Filtru De Ulei Pt Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
eugenucu
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 02, 2008 11:46 am

Mesaj de eugenucu » Dum Iun 05, 2011 2:51 pm

Buna ziua! ce marca de filtru de ulei folositi pt colt cz3 1.5?.....acesta trebuie sau nu trebuie sa aiba supapa de suprapresiune?..........daca are supapa, mai funtioneaza MIVEC-ul?

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Dum Iun 05, 2011 4:04 pm

http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?Ti ... tru%20ulei
Nu imi dau seama care e legatura dintre filtrul de ulei si mivec...

Avatar utilizator
eugenucu
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 02, 2008 11:46 am

Mesaj de eugenucu » Lun Iun 06, 2011 10:05 pm

sistemul de manegement al timpului de deschidere al supapelor este hidraulic (actionat de uleiul de ungere) sau electric (controlat de calculatorul de bord)?

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mar Iun 07, 2011 2:00 pm

Mitsubishi Inteligent Valve-timing Electronic Control

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Iun 07, 2011 2:11 pm

Comanda e data electronic, dar fizic stiam ca e hidraulic actionat. E o intrebare interesanta, dar nu e valida. Iti dai seama ca s-au gandit la asta inginerii. Eu folosesc numai filtre after market (si care au diferite presiuni de deschidere pt supapa de bypass), si simt CLAR schimbul.

Avatar utilizator
eugenucu
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 02, 2008 11:46 am

Mesaj de eugenucu » Mie Iun 08, 2011 10:44 pm

Am pus aceasta intrebare, deoarece la un moment dat nu am mai fost sa fac schimbul de ulei intr-un service Mitsubishi, comandind filtrul de ulei la service-ul unde am si schimbat uleiul de motor. Binenteles ca au luat datele masinii si mi-au adus (cel putin asa au afirmat) un filtru de ulei conform prescriptiilor. Ei bine, dupa interventie nu am mai simtit acel svicnet, acel sunet caracteristic pe care il producea intrarea in fuctiune a MIVEC-ului, de dupa 2800 rot/min. Astfel pentru ca singurul lucru pe care l-am schimbat nu este decit filtrul, ma gindesc ca aici ar putea fi problema! Acum se apropie din nou schimbarea uleiului din motor si as vrea sa stiu daca folositi un anume tip de filtru sau poate ca problema e in alta parte? Oricum, va multumesc tuturor celor care au participat sau vor mai participa la discutie!

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Joi Iun 09, 2011 10:15 am

Eu am luat de la nipparts pt evo 9... teoretic e la fel. N-am simtit nimic in legatura cu mivecul.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Iun 09, 2011 10:19 am

MIVEC-ul nu intra dupa 3200 sau 3400?

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Joi Iun 09, 2011 6:41 pm

din diagramele putere/cuplu date prin prospecte, comutarea apare pe la 3500 rpm

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori