ca mai poate fi si din alta parte??

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Apr 24, 2011 6:41 pm

Eu am aproape 60.000 cu masina. Saptamana trecuta am urcat-o pe elevator sa verific articulatiile pentru ca ma pregatesc de revizie. Bucsile sunt ok, nu trebuie schimbat nimic la capitolul asta, iar masina nu a fost menajata, drumurile din Iasi sunt cel putin praf si de cel putin 20.000 de km am si arcuri sport.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori