Indicator Bujie Incadescenta Aprins...

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Ian 12, 2012 3:43 pm

De cateva zile am observat ca am o problema cu masina.
Daca pun contactul indicatorul de bujie incadescenta (diesel) se aprinde si se stinge normal, dar cand pornesc motorul, acesta se aprinde din nou si ramane aprins cateva minute dupa care se stinge in mers. E valabil doar pentru prima pornire sa zic asa la rece din zi. Pe urma functioneaza normal.

Am rasfoit cartile mele de la masina dar nu am gasit ce ar putea fi.
Intuitia imi spune ca mi s-a ars o bujie incandescenta.
Voi ce stiti la Colturile astea Diesel despre? S-a mai intamplat cuiva?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Ian 12, 2012 4:14 pm

Fix asta s-a intamplat. Cand se reaprinde martorul dupa pornirea motorului, o bujie e dusa.

Daca totusi iti porneste ok, si nu ai chef sa le schimbi acum, poti sa mai amani. Porneste si cu una singura buna, si daca nu e foarte frig porneste si fara nici una. Mai greut un pic dar o ia.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Sâm Ian 14, 2012 5:54 pm

Stiu, stiu ce zici.. problema este ca masina asta 3 cilindrii, inca una sa de duca chiar ar fi penal. Porneste bine oricum. Nu am probleme. Va trebui sa ma uit cat costa si sa o schimb.

Avatar utilizator
crys2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 19, 2010 4:31 pm

Mesaj de crys2008 » Mar Ian 24, 2012 3:51 pm

QUOTE (Samyaza @ Jan 12 2012, 03:43 PM) De cateva zile am observat ca am o problema cu masina.
Daca pun contactul indicatorul de bujie incadescenta (diesel) se aprinde si se stinge normal, dar cand pornesc motorul, acesta se aprinde din nou si ramane aprins cateva minute dupa care se stinge in mers. E valabil doar pentru prima pornire sa zic asa la rece din zi. Pe urma functioneaza normal.

Am rasfoit cartile mele de la masina dar nu am gasit ce ar putea fi.
Intuitia imi spune ca mi s-a ars o bujie incandescenta.
Voi ce stiti la Colturile astea Diesel despre? S-a mai intamplat cuiva?



aceeasi problema am avut si eu
singura solutie este schimbarea bujiei incandescente

Avatar utilizator
gabitza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 26, 2012 10:48 pm

Mesaj de gabitza » Sâm Ian 05, 2013 10:47 pm

salut , sper sa nu-ti poluez topicul , trebuie sa schimb si eu bujiile incandescente , le-am cumparat dar nu stiu la ce service sa ma duc. imi recomandati si mie unul bun si ieftin in bucuresti? cam cat costa manopera la ele?

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Ian 06, 2013 5:13 am

Acel martor aprins poate indica mai multe coduri de eroare.
Trebuie mers la service sa diagnostichezi exact ce este desi e foarte posibil sa fie asa cum ai spus o disfunctiie la bujiile incandescente.
Recomandarea este sa le schimbi pe toate daca e de acolo.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Ian 08, 2013 10:36 am

pe langa recomandarile lui Racing Code, mai fac si eu una: sa nu va puna necuratu' sa verificati bujiile cu curent direct de la baterie. in trecut asa se facea, le dadea nea mecanicosu jos si le baga cu doua fire la baterie sa vada care e dusa. mai nou nu mai sunt la 12v si daca le legi la baterie le arzi pe toate.

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Vin Ian 11, 2013 5:12 pm

Gabitza, din pacate vestile nu sunt prea bune. pentru a schimba bujiile la colt trebuie dat jos motorul sau sa gasesti un mecanic minune care sa fie in stare sa le schimbe doar dand jos tot de la baza parbrizului (stergatoare, aparatori) si admisia si sa se chinuie asa

Eu am schimbat eu bujiile in decembrie la coltul diesel la Mcar Expozitiei unde primul deviz de manopera a fost de ~900 ron (~600 dat jos motor si ~300 dat jos admisie si schimbat bujiile) dar pana la urma cica au reusit sa le schimbe fara a mai da jos motoru si m-a costat "doar" 600 ron.

Ca o nota personala... desi cred ca au preturi exagerate nu prea as avea incredere sa ma duc cu ea la oricine pentru o operatiune de genu asta. Si o spun eu care in toamna mi-am schimbat acasa in garaj su socru uleiuri, filtre, amortizoare, placute, saboti deci nu sunt strain de mecanica.

Avatar utilizator
BejanM
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2013 6:58 pm

Mesaj de BejanM » Mie Feb 27, 2013 7:07 pm

Salut,aceeasi problema o am si eu si imi porneste si cam greu cand e rece,in concluzie,bujiile sunt?sper sa nu fie aceasta pornire greoaie de la altceva.

Avatar utilizator
BejanM
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2013 6:58 pm

Mesaj de BejanM » Vin Mar 01, 2013 7:02 pm

Va rog frumos sa imi spuneti si mie cate bujii are Coltul diesel?Am cautat pe forum dar nu am gasit rubrica aceasta,chiar astept raspunsul vostru.
Multumesc!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori