Prezoane Colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Mar Oct 04, 2011 4:38 pm

Salut ! Se face ca nevasta a facut o mica pana. Si avea roata stinga fata cam dezumflata. O umflu la presiunea normala si ii zic sa treaca pe la o vulcanizare.
Acolo desteptul forteaza atit de tare un prezon ca-l rupe. De ce se rupe chiar asa un prezon nu pot intelege. Insa stiu ca se mai intimpla.
Masina la service, schimbat prezon. 150 lei.
Le-a spus sa verifice si restul prezoanelor sa fie ok. Concluzia ?
Pe dreapta fata suruburile se invirt in gol si nu pot fi desfacute. Prin urmare daca face pana pe roata aia, aia e. Ramine asa.
Cost: 1400 lei fuzeta cu prezoane.
Cost alternativ: 700 lei doar prezoanele si ceva mici modificari/refacere filet probabil.

Cind mi-au spus la telefon ce problema e si solutia plus costurile am zis ca mor de inima. Abia fusesem la revizie si a fost undeva pe la 700 si ceva de lei.
Acum trebuie sa mai scot din buzunar cel putin pe atit ca sa inlocuiasca patru prezoane. Ca la cit de rezistente sint, cumpar dracului o teava filetata din magazin si aia e.

Ce o fi cu masina asta nu pot sa-mi dau seama. sincer !
Pentru orice rahat, scoate o caruta de bani. Si cind zic orice rahat, frate chiar orice. Masina e sensibila pina la ultimul surub.
Pompa de frina/vacuum picat, ambreiaj schimbat, brat fata, iar probleme cu ambreiaj/cutie, becuri care se ard non-stop ( faza scurta ), discuri de frina care tin 40k km ( tin placutele mai mult de atit ), la orice rahat de accident minor se indoaie juma de masina. Si aici tin sa precizez ca puntea spate a fost schimbata din cauza unei busituri in spate colt stinga. Nu cine stie ce, insa nu a prins teava groasa din spate si a intrat direct in aripa pina in roata.
Sigur am mai uitat cite ceva. Sigur !

Asta a pus capac. Mitsubishi suge grav de tot la calitate si servicii. O sa-mi retrag parerea cind isi imi vor oferi reparatia gratuita si ceva in plus. Pina atunci, din partea mea, fara suparare, nu o sa mai recomand nimanui vro masina mitsu. Pentru ca sint proaste.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Oct 04, 2011 6:06 pm

Pai daca la service-ul de roti iti strang aia cu pistolul pneumatic setat pt camioane? Prezoanele se strang la mana cat poti fara sa fortezi deloc, si apoi cu cheia dinamometrica la specificatiile date de producator.

Am auzit la multe masini sa se rupa prezoane, nu numai la mitsubishi deci nu e o problema cu masina, ci cu maimutele care forteaza cu pistolul pana iti rupe un prezon sau iti ovalizeaza discurile.

Avatar utilizator
Razvan.M
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 06, 2011 9:20 am

Mesaj de Razvan.M » Vin Noi 04, 2011 12:55 pm

Avand in vedere ca mi-am schimbat personal si de unul singur butucul pe fata pot spune urmatoarele:
Prezoanele se afla pe butuc si nu pe fuzeta. Fuzeta costa o caruta de bani dar cum am zis si inainte, nu trebuie schimbata! Butucul pt fata SKF m-a costat 450 lei+transport. Iar cel pe spate e si mai ieftin! Asa ca te sfatuiesc calduros sa cauti mai ieftin pt ca se poate.
Recunosc faptul ca pretul unui butuc a pornit undeva de la un 700 de lei dar am cautat si intr-o luna asa am gasit la cineva la pretul mentionat mai sus.
Ca si recomandare: ai nevoie de ajutor specializat in schimbarea butucului intrucat risti sa strici rulmentul. Fuzeta e mai greu de stricat dar nu imposibil!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori