Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mar Dec 29, 2015 7:59 am

Alternator pentru Colt 1.5 Diesel 95CP
Delco Remy DRA0203 - 1155 RON + 111,65 RON Manopera la service autorizat sa am garantie.
Tin sa mentionez ca daca le trimit alternatorul vechi la schimb imi dau 307 RON inapoi in 14 zile.
Asta reduce costul noului alternatorul la 848 RON

Originalul este un Valeo. Nu se gasesc piese de schimb la el cu exceptia fuliei. Atat! S-a stricat puntea, il arunci... s-au dus carbunii... adaptezi sau ii arunci.. s-au dus inelele pa! Unele modele de Valeo (probabil mai vechi) mai au piese de schimb gen punti etc.. dar nu si acesta.
Nu am idee cat costa un Valeo dar am inteles ca Delco Remy monteaza OEM-uri ca si Valeo asa ca probabil sunt cam in aceeasi gama.
Am fost uimit sa vad ce uzuri avea alternatorul la inele, mai avea putin si ajungea la plastic. Scoate 13.5 V.. s-a dus la 140.000 Km....

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mar Dec 29, 2015 8:07 am

QUOTE (i2c @ Jul 5 2015, 09:59 PM) Salutare Samy,

Imi cer scuze ca-ti raspund asa tarziu. Am pus Sachs si pe fata si pe spate. Pe spate aveam unul din ele KYB si e inca bun si l-am pastrat SACHS-ul balanganea. Da am comandat si protectiile pentru ca erau rupte pe fata. Pe spate am dat banii ca prostul, dar le-am pus de-o parte. Din nefericire am montat capete de bara Delphi. Dimpotriva cu cati am discutat au zis sa le aleg pe astea. Febi cica sunt in aceeasi gama cu ei. In fine. Cat m-or tine m-or tine. Pacat ca nu fac TRW pt Coltul meu, bine ca fac pentru Dacie.

Ma baieti mie mi-au picat bieletele la 120.000 km asa... nu la 65.000 km... Chiar nu-mi dau seama. Dar da.. sunt cam calculate sa pice. Ma uit la masina mea, am laudat-o ca e fiabila. Ei, in ultimul an am inceput sa schimb pe ea piese cu totul. Noroc ca motorul e bun (nu papa gram de ulei deci e bine) transmisia e buna, chestii principale. Da, dar daca va uitati mai sus azi voi schimba alternatorul. Am schimbat cateva lucruri anul asta. Speram ca s-au terminat problemele dar iata ca nu.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mar Dec 29, 2015 8:18 am

Fac alt post pentru ca e alta piesa schimbata la Colt 1.5 Diesel 95 CP

Imi cer scuze ca nu am postat cronologic dar din nefericire pe 7 septembrie mama mea a murit de cancer. Am aflat si noi cu 3 luni inainte. A fost ultimul membru al familiei mele si mi-e destul de greu. In fine, sa trecem mai departe.
Am schimbat bujiile incadescente.
Beru - 60 RON bucata x 3 bucati = 180 RON
S-au ars cam la 120.000 Km dar am ingorat sa le schimb.
Plus curier 23 RON...

Montarea a fost un dezastru. Am fost la Iricad si efectiv m-au jupuit de bani! E si greu nimic de zis. Vechile bujii au iesit fara probleme. Doar una avea calamina mai multa si nu se extragea, dar s-a dus pana la urma. Tin sa mentionez ca pana si rampa de injectie mi-au dat-o jos.

Manopera a fost undeva la 380 RON...
Hotie curata dar nimeni nu se baga, iar eu nu stateam sa desfac atatea...si nu prea m-as fi bagat sa dau rampa jos.. dar daca s-au bagat ei..macar sunt reprezentanta Mitsubishi (zic si eu).

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Mar Dec 29, 2015 2:29 pm

QUOTE (Samyaza @ Dec 29 2015, 08:07 AM) Ma baieti mie mi-au picat bieletele la 120.000 km asa... nu la 65.000 km... Chiar nu-mi dau seama. Dar da.. sunt cam calculate sa pice.


In primul rand, condoleante @Samy, si sper ca viata sa-ti compenseze catusi de putin aceasta uriasa pierdere.

Iar despre bieletele antiruliu, astea de la coltul facelift sunt total diferite fata de ce ai tu pe "vechiul" colt. Sunt de fapt niste suruburi M(nu stiu cat) care strang intre ele cu niste bucati de cauciuc bratul cu bara antiruliu. Dupa mine e cam impropriu sa le numesti bielete antiruliu, si ce e de remarcat si as spune un motiv in plus pentru care cad mult mai repede decat sistemul vechi, este ca bara antiruliu e mai groasa decat la vechiul colt si plus de asta au alta pozitie mult mai solicitanta. Oricum nu sunt scumpe si am reusit performanta sa le montez in parcare cu masina pe roti. Daca as fi putut schimba si bucsile din centru in parcare pe capre as fi fost cel mai fericit om, dar nu se poate din cauza motorasului de servo care pericliteaza grav accesul la surubul de prindere a bucsii stangi.

Sanatate

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mie Dec 30, 2015 11:44 am

QUOTE (piticu @ Dec 29 2015, 02:29 PM) Iar despre bieletele antiruliu, astea de la coltul facelift sunt total diferite fata de ce ai tu pe "vechiul" colt. Sunt de fapt niste suruburi M(nu stiu cat) care strang intre ele cu niste bucati de cauciuc bratul cu bara antiruliu.
Sanatate

Masina mea e din 2006 omule si are fix aceelasi sistem. Intre brate... un mare fier... si niste bucsi!
Eu ziceam de capetele de bara ca mi-au picat (bieletele de directie) la peste suta de mii de km.

Avatar utilizator
hadrian27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 16, 2015 5:52 pm
Localitate: Oradea

Mesaj de hadrian27 » Mar Ian 26, 2016 7:21 pm

Revizie: ulei mobil 3000 la 4 l, filtru aer, polen, ulei - 211 lei. Schimb asigurat de service. Atașat chitanța produse.
Schimb: discuri si plăcute fata, bucse si bielete antiruliu, lichid frâna - 453 lei. Manopera 120 lei. Atașat chitanța produse.
Revizie: 2 filtre instalație gaz BRC 100 lei.
Fişiere ataşate
image.jpeg
image.jpeg (1.16 MiB) Vizualizat de 3209 ori
image.jpeg
image.jpeg (1.36 MiB) Vizualizat de 3197 ori

Avatar utilizator
ggv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 05, 2016 10:41 pm
Contact:

Mesaj de ggv » Mie Feb 10, 2016 11:49 pm

QUOTE (Samyaza @ Dec 29 2015, 08:18 AM) Fac alt post pentru ca e alta piesa schimbata la Colt 1.5 Diesel 95 CP

Imi cer scuze ca nu am postat cronologic dar din nefericire pe 7 septembrie mama mea a murit de cancer. Am aflat si noi cu 3 luni inainte. A fost ultimul membru al familiei mele si mi-e destul de greu. In fine, sa trecem mai departe.
Am schimbat bujiile incadescente.
Beru - 60 RON bucata x 3 bucati = 180 RON
S-au ars cam la 120.000 Km dar am ingorat sa le schimb.
Plus curier 23 RON...

Montarea a fost un dezastru. Am fost la Iricad si efectiv m-au jupuit de bani! E si greu nimic de zis. Vechile bujii au iesit fara probleme. Doar una avea calamina mai multa si nu se extragea, dar s-a dus pana la urma. Tin sa mentionez ca pana si rampa de injectie mi-au dat-o jos.

Manopera a fost undeva la 380 RON...
Hotie curata dar nimeni nu se baga, iar eu nu stateam sa desfac atatea...si nu prea m-as fi bagat sa dau rampa jos.. dar daca s-au bagat ei..macar sunt reprezentanta Mitsubishi (zic si eu).

CONDOLEATE
Mama ce nasol
Te-au jecmanit si nici nu au stiut ce sa faca. Ale mele au cazut la 83000 km si le-am inlocuit cu NGK-uri, 70 lei pe bucata.
Despre montare, se lasa motorul din tamponul dinspre roata dreapta si ai accesla bujii.
MARE ATENTIE- la montarea bujiilor noi trebuie uns filetul lor cu o vaselina ceramica rezistenta la temperaturi inalte. Motivul, otel infiletat in aluminiu, nu vor mai putea fi scoase fara sa se rupa filetul in chiuloasa.
eu le-am montat la un sevice mic de pe strada Mieilor, PROMOTOR INTRNTIONAL, baietii sun priceputi si preturile sunt OK.

QUOTE (Samyaza @ Dec 29 2015, 08:18 AM) Fac alt post pentru ca e alta piesa schimbata la Colt 1.5 Diesel 95 CP

Imi cer scuze ca nu am postat cronologic dar din nefericire pe 7 septembrie mama mea a murit de cancer. Am aflat si noi cu 3 luni inainte. A fost ultimul membru al familiei mele si mi-e destul de greu. In fine, sa trecem mai departe.
Am schimbat bujiile incadescente.
Beru - 60 RON bucata x 3 bucati = 180 RON
S-au ars cam la 120.000 Km dar am ingorat sa le schimb.
Plus curier 23 RON...

Montarea a fost un dezastru. Am fost la Iricad si efectiv m-au jupuit de bani! E si greu nimic de zis. Vechile bujii au iesit fara probleme. Doar una avea calamina mai multa si nu se extragea, dar s-a dus pana la urma. Tin sa mentionez ca pana si rampa de injectie mi-au dat-o jos.

Manopera a fost undeva la 380 RON...
Hotie curata dar nimeni nu se baga, iar eu nu stateam sa desfac atatea...si nu prea m-as fi bagat sa dau rampa jos.. dar daca s-au bagat ei..macar sunt reprezentanta Mitsubishi (zic si eu).
Mama ce nasol
Te-au jecmanit si nici nu au stiut ce sa faca. Ale mele au cazut la 83000 km si le-am inlocuit cu NGK-uri, 70 lei pe bucata.
Despre montare, se lasa motorul din tamponul dinspre roata dreapta si ai accesla bujii.
MARE ATENTIE- la montarea bujiilor noi trebuie uns filetul lor cu o vaselina ceramica rezistenta la temperaturi inalte. Motivul, otel infiletat in aluminiu, nu vor mai putea fi scoase fara sa se rupa filetul in chiuloasa.
eu le-am montat la un sevice mic de pe strada Mieilor, PROMOTOR INTRNTIONAL, baietii sun priceputi si preturile sunt OK.

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Joi Feb 11, 2016 1:18 pm

M-ai facut sa deschid manualul. Unde scrie in manual ca se ung bujiile cu vaselina??? Eu nu gasesc.

Avatar utilizator
siminica
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Iun 16, 2008 12:07 pm

Mesaj de siminica » Mar Mar 01, 2016 7:19 pm

QUOTE (gabone @ Feb 11 2016, 01:18 PM) M-ai facut sa deschid manualul. Unde scrie in manual ca se ung bujiile cu vaselina??? Eu nu gasesc.
Nu cred e sris in manual asa ceva, insa e logic.
Si nu ungi toata bujia cu vaselina, ci doar filetul.

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Mie Mar 02, 2016 6:43 am

Sa stii ca manualul este destul de precis si sunt multe piese ce necesita ungere inainte de montare. Iti indica exact ce anume sa ungi, iar in afara de asta iti da si o lista cu tipurile de lubrifianti folositi pentru fiecare piesa in parte. Eu nu cred ca un mecanic necunoscut dintr-un service oarecare stie mai bine ce sa unga si cum sa unga decat o echipa de ingineri angajati de firma producatoare care au redactat manualul. Banuiesc ca aia nu or fi atat de tonti, mai ales ca ala e si manual de service.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori