motoare la colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Joi Mar 26, 2009 6:38 pm

sa vezi la 6000 de ture ce frumos toarce mititica... si ce se duce....

Avatar utilizator
Shumu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 28, 2009 4:23 pm

Mesaj de Shumu » Mar Apr 28, 2009 4:39 pm

Salut!

Mi am luat si eu Noul COLT, 1.3 95 CP. Pachetul Intense Safety.
Am ramas surprins placut sa vad ca masina asigura cei 95 de caluti la 6000 rot/min.
Deci e clar ca trebuie condusa un pic mai turat fata de alte motoare europene .

Deocamdata masina este in rodaj, dar abia astept sa vad ce poate !

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Apr 28, 2009 5:29 pm

Salut,
sa il stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara incidente! Si eu tot 1.3-ul il am si sunt multumit de cum merge. Nici prea tare, nici prea incet. Ideal pentru oras, dar nici afara nu se lasa mai prejos daca o tii in treapta 5 cu 3.500 - 4.500 rpm... sau peste, depinde de preferinte si cojones.

Te asteptam cu un nou subiect si la Masina Mea si Jurnal de Bord.

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Joi Mar 11, 2010 6:07 am

Neatza, stiu ca e un topic vechi dar am si eu o intrebare.
Am coltu din 96 si am motor de 1.3 55kw 75 cp, dar pe motor scrie Mitsubishi, si am drive by "sarma"
Faza cu turatu e ca de ceva timp o turez destul de mult, pana sa ajung pe mitsu.ro si sa vad ce si cum eu schimbam pe la 2500 sau chiar 2000 de ture, deh am facut scoala pe un opel astra diesel si asa am fost invatat sa schimb. Treaba e ca daca o tin mai turata papa destula benzina, si am citit pe aici ca unora le merge bine pe la 5000 de ture ma gandeam sa o testez si eu dar ... e sanatos ? avand in vedere ca motoru e destul de vechi nu ma sperie consumu ca am de unde baga benzina mie frica sa nu stric ceva, nu sunt sofer experimentat si nu mi-au trecut multe masini pe mana ..
Deci, motoarele vechi merg pe acelasi sistem ca cele noi ? adica sus in ture

P.S. cu toate ca e motorul de 1.3 si o greutate de 925 de kile .. ma baga ceva in scaun nush de ce se plang unii ca nu sunt sprintene astea mai noi ..

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Mar 11, 2010 9:07 am

daca ai undelemnu' bun in motor si poate asigura ungere la temperaturi inalte ..... de ce sa nu poti.
asa mai scoti si tu calamina depusa pacolo.

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Joi Mar 11, 2010 9:22 am

am mobil1 10w40 ... mam intepat cand am facut schimbu de ulei nu stiam de faza cu turcia ... dar la urmatoru schimb bag altceva ... as incerca, castrol .. stie cineva ceva de el ?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Mar 11, 2010 9:24 am

cati km ai?
poti incerca un valvoline maxlife daca ai in jur de 100.000km
eu am avut la bmw si am fost multumit.

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Joi Mar 11, 2010 9:25 am

am 134000

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Mar 11, 2010 5:56 pm

Mai oameni buni ce aveti cu Mobil 1? Din experienta mea, a fost cel mai "jmechero" ulei folosit vreodata!
Mereu am recomandat Mobil 1 pentru ca din cate am observat (cel putin la benzine) mereu il scoti curat din motor, lipeste la mana, si chiar daca ai motorul putin obosit nu papa!
Cand aveam Fiat Punto, am incercat mai multe combinatii de uleiuri in el. Initial m-am incapatanat sa pun Selenia, ca de.... e facut pentru Fiat. Aiurea, scadea pe joja vazand cu ochii. Am pus Castrol, am pus Aral si am pus si Mobil 1. Ultimul, si-a meritat fiecare leut.
Nu cred ca sunt subiectiv deloc, nu stiu ce aditivi contine, unde e facut si cum, dar cert e ca mie mi-a dovedit ca e bun. In Colt tot Mobil 1 am.
Daca e facut in Turcia ce? Credeti ca daca ar fi facut in SUA ar fi reteta mai buna sau cum?
Majoritatea (as putea sa ma risc sa zic toate, dar nu o fac) produselor sunt lucrate in LOHN si e bine ca e asa, pentru ca astfel, ne parvin si noua tot felul de produse la preturi acceptabile.
Salariile sunt mai mici in unele tari si astfel scazand preturile de productie, pretul de vanzare poate fi si el mai mic.

Eu tot ce am avut a fost made in ALTA TARA decat cea de origine, si slava cerului ca nu mi-a cauzat cosmaruri.
Noua ordine mondiala dragi colegi, obisnuiti-va cu asta!

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Mar 11, 2010 6:20 pm

dar eu nu am zis ca nu e bun mobil.
am zis ca am folosit valvoline si am fost multumit.
si motul e un ulei f bun, dar e si mai scump.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori