Lipsa Ulei Motor, Probleme Directie?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Sâm Mar 10, 2012 8:20 am

Ai dreptate alex...eram putin cam "on edge" ieri deoarece tocmai luasem masina si dupa ce ca am avut o luna jumatate de nervi si cautari am intampinat probleme si la final (ca de, mitsu m-a invatat ca atunci cand ti-o trage o face all the way) si a trebuit sa merg la 2 ateliere de geometrie separate pentru ca primul nu a reusit sa-mi puna volanul "drept" din motive care nu le-am inteles si dupa aceea mai ma enervasem si datorita faptului ca mecanicul mi-a schimbat caseta, dar a lucrat cu picioarele la restul si tapiteria masinii era fff murdara, iar la spalatorie unele imbinari de plastic au cazut pur si simplu pentru ca nu mi-a mai pus la loc toti "bradutii" sau cum se numesc de prindere...pe cale de consecinta adrei sorry de reactia acida, insa vroiam sa postez rezolvarea si cand am vazut ca tu spuneai sa ma duc la un magazin cu soft auto (desi numai eu stiu la cate am fost), m-am aprins instant (poate prea repede).
Putin off, dar nu cred ca merita sa deschid alt topic pt asta: stiti cumva de unde pot cumpara "dopul" de plastic care prinde in partea de sus mocheta de caroserie? prinde coltul mochetei si o bucata de plastic imediat sub bord, pentru ca "animalul" care mi-a asamblat la loc masina, desi nu stiu ce ar fi trebuit sa caute pe acolo le-a scos, dar de pus la loc, cand am ajuns la spalatorie am observat ca mai lipseau...
Revin on:alex am caseta cu siguranta...am pastrat-o in ideea ca daca pica ceva la asta poate pot transplanta de la aia (desi sper sa nu mai tin masina asta prea mult pt. ca este fiabila, nimic de spus, dar si cand ai vreo problema, cauti piese de iti ies ochii si in general au niste scoruri exagerate)...daca reusesc ce mi-am propus (adica sa o vand dupa ce revin in tara, caci acum am luat o mica vacanta), o fac cadou oricui vrea sa incerce sa afle ce are si sa o aiba ca piesa de rezerva...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Mar 13, 2012 10:01 am

QUOTE (mistyque @ Mar 10 2012, 08:20 AM) stiti cumva de unde pot cumpara "dopul" de plastic care prinde in partea de sus mocheta de caroserie? prinde coltul mochetei si o bucata de plastic imediat sub bord, pentru ca "animalul" care mi-a asamblat la loc masina, desi nu stiu ce ar fi trebuit sa caute pe acolo le-a scos, dar de pus la loc, cand am ajuns la spalatorie am observat ca mai lipseau...

QUOTE (andrei @ Mar 6 2012, 03:02 PM) Mergi la orice magazin de piese auto - ar trebui sa aiba un soft de la furnizori, iar daca reperul e disponibil iti vor putea oferi un pret.



Glumesc, e ok.

Chestii de genul asta sunt aproape convins ca vei gasi doar pe original. Deci ramane ori sa intrebi la un dealer, ori daca mai ai contact cu cei de la care ai luat caseta - considerand ca de ceilalti samsari cu dezmembrari nu doresti sa mai auzi. Parerea mea.

Acum ma ascund, vine furtuna.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Mar 20, 2012 6:44 pm

Revin dupa o scurta vacanta si postez tot aici pentru a nu deschide un nou topic inutil, intrucat prima problema a fost rezolvata, trec la a doua (pierderea uleiului).
Astazi cand deschid capota sa completez cu lichid de parbriz observ ca aproape toata partea frontala a capacului negru care vine deasupra motorului/tachetilor (sper ca m-am exprimmat bine) musteste de ulei...
Sa fie de aici pierderea mea de ulei (aproape 1,5l in 8500 km)? Nici nu am apucat sa ma bucur bine de rezolvarea problemei cu caseta ca acum a mai aparut si asta...
Am comandat preventiv garnitura respectiva (la indicatiile mecanicului) si ulei+filtre in speranta ca asta va rezolva problema...va tin la curent cu evolutia, deoarece abia maine seara soseste garnitura si probabil ca pe poimaine sa o si schimb...a mai patit careva chestia asta?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Mar 20, 2012 7:14 pm

Ar fi super sa fie dusa garnitura de la capacul culbutorilor, o schimba rapid si ai scapat de probleme

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Mar 20, 2012 7:24 pm

Alex, sa inteleg ca te gandesti ca ar mai putea fi si altceva mai grav? pe la motor de ex.? Caci in cazul astaa ma gandesc unde Dumnezeu s-ar mai gasi fiabilitatea mult laudata a japonezelor (ca vorba aia amortizoare schimbate, caseta schimbata) si toate astea pana in 110 k km???

