Scut motor Colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
mariacchi234
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2008 2:54 pm
Contact:

Mesaj de mariacchi234 » Lun Ian 28, 2008 9:59 am

Am observat ca nu exista pe Colt, nici macar o imitatie de scut motor, n-are protectie de nici un fel. Stie cineva unde s-ar putea gasi sau daca poate fi adaptat un scut de la un alt model?

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Ian 28, 2008 10:30 am

Incearca aici, eu am gasit la a mea dar inca nu mi-am luat.

http://www.enginehouse.ro/scuturi_protectie.html

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Lun Ian 28, 2008 11:04 am

vedeti ca scutul de otel mai coboara un pic din garda la sol a masinii.Trebuie luata in calcul si greutatea lui.In general daca pui scut de otel trebuie sa pui si inaltatoare.Interesati-va la VW, Skoda,Seat etc... unde exista optiunea numita "pachet de drumuri grele" care include pe langa scutul la motor si inaltarea suspensiilor, care zic eu ca trebuie montate mai ales la un diesel unde si blocul motor e mult mai greu decat la un benzinar.Oricum scutul ajuta fara indoiala dar e un compromis de facut.Atentie ca fara inaltatoare riscati sa dati cu masina pe jos la orice balans mai puternic.Aaaa, am uitat ca exista si scuturi de plastic fagure care sunt destul de rezistente, dar nu se compara cu unul de otel...

Avatar utilizator
Mugurcolt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 27, 2008 10:16 am

Mesaj de Mugurcolt » Lun Apr 21, 2008 1:03 pm

Problema este ca baia de ulei este plasata mai sus cu cel putin 5cm decat cutia de viteze. Nu se va sparge baia de ulei ci cutia de viteze. Motorul are ca scut cutia de viteze.

Avatar utilizator
Mugurcolt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 27, 2008 10:16 am

Mesaj de Mugurcolt » Joi Apr 24, 2008 6:40 pm

Scut, cred ca nu se poate monta, pentru ca toata partea din fata este din plastic si nu poate fi folosita ca sprijin. Am vazut insa o masina Colt cu cauciucuri 205/60R15, fata de echiparea standard ( la mine) de 195/50R15. Aceste cauciucuri inalta masina cu 2,5 cm, diametrul lor exterior fiind ceva mai mare. Nu stiu insa cat este de corect. Am asteptat mult langa ea, ca sa vorbesc cu proprietarul, dar acesta nu a aparut. Arata foarte bine cu rotile ceva mai mari si garda la sol era vizibil mai buna. Este clar ca vitezometrul nu va mai indica corect, lucru nu prea important, dar restul? :?

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Mar Apr 29, 2008 3:03 pm

Am si eu un Colt 1,5 SAM Safety si am intrebat la enginehouse, iar raspunsul lor a fost:

"Scutul este din tabla de otel, costa 604 lei inclusiv tva si montaj si are cam 7 kg."

Desi 1,5 SAM are jenti de 16 inch si este mai inalta, nu cred ca ar fi o problema nici pentru celelalte sa mai pui 7 kg in plus. Stiu ca trebuie schimbate arcurile pe fata daca schimbi motorul. Am avut un Ford Escort care l-am vindut la un moment dat. Cumparatorul dupa o scurta perioada de vreme i-a schimbat motorul de 1,6 benzina cu un diesel de 1,9. Dupa schimbare masina statea mai aplecata pe fata si risca sa loveasca multe borduri gropi.

Inteleg sa schimbi arcurile pe fata sau sa pui inaltatoare pentru motoare mai mari si mai grele care in jur de 100 kg in plus, dar nu pentru o placa de 7kg. Ar insemna ca de fiecare data, cand se urca in fata bunica-meu de 110 kile, sa renunt la masina..

Avatar utilizator
Mugurcolt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 27, 2008 10:16 am

Mesaj de Mugurcolt » Lun Mai 05, 2008 6:56 pm

Daca are cineva montat un scut motor, sau poate sa faca o poza ca sa-l vedem si noi ar fi bine. Nu cred ca este de ajuns doar o tabla. Daca nu are nervuri de intarire, nu are cum sa fie eficient . Scutul de tabla chiar daca are 2,5mm grosime si nu este intarit, se deformeaza ca o foaie de hartie la impactul cu un obstacol dur. Cutia de viteze fiind plasata jos, pe scut a-r trebui sa fie o denivelare (degajare) in dreptul ei si aceasta sa nu fie lipita de scut. Daca este lipita de scut, va ceda odata cu prima lovitura. Este posibil ca scutul sa fie plasat ceva mai jos, caz in care va fi lovit foarte des avand in vedere garda la sol foarte mica a masinii.
Sunt curios sa vad un astfel de scut, avand in vedere ca partea din fata a masinii are numai piese din plastic. Scutul trebuie fixat numai de parti metalice, pe care eu nu le-am gasit in fata masinii, desi le-am cautat :-( :!: . Poate totusi ma insel. Astept lamuriri daca exista :shock:

Avatar utilizator
Mugurcolt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 27, 2008 10:16 am

Mesaj de Mugurcolt » Vin Mai 16, 2008 12:08 pm

Scutul pe colt arata ca in poza de mai jos. Inca mai fac sapaturi dar cred ca o sa-l achizitionaz, pentru ca fara el nu se poate.
Este de la Engine House si costa 620 lei cu TVA si montaj.

Avatar utilizator
Mugurcolt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 27, 2008 10:16 am

Mesaj de Mugurcolt » Vin Mai 16, 2008 12:56 pm

Am o poza cu scutul pentru colt , dar nu pot sa o atasez. Cred ca este complicat de atasat. Astept sfaturi de la cei care au anexat si imagini.

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Vin Mai 16, 2008 5:30 pm

e tabla pur si simplu sau mai are si alte elemente de rezistenta ?

multumesc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori