Pagina 14 din 15

Re: Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Scris: Dum Feb 24, 2019 11:35 am
de LauCalin
Sfatul meu e sa nu le schimbi daca motorul merge "rotund". Este o invatatura pe care am tras-o de la fosta masina. Pe la 60000 am schimbat bujiile originale (Bosch parca) cu niste NGK-ul arhi recomandate. Ghici ce. Cand motorul era rece si destul de frig, aveam usoare vibratii in volan. Le-am mai pus inca o data pe alea vechi si din nou, ghici ce: motorul a inceput sa mearga ca inainte.
Cat te-a costat toata treaba cu pompa de benzina?

Re: Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Scris: Vin Apr 19, 2019 7:47 pm
de fenom
Am mare nevoie de ajutor, de un răspuns rapid.

Ar putea cineva sa.mi spună dacă caseta de direcție de pe motorizarea 1.1 și 1.3 se potrivește la 1.5 benzina model 3 uși?

Dar de pe modelul cu 5 uși?
Mulțumesc anticipat!

Re: Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Scris: Mar Apr 23, 2019 8:32 am
de Alex.Iorga
Salutare tuturor ! Detin un Colt 1.1 din 2006 cu 127000 km la bord. Masina a fost folosita in proportie de 95% numai in oras, stil de condus normal, uneori sportiv (nu ai cum sa te abtii cand intra mivec). Incepand de acum 2 zile am auzit un sunet de la lantul de distributie. Ieri cand am ajuns la locul de munca, dupa vreo 14 km de mers in Bucuresti la 7:30, a inceput sa se auda rau de tot lantul cum bate in capacul de sus. Am oprit-o, iar dupa 7 ore de stat a pornit fara sa se mai auda acel zgomot. Am avut o corsa C motor 1.0 tot cu distributie pe lant si stiu cum se aude cand e de schimbat. Intrebarea mea este: unde pot gasi un kit complet ? In afara de pieseonline24, nu gasesc pe niciun site, iar cei de pe pieseonline24/autodoc imi spun ca nu e compatibil kitul pe care il selectez deoarece nu se potriveste cu seria sasiului (desi la criteriile initiale de cautare sunt in regula datele)

Re: Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Scris: Mar Apr 23, 2019 10:47 am
de Alex.Iorga
Am sunat la reprezentanta. Costul total 1960 de lei cu tot cu manopera. 1300 lei piesele, 660 manopera. Ce parere aveti?

Re: Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Scris: Joi Iul 11, 2019 8:21 pm
de Alex.Iorga
Revin cu un post legat de distributie. Am facut inlocuirea la cei de la Tiriac din Expozitiei. Cost total ~2500 de lei cu tot cu manopera...Cam mult pentru o distributie. Ieri cercetam site-urile de curiozitate si pe unul am gasit, ce-i drept pentru Forfour, dar e acelasi motor, distributie cu 169 de lei...palmface :blink:

Re: Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Scris: Sâm Iul 20, 2019 6:44 pm
de Vic*
Si eu am luat cateva piese de Smart ForFour in trecut. Sunt cam aceleasi piese daca le iei pe original. Dar nu inteleg de ce sunt mai ieftine. Codul pe ele e si de Mitsubishi si de Smart.

Re: Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Scris: Dum Aug 11, 2019 5:06 pm
de ATM
Pompa de apa Airtex-105 RON de pe targuldepiese (site-ul alias al lui Epiesa, dar mai ieftin). Originala era AISIN.
Amortizoare portbagaj QWP- 20 RON/bucata. Au ținut 300 de km și apoi s-a scurs uleiul din amândouă, de mi-a căzut hayonul in cap🥴 știam eu ca asta e marca ălora de la AutoNet și deci ca ar fi mai slaba dar chiar in halul asta nu ma așteptam. Al dracului sa fiu dacă mai iau in viața mea QWP. Am dat comanda de Magneti Marelli și aștept sa vina (41 RON/buc).
Kit întreținere etrieri (pistonas, garnituri, aerisitor) Autofren Seinsa - 40 RON pt fiecare etrier.

Câteva informații diverse pentru colegi:
-cum identificați referința/codul de origine Mitsubishi, in afara de a va uita pe ea. Un site foarte bun, cred eu, e Megazip, cu scheme și referințe, ajuta și dacă vreți sa înțelegeți cum se schimba singur/poziționare șuruburi etc, doar sa va selectati corect modelul mașinii. Pentru cei cu Colt de 1.1 an 2004-2007 cu volan pe stânga:
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya- ... hr6-166334

-dacă dați de diverse mărci exotice și nu știți care cum sunt, nu strica sa verificați cine e proprietarul mărcii; puteți identifica sau măcar intui dacă marca e doar a unui ambalator iar piesa in sine e poate făcută altundeva (exemplul de mai sus cu QWP)
https://trademark.trademarkia.com/ctm/q ... 745139.htm

Re: Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Scris: Dum Noi 03, 2019 8:04 am
de mototol
Cumpărat colt 1.3 2006 142k km
(reali cred)folosit de femeie în Germania.
Nu știu cum a fost întreținută mașina dar fiind în Germania mă așteptam la mai mult.
Am schimbat așa, din martie pană acum:
Plăcuțe față 150-200 lei
Rulment roată spate 350 + manoperă
Cap bara 65 + manopera
Injector - dezmembrări 100 + manopera
Compresor ac dezmembrări 400 + 300 demontaj, montaj, gresare, reumplere cu freon.
Pompa de benzina (doar pompa) 150+ manoperă. Însă nu pompa era problema. E poate un senzor de temperatura care va costa alti 50+ manoperă.
Bujiile erau cele originale.. au costat și alea vreo 150-200 de lei. Dar diferența se cunoaște. Ngk laser iridium.
Ah, si trebuie schimbate amortizoarele, dar amân pt anul viitor.
Per total îmi place mașina, dar nu pot să spun că am fost ferit de probleme.

Re: Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Scris: Lun Noi 04, 2019 11:44 am
de Alex44
Cu o inspectie de aprox 200 ron puteai cunoaste aceste defecte inainte de cumparare. Poate nu problema cu pornirea daca era motorul cald, dar placute/rulment/cap de bara astea se puteau observa.

Iar P1070-ul nu e de la gpl (asa ti-a zis vanzatorul probabil), e din cauza ca s-a ars rezistenta de incalzire de la cea de-a 2-a sonda lambda.

Re: Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Scris: Lun Noi 04, 2019 3:21 pm
de mototol
Am plătit un inginer auto să o inspecteze dar nu a intrat "sub ea" să se uite la articulaţie.
- A mers cu ea în jurul blocului unde rulmentul de roată nu se manifesta (de la 40-50 km/h începea să se audă)
- pe tester nu dădea nici o eroare
- la amortizoare nu s-a uitat, am aflat dupa ce am fost la service pentru schimbul de ulei că ar trebui înlocuite în viitor
- plăcuţele erau într-adevăr uzate dar am considerat că nu e un capăt de ţară să le schimb. oricum mai mergeau 5k km.
în rest, restul de piese au căzut "pe parcurs".
injectorul (mergea foarte urat, ca si cum ar fi mers in 3 pistoane)
Compresorul AC (a făcut trosc)
capul de bară (troncănea tare atunci când treceam peste gropi - era şi el cel original)
bujii (tremura mai ales daca schimbam subturat, si consuma mult (10 -11 in Bucuresti)
apoi am avut o surpriza cu bateria, era o borna ruginita si nu mai pornea, dar am rezolvat-o fara sa "cumpăr" ceva
si acum povestea cu pornirea la a 5a- sau a 10-a cheie.
În fine, ce mă miră e că după cu am umblat pe la ea, concluzia e că la maşina asta nu s-a schimbat nimic din 2006 până acum. ca să privesc partea bună, e lăudabil că a rezistat totuşi atâţia ani, fără intervenţii :)