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Mar 20, 2012 8:12 pm

Nu stiu, nu ma pricep sa-ti zic, evident e posibil sa fie multe probleme, dar probabilitatea e foarte mica. Asa, o garnitura mai slaba, care ajunge sa cedeze dupa 110K e mai plauzibil decat probleme la motor grave.

In plus, daca iti papa motorul atat ulei, iti nenorocea catalizatorul, scotea fum de te stia tot bucurestiul etc etc.

Eu iti tin pumnii, nu fii trist, se mai intampla si la case mai mari, oricul probl astea nu sunt chiar grave. Mai mult lipsa de experti si de piese ne doboara. De aia la alte masini, chiar daca nu sunt fiabile, nu-i asa o mare problema cand se strica ceva. Gasesti usor piesa, la un pret accesibil, si se gaseste si cine sa ti-o monteze.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Mar 20, 2012 9:09 pm

Off...sper sa ai dreptate...nu scoate nici pic de fum, iar catalizatorul, anul trecut prin vara cand a trebuit sa schimb si toba de mijloc era perfect curat...ma gandesc ca nu putea fi asa si in intervalul asta sa inceapa brusc sa manance ca nebuna...voi schimba garnitura, pt. ca e clar ca musteste efectiv pe acolo, voi pune si uleiul castrol cu care era obisnuita, mai putin la ultimul schimb unde am vrut eu sa incerc aral si oi vedea...
In ceea ce spui cu privire la piese/mecanici din pacate ai perfecta dreptate , dupa cum am mai spus si cu alte ocazii, preturile sunt exagerate uneori fata de alte marci, iar mecanici priceputi la japonezote ff rari...din punctul asta de vedere o spun cu tristete ca imi pare rau ca nu am "vag"

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Joi Mar 22, 2012 8:10 pm

revin dupa schimbarea uleiului...mecanicul a spus ca nu ar trebui schimbata garnitura capacului culbutori, ci a strans-o, deoarece in zona pe unde pierdea ulei era atat de slabita ca aproape puteai strange cu mana suruburile (parca cineva le-a slabit intentionat )...urmaresc evolutia consumului de ulei in continuare in speranta ca fenomenul a disparut...

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Mar 28, 2012 11:25 am

1.5 litri de ulei pe acolo....cam greu. acolo nu e cu presiune, plus ca observai cu siguranta.
ce ulei ai in masina? mie castrol mi l-a mancat. si parca si Cristi a zis la fel la al lui.
motul e taticul din punctul meu de vedere.
ciudat cu slabitul la capacul de la motor. a umblat cineva pe acolo?

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Joi Mar 29, 2012 5:35 pm

masina a mers numai cu castrol 10w40 f probleme pana la ultimul schimb cand m-a chinuit pe mine talentul si am bagat aral tot 10w40...ideea e ca am observat capacul (ma rog jumatate din el) zoit de ulei imediat dupa ce am luat masina de la animalul care mi-a schimbat caseta...spun "imediat" pt ca in zona aia era mereu plin de praf, iar dupa atatia ani o stiu pe de rost, iar acum mi-a sarit in ochi faza asta...cine stie poate o fi slabit intentionat capacul sa mai am probleme pt a ma duce tot la el, pot suspecta asta pt. ca in afara de faptul ca a schimbat caseta, in ce priveste asamblarea plasticelor din interior a lucrat ca o maimuta...dar asta banuiesc eu de ce...deocamdata urmaresc evolutia...parca nu a mai dat ulei pe acolo...oricum trebuie sa merg ceva ca sa vad dc se va umple din nou de praf "curat" sau va fi tot cu "grasime"...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori