Zgomot/instabilitate
Dar cum iti explici faptul ca mi-a fost schimbat pe garantie dreapta spate si la scurt timp l-am schimbat si pe celalalt tot sachs supertouring si spatele se comporta ca o gelatina? Or fi fost mai demult ceva de capul lor , de sachs vb dar acum ce intra pe piata la noi sunt JALNICE, cel putin gama supertouring. Sincer as prefera sa ma tin 30000 km si sa pice subit dar nu sa se comporte de noi ca si cum nici nu ar fi montate.
Oricum e o discutie constructiva si cum pe aici se vb din an in paste eu zic ca ajuta si in plus vorbind din experienta si fapte e altceva decat din auzite si zvonuri.
Oricum e o discutie constructiva si cum pe aici se vb din an in paste eu zic ca ajuta si in plus vorbind din experienta si fapte e altceva decat din auzite si zvonuri.
Nu am vazut postul tau cand am dat reply. Ma refeream la panatniile lui mistyque. Daca vrei mai sport, le poti incerca pe cele de la FK automotive. Cauta pt smart forfour, cu 50 de euro iei doua amortizoare pt spate si le ai acasa la usa. Pana acum se tin bine, dar pierzi un pic din garda la sol pe spate pt ca sunt un pic mai scurte decat cele normale.
Despre sachs am auzit si eu ca s-au inmuiat, chiar si cele sport touring nu mai sunt cum au fost cele OEM, se plangea un prieten care a avut pachetul sport din fabrica.
Despre sachs am auzit si eu ca s-au inmuiat, chiar si cele sport touring nu mai sunt cum au fost cele OEM, se plangea un prieten care a avut pachetul sport din fabrica.
merci de info si pt piticu...alex, nu ma vaitam ca ar fi o avere, doar ca anul trecut le-am schimbat pe fata si nu mai devreme de acum 2-3 luni a picat caseta(stii postul si problema) in conditiile in care masina nu a mers incarcata aproape niciodata, a vazut viteze mari dar doar pe autobahn-uri iar drumuri foarte proaste, da, dar doar cateva sute de km adunati in cateva concedii prin tara, acum astea...m-am cam saturat sa tot schimb si ma enerveaza cu atat mai mult cu cat la mine acum e vacanta si sunt si superaglomerat cu alte cheltuieli toata vara...
am inteles...merci de info...problema e ca acum m-am lamurit ca e de la amortizor 100%, a trebuit sa fug "incet" mai nou cu masina si la intoarcere m-am uitat la amortizor... este scurs tot si plin de "magiun" proaspat...sper sa le schimb cat mai repede, ca va trebui sa fac iar un drum de cta peste vreo luna si nu mai am chef sa merg cu 90 pe a2...
ce nu inteleg este altceva...eu stiam ca sunt "pe gaz"...atunci de ce ar curge ulei???
ce nu inteleg este altceva...eu stiam ca sunt "pe gaz"...atunci de ce ar curge ulei???
revin cu info si rezolvarea in finala a problemei: dupa un drum de cta si ultimul aseara de busteni si inca vreo 2 fire de par alb rasarite la fiecare groapa/denivelare, masina saltand in stanga de zici ca eram pe polei am hotarat ca am tras destul de ea asa si am schimbat amortizoarele spate ...alta viata...acum nu mai sunt "limitat" la 40km/h in oras si vreo 70-80 afara...
acum voi vedea cum se tin in timp, insa la prima vedere par mai tari decat boge (pe care le am pe fata de anul trecut), iar fata de "sucksurile" pe care le aveam din fabrica pot spune ca sunt beton...am uitat sa specific e vorba de kyb...si ce mi-a placut a fost sa vad ca pe ele scrie "made in japan" spre deosebire de boge, unde anul trecut cand le-am schimbat, pe unul scria made in spain, iar pe celalalt made in slovakia ...
acum voi vedea cum se tin in timp, insa la prima vedere par mai tari decat boge (pe care le am pe fata de anul trecut), iar fata de "sucksurile" pe care le aveam din fabrica pot spune ca sunt beton...am uitat sa specific e vorba de kyb...si ce mi-a placut a fost sa vad ca pe ele scrie "made in japan" spre deosebire de boge, unde anul trecut cand le-am schimbat, pe unul scria made in spain, iar pe celalalt made in slovakia ...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 76 vizitatori