motoare la colt
Sorry!"DRIVE BY AIR"...Am facut o faza de genu cu "clima bizonica".Nah...mai gresim.Intr-adevar este o mica intarziere la acceleratie,dar cica sistemul asta duce la o economie de combustibil si un raspuns mai promt al motorului.De ce mai promt?Pai cred ca vi s-a intamplat cu alte masini ca atunci cand le iei de ex. in treapta a 2-a de la 1000rpm cu acceleratia la maxim sa se "inece".Si ii dadeam un pic drumul la acceleratie si reacceleram din nou.E,cica cu DRIVE "BY AIR" asta n-ar mai avea mica asta problema...iar eu chiar simt ca se duce bine masina chiar de la turatie max cu acceleratia la maxim.Iar cu schimbatorul pe cablu,asa este la aveo de 1.2.Daca aveti okzia sa conduceti aveo 1.2 si 1.4 o sa simtiti diferenta.Intra mai ok la 1.2 pe cablu.Problema e in treapta 1 ca,cam agata.
Iata ce am "descoperit" pe un site: The Colt comes with four engine choices, three petrol a 1.1 litre, 1.3 litre and 1.5 litre developed by Mitsubishi and built at MDC Powerplant in Germany. The 1.5 DI-D diesel engine developed by Daimler Chrysler and built for Mitsubishi at DC’s Untert?rkheim factory in Stuttgart, Germany.
si pentru cine este mai curios: http://media.mitsubishi-motors.com/pres ... il985.html si/sau http://www.mdc-power.de/index_e.html
si pentru cine este mai curios: http://media.mitsubishi-motors.com/pres ... il985.html si/sau http://www.mdc-power.de/index_e.html
Din ceea ce am gasit eu pe net se pot scoate maxim 90 cp din motorul de 1.1. Dar cum romania e invadata de vw si alte alea nemtesti, cam greu sau imposibil de gasit pe cineva care sa faca si la micile japoneze.Despre filtru iti pot spune ca l-am demontat eu pe al meu si motorul trage ceva mai bine iar ca zgomot de la 5000 in sus scoate un sunet ciudat dar super misto.Poti proba si tu,nu te costa nik si e foarte simplu.Cred ca mai de graba poti monta o toba de esapament de calitate buna pe ea,avand in vedere ca in romania este mult praf si filtrul KN nu stiu daca e la fel de bun ca unul de hartie cum se monteaza standard,mai ales ca intra mult praf si noroi in compartimentul motor pt ca nu avem scut.Sau,poti monta un KN de panel si trage la fel de bine ca aspiratia directa,poate mai bine pt ,ca cutia de filtru daca ai observat are o "conducta"care duce in fata masinii si care preia aer rece si mai "fortat" in timpul mersului decat un filtru care ar fi montat la motor liber si sa traga aer cald.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 66 vizitatori