motoare la colt
Creca de mine era vorba:) pai sa ma explic, e prima masina pe care o am, am facut un singur schimb de ulei si la recomandarea celor de la magazin am luat Mobil 1. Am ajuns pe forum unde am auzit diferite pareri legate de el de unde am tras concluzia ca sa cam "prostit" acu nu stiu ce sa zic ...
Masina papa ceva ulei da nu mult, adica pe la 7000 de km am mai bagat vreo 500 ml dar avand in vedere ca motorul e cam alergat .. nu ma mira.
Eu unu de asta am venit aici, sa invatz cat si ce se poate de la utilizatori de Mitsubishi, am vreo nelamurire intreb.. ma lamuresc... ok .. nu ma lamuresc .. ma duc la mecanic, sincer nu ma lasa buzunarul ca de cate ori intalnesc ceva ce nu pot explica la masina sa dau fuga la mecanic cu ea, asa ca "profit" si eu cat pot (cateodata cam mult) de forumul asta (adica de voi ... multumesc coobra si celor care m-au luminat nu de putine ori ) asa ca eu nu am nimic cu Mobil 1 ... doar citesc si pun in practica
Masina papa ceva ulei da nu mult, adica pe la 7000 de km am mai bagat vreo 500 ml dar avand in vedere ca motorul e cam alergat .. nu ma mira.
Eu unu de asta am venit aici, sa invatz cat si ce se poate de la utilizatori de Mitsubishi, am vreo nelamurire intreb.. ma lamuresc... ok .. nu ma lamuresc .. ma duc la mecanic, sincer nu ma lasa buzunarul ca de cate ori intalnesc ceva ce nu pot explica la masina sa dau fuga la mecanic cu ea, asa ca "profit" si eu cat pot (cateodata cam mult) de forumul asta (adica de voi ... multumesc coobra si celor care m-au luminat nu de putine ori ) asa ca eu nu am nimic cu Mobil 1 ... doar citesc si pun in practica
QUOTE (s0v3r3ign69 @ Mar 11 2010, 05:56 PM) Mereu am recomandat Mobil 1 pentru ca din cate am observat (cel putin la benzine) mereu il scoti curat din motor, lipeste la mana, si chiar daca ai motorul putin obosit nu papa!
Pai daca uleiul e curat, unde e pilitura? Nu ramane cam tot in baie sua motor? Asta nu e prea bine.
Nu am nimic cu Mobil, eu folosesc Castrol desi pana la urma orice ulei schimbat des e bun, vascozitatea sa o respecti , dar principiul mentionat de tine nu cred ca e sanatos.
Pai daca uleiul e curat, unde e pilitura? Nu ramane cam tot in baie sua motor? Asta nu e prea bine.
Nu am nimic cu Mobil, eu folosesc Castrol desi pana la urma orice ulei schimbat des e bun, vascozitatea sa o respecti , dar principiul mentionat de tine nu cred ca e sanatos.
Mai ce spuneti voi difera de ceea ce stiu eu. Eu sunt de parere ca nu ar trebui sa existe pilitura (piesele sa suporte uzuri cat mai mici prin frecare). Practic eu aici vad batalia pe uleiuri. Care ulei ne asigura lubrificarea perfecta? Eu nu spun ca-l scoteam perfect curat, dar daca vi se inegreste in cateva sute de km la benzina e cam grava treaba! Inseamna ca aveti la frecari pe acolo de va schimbati setul motor curand. La diesel fenomenul de inegrire rapida e normal.
Va mai puteti da seama de starea uleiului "a mano". Puneti pe degetele o picatura de ulei de pe joja si atingeti. Daca "lipeste" usor, inseamna ca inca are proprietati de lubrificare, daca e prea apos, atunci e pe duca si trebuie schimbat.
Asta e ceea ce stiu, daca gresesc, atunci... am fost prost informat.
Va mai puteti da seama de starea uleiului "a mano". Puneti pe degetele o picatura de ulei de pe joja si atingeti. Daca "lipeste" usor, inseamna ca inca are proprietati de lubrificare, daca e prea apos, atunci e pe duca si trebuie schimbat.
Asta e ceea ce stiu, daca gresesc, atunci... am fost prost informat.
Am auzit fel si fel de povesti despre uleiurile de motor care se vand in romania,in special despre castrol (pe care il pun si eu la mitsu) si despre mobil1.Ajungand luna trecuta pe la un magazin de piese auto am vazut pe viu cum testau un nou produs pe piata din romania,un ulei made in usa importat in europa de catre o firma din italia.In test puneau pe o masina care testa frecarea uleiul minune...bardahl se numeste...,si alte uleiuri.Dupa 2 zile m-am dus iarasi la magazin,dar de data asta sa imi testeze uleiul meu de la mitsu castrol magnatec 5w40 si uleiul de la dacia mea 1100,avia 5w30(un no-name luat din franta)
La test am avut o surpriza ffff mare....uleiul no name a rezistat pana la blocarea masinariei cam 10 secunde,castrol cam 15 secunde dar....cu daune duble fata de primul ulei iar uleiul bardahl cam 2 minute.Pe maneta aparatului am apasat eu personal cu mana.
Am fost convins de test si am cumparat la dacia 1100 3 litri de bardahl 10w40.Va pot spune ca unele zgomote care le avea motorul au disparut,motorul are un relantiu mai mare cu cel putin 100 rpm iar masina accelereaza mult mai usor si liniar....de parca am dat ceva kg jos din ea
Nu vreau sa fac reclama...nu vand eu acest produs...pot spune ca la mitsu chiar am fost multumit de castrol iar fratele meu are cu un aveo 100000km numai cu castrol dar....de ce sa nu incerc si altceva,mai ales ca pe forumurile din italia este scris numai de bine despre acest ulei.Am citit mai sus de valvoline...l-am testat ani in urma pe oltcit...foarte bun...nu stiu daca mai este la fel.
Acum va mai pot spune inca o povestioara scurta....bunicul meu a folosit din 1992 la dacia lui pana in prezent ulei lubrifin sau ce mai era pe atunci 20w40...ulei mult mai slab ca cele de astazi...iar in anul 2009 cand a dus masina la remat nu consuma deloc ulei....avea cu motorul facut peste 200000km.
Deci...oare cumparam numai numele(vazand ca un no-name e mai bun ca si castrol)?Putem pune si ulei mai ieftin in masina ca oricum merge(200000km)?Putem pune orice ulei in masina ca e bun(atata timp cat este api sm)?Eu o sa pun si la mitsu uleiul american 5w40 si o sa mai vin cu impresii.
Multe salutari!
La test am avut o surpriza ffff mare....uleiul no name a rezistat pana la blocarea masinariei cam 10 secunde,castrol cam 15 secunde dar....cu daune duble fata de primul ulei iar uleiul bardahl cam 2 minute.Pe maneta aparatului am apasat eu personal cu mana.
Am fost convins de test si am cumparat la dacia 1100 3 litri de bardahl 10w40.Va pot spune ca unele zgomote care le avea motorul au disparut,motorul are un relantiu mai mare cu cel putin 100 rpm iar masina accelereaza mult mai usor si liniar....de parca am dat ceva kg jos din ea
Nu vreau sa fac reclama...nu vand eu acest produs...pot spune ca la mitsu chiar am fost multumit de castrol iar fratele meu are cu un aveo 100000km numai cu castrol dar....de ce sa nu incerc si altceva,mai ales ca pe forumurile din italia este scris numai de bine despre acest ulei.Am citit mai sus de valvoline...l-am testat ani in urma pe oltcit...foarte bun...nu stiu daca mai este la fel.
Acum va mai pot spune inca o povestioara scurta....bunicul meu a folosit din 1992 la dacia lui pana in prezent ulei lubrifin sau ce mai era pe atunci 20w40...ulei mult mai slab ca cele de astazi...iar in anul 2009 cand a dus masina la remat nu consuma deloc ulei....avea cu motorul facut peste 200000km.
Deci...oare cumparam numai numele(vazand ca un no-name e mai bun ca si castrol)?Putem pune si ulei mai ieftin in masina ca oricum merge(200000km)?Putem pune orice ulei in masina ca e bun(atata timp cat este api sm)?Eu o sa pun si la mitsu uleiul american 5w40 si o sa mai vin cu impresii.
Multe salutari!
http://www.youtube.com/watch?v=vYlqekWcSUA
Asta este filmul la testul facut de mine
1.Ulei Avia 5w30
2.Ulei Castrol Magnatec 5w40
3.Ulei Bardahl 5w40
Asta este filmul la testul facut de mine
1.Ulei Avia 5w30
2.Ulei Castrol Magnatec 5w40
3.Ulei Bardahl 5w40
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 47 vizitatori