Distributie Pe Lant?
- MesesanRares
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 23, 2013 7:18 pm
QUOTE (COObra @ May 11 2013, 11:04 AM) tot lant si nu se schimba la un interval anume din cate tin minte, ci doar daca incepe si scoate zgomote. oricum nu cred ca trebuie inspectata decat undeva in jur de 300.000km
Salut,
Ce fel de zgomote? A mea are 56000 si cand o pornesc se aude un suierat. Am inteles ca trebuie schimbate niste role si o curea. Nu ma pricep, credeam ca e de la distributie.
Salut,
Ce fel de zgomote? A mea are 56000 si cand o pornesc se aude un suierat. Am inteles ca trebuie schimbate niste role si o curea. Nu ma pricep, credeam ca e de la distributie.
Nici o rola, stai linistit, i-a venit vremea curelei de accesorii, ce angreneaza alternatorul, compresorul de aer conditionat si pompa de apa. Eu o schimb la 40.000km/2 ani. O poti tine si mai mult, si re-tensiona din cand in cand, exista si spray-uri cu dressing special pt curele sau alte solutii ca sa nu mai scartaie, dar e asa ieftina si usor de schimbat ca nu merita, mai ales ca daca o re-tensionezi de prea multe ori risti sa omori rulmentii de la alternator/ac/pompa de apa. La tine ca ai 1.1 si spatiu garla in zona curelei e floare la ureche.
Codul piesei OEM e MN176569, dar o poti lua aftermarket cu preturi intre 30 si 60 roni, are 5 caneluri si lungimea de 1220mm (exista si mai scurta pt masinilie fara A/C)
O slabesti slabind suruburile de pe alternator, il impingi pe acesta mai in spate, scoti cureaua veche, o pui pe cea noua, tragi de alternator in fata si strangi suruburile. O tensionezi astfel incat atunci cand apesi cu degetul la mijlocul distantei intre 2 role aceasta sa nu se lase decat cativa mm. Nu o strange prea tare de la inceput sa fie teapana, cat timp nu scartaie e ok (poate sa se lase si 10-15mm)
Codul piesei OEM e MN176569, dar o poti lua aftermarket cu preturi intre 30 si 60 roni, are 5 caneluri si lungimea de 1220mm (exista si mai scurta pt masinilie fara A/C)
O slabesti slabind suruburile de pe alternator, il impingi pe acesta mai in spate, scoti cureaua veche, o pui pe cea noua, tragi de alternator in fata si strangi suruburile. O tensionezi astfel incat atunci cand apesi cu degetul la mijlocul distantei intre 2 role aceasta sa nu se lase decat cativa mm. Nu o strange prea tare de la inceput sa fie teapana, cat timp nu scartaie e ok (poate sa se lase si 10-15mm)
QUOTE (COObra @ May 11 2013, 11:04 AM) tot lant si nu se schimba la un interval anume din cate tin minte, ci doar daca incepe si scoate zgomote. oricum nu cred ca trebuie inspectata decat undeva in jur de 300.000km
Discutam acum ceva vreme cu niste baieti de la Toyota si ziceau ca nu ai de ce sa umbli la lantul de distributie pana la 500.000 km. Asa o fi...
Discutam acum ceva vreme cu niste baieti de la Toyota si ziceau ca nu ai de ce sa umbli la lantul de distributie pana la 500.000 km. Asa o fi...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 63 vizitatori