Ulei Cutie De Viteze

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
ATM
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Dum Feb 13, 2011 11:50 am

Mesaj de ATM » Mie Apr 02, 2014 12:21 am

QUOTE Eu am schimbat iarna asta uleiul din cutie pentru ca am fost nevoit. Am pus Castrol

Aceeasi treaba si la mine, pus Castrol Syntrans 75W90 GL4. Dar agata la schimbari, fir-ar al naibii, si mai ales cand se incalzeste. Efectiv simti in maneta toate sincroanele alea...

Avatar utilizator
yocozoro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 17, 2012 8:48 pm

Mesaj de yocozoro » Dum Apr 06, 2014 8:53 pm

mobil 1 shc 75w-90 a incercat cineva sau o sa fiu eu primul ???

Avatar utilizator
fenom
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 16, 2012 1:45 pm

Mesaj de fenom » Vin Apr 11, 2014 8:48 am

Vreau sa schimb si eu uleiul din cutie pentru ca intra mai de greu in treapta 2. Mi-a facut probleme iarna, la rece pana cand se incalzea si am crezut ca este normal dar se pare ca si acum in luna Aprilie cand este cald afara imi face figuri pana se incalzeste. (dupa ce se incalzeste ,functioneaza bine dar nu foarte bine) Nu se aude niciun zgomot fier pe fier dar trebuie sa aplic ceva forta ca sa schimb treapta. Cateodata dupa treapta 1 schimb treapta 3 ca sa nu o fortez. ( ma refer la vale sau pe loc drept)

Am sunat la reprezentanta in iasi sa comand uleiul si m-am linistit cand mi-au cerut 180 lei pe litru, 360 lei pentru 2 litri.( am intrebat de 2 ori) Nu vreau sa ma risc si sa-i pun ulei obisnuit, pe care il gasesc la orice magazin de piese auto dar mi se pare un pret exagerat 180 lei litrul.
Am vazut pe acest topic ca pretul pentru 1 litru este de 40 lei... Este o diferenta enorma in comparatie cu cel original.
Sa fie si diferenta de calitate intre cele doua atat de mare ?

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 73
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Vin Apr 11, 2014 7:23 pm

Nu e diferenta asa mare. Eu cel mai scump ulei de cutie aftermarket l-am vazut cam la 90-100 lei / litru. Pretul pe care il cer ei mi se pare exagerat.

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 73
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Sâm Apr 12, 2014 7:13 pm

QUOTE (ATM @ Apr 2 2014, 12:21 AM) Aceeasi treaba si la mine, pus Castrol Syntrans 75W90 GL4. Dar agata la schimbari, fir-ar al naibii, si mai ales cand se incalzeste. Efectiv simti in maneta toate sincroanele alea...
Zilele astea am studiat problema mai in amanunt. Se pare ca problema e certificarea API. Majoritatea uleiurilor de cutie de pe piata se incadreaza in normele API GL-5 sau variatiuni gen API GL-4/GL-5, API GL 4+ (vezi Castrol de care am luat eu si tu). Cutia de Colt are nevoie de API GL-4 care are in componenta substante care nu corodeaza metalele galbene si nu creeaza o presiune asa mare pe sincroanele din cutie. Din cercetarile mele sunt foarte putine firme care mai produc ulei de cutie 75w-90 GL-4 "pur", sa zic asa. Castrol, Mobil, Eneos, Motul etc. toate fac ulei 75w-90 API GL-5 sau variatiuni, dar nu 75w-90 API GL-4.

Suparat ca nu gasesc exact ceea ce vreau am dat o cautare pe net si am descoperit ceva firme americane care produc ulei 75w-90 etichetat doar GL-4. Valvoline, Redline, Penzoil... Mai jos am pus ceva exemple:
http://www.arizonamotors.ro/product/802 ... 90-1l.html
http://www.ulei-sua.com/ulei-transmisie ... 46-ml.html

Tot din cautarile mele am ajuns la concluzia ca ar fi bun si uleiul Febi no. 21829 http://www.amazon.com/Febi-Bilstein-Gea ... B0081FPCK4 Acesta din urma cred ca se gaseste mai usor, deoarece eu lucrez la o firma care distribuie acest tip de ulei. Asadar eu voi incerca una dintre variantele de mai sus cat mai curand posibil deoarece nu-mi place cum se misca cutia.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Dum Apr 13, 2014 9:37 am

Să ne spui şi nouă rezultatul.

Avatar utilizator
yocozoro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 17, 2012 8:48 pm

Mesaj de yocozoro » Mar Apr 15, 2014 9:11 pm

Eu nu inteleg de ce cu uleiul de fabrica merge prost ??!!?? greoi , in comparatie un Vw schimba singur vitezele fata de Colt
adica aia-s tampiti si baga ulei de kkt.!?!?

poate o ajuta un tratament cu rumegus , multa forja si remat, sidex galati

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Apr 16, 2014 9:50 am

Ontopic - pe mine nu prea mă deranjează mică problemă a cutiei, m-am obişnuit repede cu ea. Problema apare la revanzare

Offtopic - sunetul de la ambreaj e de la rulmentul de la placa de presiune, a schimbat un amic si a dispărut.

Avatar utilizator
croko
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 21, 2012 10:57 pm

Mesaj de croko » Mie Mai 07, 2014 9:29 am

am si eu o curiozitate: in manualul pentru Outlander scrie ca se foloseste la cutie ulei Dynaqueen 75W80 api gl3, care bineinteles ca se gaseste numai la reprezentanta. Pot sa il inlocuiesc cu Mobil 75W80 GL3/4?
Link specificatii

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 73
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Mie Mai 07, 2014 6:31 pm

@croko Parerea mea ... Cauta ulei 75W-80 GL3 ... pe care sa scrie doar GL3, daca aia trebuie. Nu conteaza marca, doar sa nu fie GL3/GL4 sau GL3+ sau alte combinatii.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori